Szukaj

Oceny Ford Focus – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Ford Focus

4,6
~Paweł.
Hatchback 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Ford Focus IV
Focus nowej generacji to moje pierwsze auto kupione w salonie. Wersja ST-Line. Przesiadłem się z VW Polo ostatniej generacji, więc skok na klasę kompaktów być może nieco rzutuje na opinię. Z auta jestem bardzo zadowolony, jazda sprawia frajdę, jest cicho, dynamicznie i komfortowo, choć zawieszenie wersji st-line jest nieco niższe niż normalnej wersji i przez to twardsze, co czuć na słabszych drogach, z drugiej strony, trzymanie w zakrętach i...
4,5
~Koziel
Sedan Facelifting 1.6 Ti-VCT 105KM 77kW
Ford Focus III
Ciężko cokolwiek powiedzieć złego - ot, "dobry poprawny samochód". Ma wszystko czego potrzeba, klasyczną linię... momentami taki trochę za spokojny, nieco nijaki... Nie ma jakiś większych wad (poza silnikiem, który jest za słaby), reszta ok. Taki przeciętniak. Ładnie się prezentuje, wygodnie się nim jeździ... Jazda na drogach krajowych jest wygodna, w mieście nawet nawet (choć akurat doskiwera brak czujników parkowania), za to na trasach...
4,9
~Jacek
Hatchback 5d 1.6 Duratec 125KM 92kW
Ford Focus III
Auto ma bardzo dobry silnik - dynamiczny!!! 125km .Jezdziłem też Focusem z silnikiem 105km.Nie ma co porównywać. 125km jest elastyczny na każdym biegu , nawet na 5 wyprzedzanie nie sprawia problemu.Focusem z silnikiem 105km trzeba było redukować do 3 biegu. Poza tym Fokus mk3 z tym silnikiem kładzie auta z mocniejszymi silnikami jak Toyota Auris z 132 km s czy Kia z 140km .Auto ma bardzo dobra przyczepnosc i kontrole , podobnie jak w...
Dziennik kosztów dla Ford Focus
Średni koszt przejechania 100 km
34,67 zł
6,3
l/100km
8,6
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~WARMIAK
Sedan 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Ford Focus III
Auto nigdy mnie nie zawiodło,generalnie bezawaryjne.Kierownica jak nowa,oryginalne tarcze hamulcowe jeszcze.Nadwozie z alufelgami na 215 tkach wg.mnie najbardziej dynamiczne i ładne,sedan paradoksalnie właśnie za nim baby sie oglądają:) no i w czerni Black Panther cuś..Kondycja zawieszenia wg.diagnosty ( przy 96 tyś ) bardzo dobra.Ocenil że jeszcze z 25 tyś na tym zrobię.Lakier z lekka zblakł.Wnętrze zadbane bez bardzo wyraźnego zużycia.Być...
3,6
~astachu88
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Ford Focus I
Bardzo fajne i praktyczne auto. Nie miałem większych problemów i utrzymanie samochodu było tanie. Nie trzeba się bać 1.8 tdci nawet z przebiegiem ponad 200tys km. Ilość miejsca w kabinie i bagażniku w zupełności wystarczająca. Vmax zdecydowanie powyżej 170:) niestety rdza na drzwiach, progach i nadkolach wygląda paskudnie a focus z tym silnikiem jest zbyt tanim autem żeby opłacało się profesjonalnie naprawiać. Jako tanie rodzinne auto na...
3,4
~bidzej
Hatchback 2.0 EcoBlue 150KM 110kW
Ford Focus IV
Bardzo "nierówny" samochód - w jednych kwestiach świetny, w innych żałosny. Na plus zawieszenie i układ jezdny, niektóre systemy (inteligentne reflektory LED, aktywna regulacja tłumienia amortyzatorów, asystent omijania przeszkód), ilość miejsca dla pasażerów, wygodne fotele. Na minus zdecydowanie głupie braki - brak automatycznego ryglowania drzwi po ruszeniu, brak funkcji opuszczania lusterek do parkowania, brak schowka na okulary i tym...
4,5
~plexer
Kombi 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Ford Focus IV
Auto przestronne zdecydowanie więcej miejsca w środku, bagażnik też minimalnie większy - dodatkowy schowek pod podłogą. Silnik żwawy ciągnie od niskich obrotów. Układ kierowniczy i zawieszenie mam wrażenie że minimalnie gorzej niż w poprzednim modelu. Audio mocno "cyfrowe" nienaturalne brzmienie, za to mikrofon działa świetnie tłumi niepożądane odgłosy otoczenia. Spalanie wg producenta to mit realnie w cyklu mieszanym przy dość spokojnej...
3,8
~juhasman
Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Ford Focus III
Jak to Ford prowadzi się bardzo dobrze, dobrze wyciszony, elastyczny silnik. Niestety ale po gwarancji (42000 km) padły 2 x sonda lambda każda za 1200 zł i 2 miesiące później (44000 km) katalizator za 4000 zł. Niestety ale Ford nie podjął wystarczających działań przy usunięciu usterek. Auto ok natomiast zaoferowana pomoc od Ford Polska jest śmieszna. W VW poważniej traktują klienta. Z chęcią zakupiłbym nowego Forda (ten był już drugim) bo to...
4,9
~Ciziak
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Ford Focus IV
Plusy : Focus IV generacji to dopracowane auto z bardzo przestronnym wnętrzem i mega wyciszeniem . Solidne wykonanie choć do klasy premium jeszcze trochę brakuje. Materiały na desce rozdzielczej miękkie , solidne wykonanie, mistrzowski układ kierowniczy i precyzyjne prowadzenie to wzór w klasie kompaktów. Silnik 1,5 150 KM elastyczny bezwibracyjny i jak każdy silnik z turbo jest wrażliwy na styl jazdy. Spalanie średnie około 7 litrów/100 km...
3,1
~lewap02
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Ford Focus III
Pomimo poważnej awarii silnika kupiłbym auto ponownie, choć nie w obecnej sytuacji. Daje dużo frajdy z jazdy, świetnie się prowadzi, silnik pięknie brzmi (w środku, bo na zewnątrz nie jest aż tak godnie) i zapewnia przyzwoite osiągi. Moim zdaniem największe minusy to słaba ergonomia, mało przestrzeni i mały bagażnik. Patrzę na to z perspektywy pojawienia się u mnie dzieciaka - dopóki jego nie było, to te sprawy niespecjalnie mi przeszkadzały....
Ford Focus