Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Probe I

Excel, 20 lat temu
Silnik 2.2 110KM 81kW
Rok produkcji 1989
Przebieg: 145 tys. km
Ford Probe I 2.2 110KM 81kW 1989-1992 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Bardzo przyjemne auto. Efektowny wygląd, dobre osiągi a jednocześnie ekonomiczna eksploatacja. No i możliwość "zamknięcia szafy", nawet 15- sto latkiem :-)))
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyjemny pomruk, świetna elastyczność, do 3000 obrotów jak limuzyna - powyżej idzie gładko do przodu..
4,0
Skrzynia biegów
Przecyzyjna, ale przełożenia mogłyby być minimalnie krótsze.
4,0
Układ jezdny
3ma jak 3ba. Dobry kompromis pomiedzy bezpieczeństwem a komfortem.
Komfort
3,0
Widoczność
Hmm... przecietna widoczność w lusterkach zewnętrznych - ale są dostępne szkła sferyczne - można poprawić. Ja się przyzwycziłem.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i wygodne w użyciu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Możliwość skierowania w 1 miejsce 6 nawiewów mówi sama za siebie. Nagrzewnica b.dobra.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pilot mają pełen komfort. Z tyłu jak na sportowe autko dużo miejsca, jednak osoby wysokie mają "problemy z głową".
4,0
Wyciszenie
Miły dzwięk silnika. Plastiki uciążliwe - ale to kwestia dokręcenia poluzowanych śrub - i robi się cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wbrew obiegowej opinii - nie jest to drogie auto w utrzymaniu. Miasto: 10,5 litra Trasa: 8 litrów. Przeglądy i naprawy na poziomie przeciętnego auta zachodniego. Grunt to dobry, zaufany machanik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Hmm... japońska niezawodność (machanicznie to Mazda 626), amerykańska trwałość za polską cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria wysprzęglika (dolewka płynu do sprzęgła i regeneracja tłoczka). To wszystko.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po zakupie hamulce tył, uszczelki silnika (bez głowicy) i skrzyni. Jak na 15-sto letnie auto - chyba niewiele
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Probe I