Ford Puma st-line X 1.0 EcoBoost mHEV 125KM 92kW 2022 . Jak na gabaryty auta 3 cylindry są wystarczające .
Wrażenia
5,0
Silnik
1.0 EcoBoost mHEV 125KM . Spalanie na autostradzie 2 os dorosłe dziecko i bagażnik zawalony po sufit przy 170km/h 5.5 l na 100 km nigdy nie przekroczyłem tej wartości . Dojazd do pracy to 45 km razem daje 90 km spalanie na poziomie 3.8 l .
5,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia polecam . Automat tylko dla leniwych .
5,0
Układ jezdny
Posiadam Cuprę Formentera vz 333ps z napędem 4x4 . Ale nie umywa się do Pumy , ten samochód świetnie trzyma się drogi.
4,0
Karoseria
Posiadam biały koło brud jest widoczny i co tygodniowe mycie musi być .tylko mylenia ręczna nigdy automatyczna .
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak wentylacji z tyłu . Czemu to tak ?
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera bardzo wygodnie . Stylu nie siedzę .
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie super . Jest naprawdę cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy kto gdzie będzie przeprowadzał Serwis . Ujmie wyglada to tak . Wymiana oleju plus wszystkie filtry to koszt 380€
5,0
Stosunek jakość/cena
Zakupiłem auto z przebiegiem 2.000 km auto kupione 10.09.2024 cena 26.000€ .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu 70.000 tys w ciągu roku nie miałem żadnych problemów .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak ktoś nie dba to już jego problem ! Co 15.500 wymieniam olej wraz z wszystkimi filtrami .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost mHEV 125KM 92kW
[l/100km]