Użytkuje za równo jako auto rodzine jak i auto robocze na budowę . Uwielbiam te auto , jest duże , wygodne i nie zawodne . Trzeba trochę się z nim oswoić na śliskiej nawierzchni , ale jest super . Jedyne czego brakuj mi w tym aucie to możliwości jazdy na 4x4 po suchej nawierzchni, a fajnie było by móc zapiać napęd 4x4 w niepewna pogodę i nie martwić się tym czy droga jest wystarczająco ślisko . Miałem okazje przejechać się Fordem f150 i uważam że ranger nie odbiega dużo pod względem wygody a jest o wiele sprytniejszy .
Wrażenia
5,0
Silnik
Osobiście zrobiłem nim 70000 i z silnikiem nie miałem żadnych problemów .
4,0
Skrzynia biegów
Czasem szarpnie na którymś biegu , zwłaszcza gdy jest nie rozgrzany i przy spokojnej jeździe, ale jeździłem gorszymi automatami. Gdy mam ciężką nogę to biegi wchodzą jak idealnie ze nawet nie czuć szarpnięcia , cofanie i podjeżdżanie do przodu tez płynne i bez szarpania .
5,0
Układ jezdny
Nie jest to limuzyna ale dla mnie się podoba
4,0
Karoseria
Mam pare ognisk rdzy nad przednia szyba i masce , auto kupione w Szwecji wiec to może być spowodowane żwirkiem z pod kół . Boki i nadkola zdrowe , podwozie tez w bardzo dobrym stanie, nie wykluczam ze było dodatkowo zabezpieczone przez pierwszego właściciela
Komfort
5,0
Widoczność
Trzeba trochę się przyzwyczaić, ale kamera z tylu pomaga podjechać hakiem na żyletki, lusterka duże . Dużo łatwiej jeździć niż dużym sedanem .
5,0
Ergonomia
W środku normalne 5 osobowe auto , ISO fixy z tylu są wiec normalne, duże auto rodzine, i na pakę można sporo wrzucić .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
To disel , potrzebuje chwilkę żeby się zagrzać , ale elektryczna przednia szyba robi robotę .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wygodnie 4 dorosłe osoby mogą się spokojnie pomieścić .
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej zwłaszcza powyżej 130 , ale to pickup , miałem głośniejsze osobówki w życiu .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę gabaryty auta to jest normalnie 9 l oleju i filtry . Chłodnica egr mi padła po 220000 a tak po za tym to nic poważnego . Krzyżaki na wale , kabel czujnika abs , czyszczenie egr , i przepustnica .
5,0
Stosunek jakość/cena
Spełnia moje oczekiwania pod każdym względem w swojej klasie cena jest normalna
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Już wyżej pisałem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
[l/100km]