Szukaj

Lista ocen Ford Puma I (67) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Czołg
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Komfortowo zestrojone. Przydałoby się je utwardzić. Nacisk na osie jest nierównomierny - efekt: na wybojach auto jest podsterowne, tył się wyraźnie ślizga. Na zakrętach Puma trzyma się dobrze pod warunkiem, że skręcam w w lewo. Trochę przeraża skręt w prawo przy 100 km /h, kierowca zdaje się za bardzo zbliżać do ziemi.... to zasluga zbyt miękkiego zawieszenia, choć w moim przypadku może to wina wymienionych amortyzatorów Monroe.
4,0
~Toamasz
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Układ jezdny jest OK. Ale nie na nasze polskie drogi. Na gładkiej nawierzchni spisuję się bardzo dobrze. Nie przeszkadza twarde zawieszenie, niskoprofilowe opony. Trzyma się drogi. Gorzej jest przy jeżdzie po dziurawych drogach w mieście. Każda nierówność odczuwana jest dość boleśnie.
3,0
~michael.sz@wp.pl
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Jeżdżę trochę na torze Pumą i co daje się zauważyć w mojej wersji (przed liftem z 98r) tył staje się nerwowo nadsterowny. Zawieszenie dość sztywne. Odnośnie podzespołów na polskich drogach nie wytrzymują zbyt długo (tuleje i sworznie wahacza, poduszki).
4,0
~outhot@gmail.com
Ford Puma I
Coupe 1.4 16V 90KM 66kW
Puma poprostu kocha zakrety, TCS naprawde ulatwia pokonywanie nawet najgorszego zakretu z latwoscia i precyzja, twarde zawieszenie moze i jest odczuwalne na polskich drogach ale za to poprawia przyczepnosc, mozna sie przyzwyczaic
5,0
~Lj.Thomas jr.
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Auto wchodzi w zakrety jak po szynach.Zawieszenie jest twarde ale bez tragedii nie ma uczucia jazdy taczkami,niestety trzeba uwazac na polskie dziury bo mozna je uszkodzic.Czyli wieczny slalom miedzy dziurami !!!
5,0
~Bacha & Łasia
Ford Puma I
Coupe 1.4 16V 90KM 66kW
jazda tym autkiem nie sprawia zadnego problemu,nawet kobiecie;),zaden zakret nie jest straszny....a jak ktos sobie kupil pume skladana na tajwanskich czesciach to juz jego problem...mnie to nie dotyczy!
4,0
~Dannyk
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Wiadomo autko jest lekkie, ma duża moc przez co zdarza być się często podsterowne , szczególnie gdy popada ale już przywykłem po prostu w zakrętach nie ma co przesadzać .
5,0
~Szczepan
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Jak wiemy prowadzenie Fordów to niedościgniony ideał w tej klasie. Rewelacja. Jedno co to polecam zmianę sprężyn posiadaczy pierwszej generacji (tył za wysoko stoi)
4,0
~jasiuu86
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
trzyma sie bardzo dobrze na zakretach.. czasami ma sie wrażenie ze przy bardzo dużej prędkości wyleci z niego ale to tylko wrazenie:) raz mi sie udało ale to było na szutrowej drodze
1,0
~diabelek2k2@yahoo.com
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Rzuca przodem, wszystko wali na kierwownice, ostatnio zatrzymala mnie policja bo mysleli ze jade napruty. Katastrofa uklad jezdny do bani, nawet przeglad nic nie dal.
Ford Puma I