Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Probe I

Filip Przybecki fprzybecki@sylaba.poznan.pl, 22 lat temu
Silnik 3.0 V6 145KM 107kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 35 tys. km
Ford Probe I 3.0 V6 145KM 107kW 1989-1992 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto rewelacyjne za niewielkie pieniadze. Dobrze wyposarzone i przyjemne w uzytkowaniu. Posiadacze Probe moga byc dumni ze swych potworow, gdyz sa to samochody naprawde rewelacyjne. W pierwszej generacji polecam zdecydowanie wersje LX z silnikiem 3.0 V6 (1991-1992) lub GT natomiast w drugiej generacji 2.5 V6.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepszy silnik jaki montowano w Probe I generacji... Niezawodny i bardzo mocny
5,0
Skrzynia biegów
Automat jest w brew pozorom bardzo dobry i po przelaczeniu na tryb sportowy bardzo agresywny
5,0
Układ jezdny
Posiadam felgi 17
Komfort
4,0
Widoczność
Dzieki ogromnej powierzchni szyb widocznosc jest doskonala... Gorzej jak sie podjedzie za blisko do swiatel (jest bardzo niski)
4,0
Ergonomia
Troche plastiki trzeszcza jednak wszystko jest w zasiegu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja bardzo wydajna, jednak nawiew srodkowy troche wieje na rece. Polecam skierowac go w gore :)) )
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i boczny pasarzer maja swoje krolestwo. Z tyl jest miejsce na kosyk piknikowy lub niemowlaka... Jednak jest to samochod sportowy a nie Lincoln TownCar
3,0
Wyciszenie
Dosyc glosny w srodku no i gwizda przy szybach pow. 120km/h Jednak ryk silnika V6 jest bardzo rasowy szczegolnie po zamontowaniu filtra stozkowego
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 3.0 V6 calkiem niezle. Trasa 8,5-10 miasto 12-15. Duzo czesci zamiennych (pasuja od mazdy) Wizyta w serwisie aut amerykanskich to koszmar; polecam wymiany samemu w zaprzyjazniopnym warsztacie. Przeguby komplet ok 220zl hamulce 70zl przod i tyle samo tyl (lukas) olej polecam Castrol GTX paliwo 98 ARAL lub 99+ V-Power Shell, problem sprawiaja automatyczne pasy, ktore sie psuja. Ja wlasnie zmieniam na zwykle gdyz juz nie mam sily ich naprawiac.. (nowe w serwisie 4,500zl)
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja za niewielkie pieniadze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza automatycznymi pasami tylko leje paliwo i wymieniam oleje... Mialem tez klopoty z klima ale to przez poprzednich wlascicieli. Szybko zuzywaja sie tez przeguby
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Probe I