Układ elektryczny
: Ginące światła i zacinający się tempomat
5,0
Całokształt
Najbardziej bezawaryjne auto jakie miałem. Oprócz serwisów przez 6 lat i 170tys przejechanych przeze mnie na naprawy wydajemy 2000zl.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, oszczędny, bezawaryjny. Po chipie 195koni i 490nm
5,0
Skrzynia biegów
Musiałem się przyzwyczaić do przełożen ale jest bezproblemowa.
5,0
Układ jezdny
Jak na takiego kłócą, jeździ się świetnie. Dobre zawieszenie lubi kręte drogi. Czasem podsterowność ale lekka.
4,0
Karoseria
Tylna klapa rdzewieje. Podwozie również ale powierzchownie.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest okay
5,0
Ergonomia
Ma wszystko czego powinien pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasem się w zimie dłużej nagrzewa ale przywykłem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże i przestronne kombi.
4,0
Wyciszenie
Uszczelki drzwi przepuszczają. Reszta okay.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie poniżej 7 litrów i praktycznie bezawaryjna eksploatacja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony za 20tys, przejechane 170tys km bezawaryjnie, wygodnie i dynamicznie. Czego chcieć więcej?
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka. Światła czasem giną stronami, tempomat się zacina.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna awaria przez 170tys km (łączny przebieg 300tys) to przepustnica naprawiona za 1000zl. Plus regeneracja turbiny ale to traktuję jak koszty eksploatacyjne przy tym przebiegu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDCi 175KM 129kW
[l/100km]