Szukaj

Informacje o Ford Puma II Crossover

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Auta sportowe
Mały samochód sportowy (segment G; choć auto bywa też pozycjonowane w segmencie B) produkowany w latach 1997-2002. Konstrukcyjnie Puma była spokrewniona z Fordem Fiesta. Stylistycznie stanowiła kontynuację fordowskiej koncepcji „New Edge”, którą zapoczątkował model Ka. Puma została dobrze przyjęta na rynku, również przez ekspertów, czego dowodem były nagrody, m.in. samochodu roku wg „Top Gear” (1998) oraz najlepszego samochodu sportowego roku 2001 wg „What Car”. Po zakończeniu produkcji, model nie doczekał się swojego następcy. Częściowo na bazie Pumy powstał natomiast Ford StreetKa.
czytaj więcej
Powagosław
Przyjemne, oryginalne, sportowe auto, które powstało z bardzo typowej, miejskiej Fiesty, nie mającej zbyt wiele wspólnego ze sportową jazdą. Agresywna sylwetka do dziś robi wrażenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ponoć kobiety uważają Forda Pumę za najseksowniejszy samochód na świecie. Założę się, że te same kobiety wybrałyby Krzysztofa Ibisza najseksowniejszym facetem globu. Wniosek pierwszy - trudno zrozumieć kobiety. Wniosek drugi - Puma jest fajna, ale jakoś zajeżdża mi tanim spojlerem. ~Luzacjusz

Ford Puma II Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Ford Puma

Cena od: 74 000 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4186 mm
Szerokość 1805 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1930 mm
Wysokość 1537 mm
Rozstaw osi 2588 mm
Prześwit 165 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1161 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 468 l
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Marek191
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Ford Puma II
Witam Moj poprzedni samochod to FF MK2 Kombi 1.8 TDCi 115 KM przebieg 253 000 Jestem szczesliwym posiadaczem PUMY 1.0 125KM Titanium od kilku dni. Jest to moj juz 4 samochod marki FORD ! Ma dodatkowo Pakiet Technology oraz Winter. Cena zakupu bardzo atrakcyjna 85 000 - po rabatach( katalogowo ok. 97 000). Samochod zaskakujaco praktyczny: dobra widocznosc, spory i praktyczny bagaznik 456 L !( jak na tak maly samochod), dobrze wyciszony, z jedrnym typowo Fordowskim zawieszeniem. Brak niedorobek, wszystko dziala jak nalezy, zero problemow uzytkowych 5 lat/100 000km gwarancji fabrycznej. Samochod zwrotny oraz dzielnie pokonuje krawezniki , wieksze nierownosci na polnych drogach, ma stosunkowo twarde zawieszenie ( dla mnie to akurat atut) Dla 2 osob plus bagaze na wakacje idealne rozwiazanie, nie czuc na drodze ze sie jedzie malym autem = poczucie bezpieczenstwa. Plusy: Masaz foteli, podgrzewana szyba+kierownica+siedzenia. Super system SYNC 3.4 : nawigacja, Android Auto, Ford Pass z LTE itp. Dobra jakosc wykonania jak na ta klase i cene samochodu. Standardowe swiatla przednie LED - bajka: mocne i rownowiernie oswietlaja jasnym strumieniem + doswietlanie zakretow ( tez sw. LED przeciwmgielne) Dobra jakosc kamery cofania rowniez w nocy. Mysle ze za ta cene trudno znalezc cos lepszego, ogladalem Seata Arona, Nissana Juke (2020), Renault Captur (2020) i generalnie najbardziej spojne autko z mala iloscia blyskotek, lakieru fortepianowego i z bogatym wyposazeniem, zaskakujace praktycznoscia i wygoda na dlugich trasach
4,4
~Igor Jeleński
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Ford Puma II
Samochód kupiony dla pracującego i sporo jeżdżącego "singla". Co prawda za cenę 110k zł można było kupić wiele innych i większych samochodów, tylko czy większy pojazd rzeczywiście byłby mi potrzebny i czy inne samochody dają ten fantastyczny "fun" z jazdy?. Po wielu jazdach testowych innymi modelami (nowy C5 Aircross, nowy Ranault Captur, Kia Xceed, Mazda CX-3) na placu boju została został nowy Ford Puma St-Line X. Jak ktoś lubi trochę ostrzej pojeździć, to jest to samochód dla niego. Jak ceni sobie komfort "poduszkowca", to musi szukać innego pojazdu. 155km plus wspomagane silnikiem elektrycznym robi swoje i w trybie Sport niewielka, lekka Puma "rwie asfalt", przy czym świetne, sprężyste zawieszenie nie powoduje syndromu "deski do prasowania" i jeździ się całkiem komfortowo jak na usportowiony samochód. Wykonanie samochodu w wersji St-Line X więcej niż przyzwoite z bardzo wygodnymi fotelami kierowcy i pasażera. Z tyłu miejsca raczej mało, wystarczająco dla niezbyt wyrośniętych pociech, ale cztery dorosłe osoby to już wyzwanie dla kubatury wnętrza Pumy. Pojazd bogato wyposażony i o ile osobiście uważam, że przytomnej głowy w prowadzeniu nic nie zastąpi, to takie dodatki jak automatyczna zmiana świateł, adaptacyjny tempomat czy automatyczne awaryjne hamowanie uważam za sensowne i przydatne. Natomiast autentycznie cenię sobie elektryczną klapę bagażnika, która w tym segmencie jest rzadkością. To powód dla którego odpadł Renault Captur. W bagażniku sprytny, 80-litrowy pojemnik w podłodze, o którym już napisano chyba wszystko w reklamach, ale rzeczywiście od razu znalazłem dla niego zastosowanie. Wożę w nim narzędzia serwisowe i dzięki temu bagażnik mam pusty. Naprawdę fajna sprawa. Jazda tym modelem to uciecha. Puma jest szybka, bardzo zwinna, bardzo dynamiczna i fenomenalnie trzyma się drogi. Na kierownicy bardzo dobrze czuć to , co się dzieje pod kołami. W zakrętach Puma jest bardzo stabilna, ESP działa delikatnie i nie zaskakuje kierowcy. Zerwać przyczepność jest raczej trudno, a jeśli już tak się stanie, to Puma jest w tym przewidywalna. Jak każdy samochód Puma nie jest bez wad. Wyciszenie nie jest najlepsze. Renault Megane IV partnerki jest cichszy. O miejscu z tyłu już pisałem, nie jest go za wiele. Trochę mało podręcznych schowków, a uchwyty na butelki w środkowej konsoli są za nisko, choć z drugiej strony zmniejsza to ryzyko zahaczenia o butelkę przy zmianie biegów. Ręczny hamulec postojowy to już trochę zabytek, choć może ma to jakiś sens biorąc pod uwagę sportowy charakter tego pojazdu. Generalnie bardzo lubię ten samochód, daje radość z jazdy zdecydowanie większą niż wiele innych modeli. "Zaangażowanym" kierowcom polecam :)
Średnie spalanie dla Ford Puma II Crossover
5,8 – 6,2
l/100 km
4,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,4
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Ford Puma II
Auto nowe, kupione w maju br., wersja Titanium, zmieniłem od razu opony na całoroczne Pirelli All Season Plus (215/55r17 98W), obecnie jest 9300 km, spalanie średnie zresetowałem przy odbiorze z salonu i do teraz mam 5,2l/100km, rozpoczęło się od 4,2l i stopniowo rosło, jazda głównie miasto (aglomeracja śląska), tylko w weekendy dalsze podróże. Czasami włączam program EKO, ale przeważnie jeżdżę na NORMAL. System S&S zawsze wyłączam. Paliwo Shell FuelSave 95.
6,1
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Ford Puma II
Zatankowane PB 98 Ultimate: 4.8 L ekonomiczna jazda po gorach bez klimy przy malym ruchu - trasa Szczawnica - Krakow 5.8 L - przy spokojnej jezdzie 4 os. + klima, mieszanej 10 % miasto/20% autostrada/70% droga podmiejska ze srednia 55 km/h 6.3 L - srednie od poczatku ( ok 2 000 km)- mysle ze jak silnik sie ulozy + ja troszke lepiej go wyczuje te wartosci bede zauwazalnie nizsze. autostrada srednia ok 120-130 z klima w 2 osoby ok. 6 L 8-9 L - W miescie z klima po Krakowie w korkach.
8,1
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Ford Puma II
Auto w zatłoczonym mieście, w korkach pali dość duzo. Zejście poniżej 8 litrów jest niemożliwe. Na trasie jest oczywiście lepiej ale kupiliśmy to auto głównie do miasta a tu spalanie nie zachwyca.
Ford Puma II Crossover