Nadszedł piąty rok użytkowania i byłoby pięć gwiazdek...ale. O tym "ale" za chwilę.
Przejechane ponad 70 tys. głównie w terenie górskim.
Auto jest samą przyjemnością z jazdy. W trybie eco udaje mi się zejść do spalania 4,9 l/ 100km (w górach! )
W trybie jazdy sportowej ma cudownego kopa.
Wygodny, funkcjonalny, bezpieczny, oszczędny i pakowny.
Oszczędny może poza wymianą oleju, tu cena jest zaporowa ok. 600-700zł za sesję.
Teraz będzie "Ale"
Pokonały mnie najpierw problemy z zasilaniem.
Kilka awarii przewodów/ styków? co w pierwszym roku użytkowania powodowało ciągłe awarie.
Serwis usunął błędy i wymienił wadliwe elementy w ramach gwarancji...
I tu znów "ale"...uważam że te błędy miały taki skutek, że po drugim roku użytkowania padł jeden z najdroższych elementów, czyli
Moduł zarządzania pracą silnika PCM.
Koszt części 4,5 tys + koszt naprawy. Bo oczywiście miało to miejsce tuż po gwarancji.
Serwis Forda,twierdzi, że problemy z napięciem nie miały wpływu na pracę modułu. Myślę że bezczelnie łżą.
I tu puenta: kocham to auto, ale nigdy przenigdy nie kupię już nic od Forda, tak minie wkurzyli.
The End
Wrażenia
1,0
Silnik
wady elektroniki
4,0
Skrzynia biegów
głośna
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
drzewa tym woziłam :P
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost mHEV 125KM 92kW
[l/100km]