Szukaj

Informacje o Ford Puma II Crossover

Lata produkcji: 2019 – 2024
Segment: Auta sportowe
Mały samochód sportowy (segment G; choć auto bywa też pozycjonowane w segmencie B) produkowany w latach 1997-2002. Konstrukcyjnie Puma była spokrewniona z Fordem Fiesta. Stylistycznie stanowiła kontynuację fordowskiej koncepcji „New Edge”, którą zapoczątkował model Ka. Puma została dobrze przyjęta na rynku, również przez ekspertów, czego dowodem były nagrody, m.in. samochodu roku wg „Top Gear” (1998) oraz najlepszego samochodu sportowego roku 2001 wg „What Car”. Po zakończeniu produkcji, model nie doczekał się swojego następcy. Częściowo na bazie Pumy powstał natomiast Ford StreetKa.
czytaj więcej
Powagosław
Przyjemne, oryginalne, sportowe auto, które powstało z bardzo typowej, miejskiej Fiesty, nie mającej zbyt wiele wspólnego ze sportową jazdą. Agresywna sylwetka do dziś robi wrażenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ponoć kobiety uważają Forda Pumę za najseksowniejszy samochód na świecie. Założę się, że te same kobiety wybrałyby Krzysztofa Ibisza najseksowniejszym facetem globu. Wniosek pierwszy - trudno zrozumieć kobiety. Wniosek drugi - Puma jest fajna, ale jakoś zajeżdża mi tanim spojlerem. ~Luzacjusz

Ford Puma II Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Ford Puma

Cena od: 107 300 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4186 mm
Szerokość 1805 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1930 mm
Wysokość 1537 mm
Rozstaw osi 2588 mm
Prześwit 165 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1161 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 468 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 726 mm
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~p4dev1
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Idealny samochód do miasta który sprawdzi się też na rodzinne wycieczki (2+2). Z rzeczy które które go wyróżniają na tle innych: - pojemny, przemyślany bagażnik, - łatwość manewru w mieście / na parkingu, - przyspieszenie, elastyczność silnika, - bardzo płynnie działająca automatyczna skrzynia biegów, - bardzo dobre trzymanie się drogi, - ogólna frajda z jazdy :) Co wkurza? - do kultury pracy 3 cylindrów trzeba się przyzwyczaić, - mogło by być ciut lepsze wykończenie wnętrza, - drobne usterki z oprogramowaniem (typu pół ekranu czarne) - brak możliwości stałego wyłączenia Auto-Start-Stop Podsumowując całościową ocenę (w skali 1-6) dałbym 4+.
4,3
~p_62
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 125KM 92kW
Autko świetne, ale nie bez wad. Odpowiada potrzebie - dojazdy do pracy+ częste długie trasy, czyli wystarczająco małe do miasta i wystarczająco wygodne na trasy. Spalanie w mieście i na trasie akceptowalne- hybryda wspomaga przyśpieszenia nie zwiększając zużycia paliwa. Fotele wygodne, oświetlenie drogi bardzo dobre. Silnik doskonale wyciszony, dźwięk trzycylindrówki -lepiej słyszalny w trybie "Sport", ale w żadnym wypadku nie drażni- lepiej słychać zawieszenie i opony. Systemy wspomagania kierowcy dają się skonfigurować, lub wyłączyć w zależności od potrzeb i upodobań. Przyciski przy kierownicy bardzo przydatne, szybko da się ich "nauczyć". Pokrętła i przyciski klimatyzacji/ wentylacji itp. na duży plus Zawieszenie doskonałe na asfalty, troszkę gubi się na nierównych drogach- jest głośne i mniej pewne. Hamulce- super. Wady- mało miejsca z tyłu, system utrzymania pasa ruchu gubi się często, automatyczne światła nie zawsze reagują na mgłę, deszcz, czasem nie widzą samochodu z przeciwka i trzeba wspomóc ręcznie, rozpoznawanie znaków i wskazywanie dozwolonej prędkości nie zawsze prawidłowo rozpoznaje znaki, siatka zakrywająca bagażnik "fruwa" przy otwartych oknach. Brak mi zegarka, bo ten na panelu środkowym wyłączam zwłaszcza nocą. Wspomaganie kierownicy mogłoby usztywniać się w trybie sport, lub być zdecydowanie regresywne.
4,7
~Marek191
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Witam Moj poprzedni samochod to FF MK2 Kombi 1.8 TDCi 115 KM przebieg 253 000 Jestem szczesliwym posiadaczem PUMY 1.0 125KM Titanium od kilku dni. Jest to moj juz 4 samochod marki FORD ! Ma dodatkowo Pakiet Technology oraz Winter. Cena zakupu bardzo atrakcyjna 85 000 - po rabatach( katalogowo ok. 97 000). Samochod zaskakujaco praktyczny: dobra widocznosc, spory i praktyczny bagaznik 456 L !( jak na tak maly samochod), dobrze wyciszony, z jedrnym typowo Fordowskim zawieszeniem. Brak niedorobek, wszystko dziala jak nalezy, zero problemow uzytkowych 5 lat/100 000km gwarancji fabrycznej. Samochod zwrotny oraz dzielnie pokonuje krawezniki , wieksze nierownosci na polnych drogach, ma stosunkowo twarde zawieszenie ( dla mnie to akurat atut) Dla 2 osob plus bagaze na wakacje idealne rozwiazanie, nie czuc na drodze ze sie jedzie malym autem = poczucie bezpieczenstwa. Plusy: Masaz foteli, podgrzewana szyba+kierownica+siedzenia. Super system SYNC 3.4 : nawigacja, Android Auto, Ford Pass z LTE itp. Dobra jakosc wykonania jak na ta klase i cene samochodu. Standardowe swiatla przednie LED - bajka: mocne i rownowiernie oswietlaja jasnym strumieniem + doswietlanie zakretow ( tez sw. LED przeciwmgielne) Dobra jakosc kamery cofania rowniez w nocy. Mysle ze za ta cene trudno znalezc cos lepszego, ogladalem Seata Arona, Nissana Juke (2020), Renault Captur (2020) i generalnie najbardziej spojne autko z mala iloscia blyskotek, lakieru fortepianowego i z bogatym wyposazeniem, zaskakujace praktycznoscia i wygoda na dlugich trasach
Średnie spalanie dla Ford Puma II Crossover
5,8 – 6,4
l/100 km
4,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Realne średnie spalanie z 10 000 km wyszło 6.8 l/100km, głownie trasy 120 kmh, mierzone przy dystrybutorze. Komputer czasami zaniża a czasami zawyża o ok. 0.1-0.5 l/100km (ogólnie całkiem dokładny jest komputer). W mieście na krótkim dystansie potrafi spalić 10 l/100km. Trasa 1800 km do Holandii i z powrotem jadąc zgodnie z limitami prędkości (130 kmh na autobanach) wyszło 6.0 l/100 km. Rezerwa zapala się przy ok 3.5L paliwa pozostałego w baku.
4,5
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Puma ecobost 1,0 silnik 125 wg mnie ten wskaźnik zaniża wyniki pomiar wg korka wykazuje zużycie o około 0,2L/100km większe. Na autostradzie wskaźnik pokazał 4,3L. Po mieście odcinki po 25 Km wychodzi mi 4,6. Pomiar wg starej metody na zbiornik po korek wychodzi jakieś 4,8L.
4,4
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Auto nowe, kupione w maju br., wersja Titanium, zmieniłem od razu opony na całoroczne Pirelli All Season Plus (215/55r17 98W), obecnie jest 9300 km, spalanie średnie zresetowałem przy odbiorze z salonu i do teraz mam 5,2l/100km, rozpoczęło się od 4,2l i stopniowo rosło, jazda głównie miasto (aglomeracja śląska), tylko w weekendy dalsze podróże. Czasami włączam program EKO, ale przeważnie jeżdżę na NORMAL. System S&S zawsze wyłączam. Paliwo Shell FuelSave 95.
Ford Puma II Crossover