Inne
: Jedynie przy obfitych osadach śniegu podczas jazdy wariują czujniki parkowania . I szczytowanie znaków drogowych ma wiele do życzenia
4,0
Całokształt
Czytam opinie i się dziwię .Po przejechaniu 70 tys jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i już nie mogę się doczekać nowej generacji która będzie pod koniec roku 2026. Spalanie w trybie eco naj mniej wyszło mi 3.8 l/100km . Przy jeździe na trybie sport max spalanie 5.3l/100km i ani grama więcej nie chce brać i to przy prędkości 160/190 . W trybie normalnym spalanie to 4.7 l na 100 km . Jestem pozytywnie zaskoczony i zadowolony . Dla jasności oślej i filtry wymieniam co 10 tys km .
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 3 cylindry i z mocą 125 ps daje radę .
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia super lecz brakuje mi 7 biegu .
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi.
5,0
Karoseria
Tylko mylenia ręczna .
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na gabaryty tego samochodu widoczność jest bardzo dobra . Brakuje kamery 360*
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak nawiewów z tyłu .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera jest odpowiednia przestrzeń , lecz z tyłu troszęczke brakuje .
5,0
Wyciszenie
W porównaniu do np marki Mercedes , PUMA jest naprawdę cicha .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To za leży w jakim kraju kto mieszka. Od dawna wiadomo ze tanio nie będzie .Sam przegląd samochodu to 300€ Wymiana oleju z czyszczeniem układu wraz z wszystkimi filtrami to koszt od 350 do 480€. Dla przykładu za cupie place 680€
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena odpowiednia. 24.000€
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu 72000 tys po za wymianą oleju wraz z filtrami jest bezawaryjna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak .
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost mHEV 125KM 92kW
[l/100km]