Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Probe I

Kulfon, 16 lat temu
Silnik 2.2 Turbo 147KM 108kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Probe I 2.2 Turbo 147KM 108kW 1989-1992 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : nie rdzewieje
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : szyby, lusterka, kierunki
Silnik : falujące obroty
5,0
Całokształt
Ten samochód trzeba kochać..... inaczej nie ma sensu go kupować.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.2L + turbosprężarka= wysoki moment obr. przy niskich obrotach. Samochód bardzo elastyczny (w trasie można jechać ciągle na 5 biegu), od 2500 obr/min wciska w fotel. Silnik ciągnie równo do 180 km/h później już troszkę gorzej aż do zamknięcia licznika.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów- OK. Biegi wchodzą precyzyjnie, brakuje 6-stki :)
4,0
Układ jezdny
3 stopniowa regulacja zawieszenia. W trybie sport przyklejony, na soft komfortowy. Mowa o orginalnych amorkach (wymiana na regulowane bardzo kosztowna)
Komfort
5,0
Widoczność
Przód- wyśmienicie (lampy pokazują przód auta), tył bardzo dobrze.
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie doskonale. Włączik świateł, wycieraczek troszeczke inny niż w większości aut ale równie prosty i intuicyjny w obsłudze. Reszta perfect :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto grzeje momentalnie :-) Nie wiem jak studzi bo klima nie nabita :) Z parowaniem szyb nie ma problemu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie, z tyłu jak na takie auto (coupe) nie jest najgorzej ( wysyocy będą mieli problem z głową).
3,0
Wyciszenie
Cicho jest... do 80...potem słuchać owiewające samochód powietrze (drzwi bez ramek).... ale to nie jest limuzyna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nieźle. W mieście od 10 do góry , W trasie pali różnie. Nigdy nie spalił więcej niż 12. Przy spokojniej jeździe (120 km/h) 8l/100km. Przy częsttym wyprzedzaniu i używaniu turbiny 10-12.
5,0
Stosunek jakość/cena
prawie SPORTOWE autko za 5-7 tys. Silnik mazdy buda forda, ocynkowana blacha, progresywne wspomaganie kierownicy, ciekawy silnik, bogade standartowe wyposażenie. I to nie żaden amerykanin tylko JAPONIEC.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A to kierunek, a to szyba, a to lusterka, a to falujące obroty. Nigdy nie stanął... Zawsz dojechał i wrócił. Samochód ma dużo elektryki więc ma co się psuć ( W końcu 15 lat już mnieło).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak. Czasem benzyny brakło :-P

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Turbo 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Probe I 2.2 Turbo 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
57,00 zł
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Probe I