Szukaj

Informacje o Ford Ranger V Podwójna kabina

Lata produkcji: 2012 – 2016
Segment: Pickup
Oznaczona symbolem T6, zaprezentowana w roku 2011, najnowsza i obecnie produkowana, trzecie generacja modelu. Ranger do części krajów Starego Kontynentu (także do Polski) trafił w 2012 roku. Pod względem stylistycznym model odmieniono, przywiązując większą wagę nie tylko do użytkowych aspektów pojazdu, ale również estetycznych czy luksusowych. Dzieli m.in. płytę podłogową z Mazdą BT-50, z którą nadal jest konstrukcyjnie blisko spokrewniony. Począwszy od obecnej generacji, model nie będzie oferowany na rynku amerykańskim, gdyż stanowiłby wewnętrzną konkurencję dla fordowskich pickupów serii F.
czytaj więcej
Powagosław
Objawienie tego segmentu. Ford zrozumiał, że pickupy przestały być typowymi wołami roboczymi i mogą mieć równie lifestylowy charakter, jak każdy inny samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Ranger potrzebował trzech generacji, by przystosować się do europejskich realiów i europejskich gustów. Jaka jest ta trzecia? Wystarczy powiedzieć, że Ranger stał się jednym z najładniejszych pickupów na naszym rynku. ~Luzacjusz

Ford Ranger V Podwójna kabina – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,4 m
Promień skrętu 6,2 m
Długość 5359 mm
Szerokość 1850 mm
Wysokość 1815 mm
Rozstaw osi 3220 mm
Rozstaw kół - przód 1560 mm
Rozstaw kół - tył 1560 mm
Zwis przedni 905 mm
Zwis tylny 1226 mm
Prześwit 232 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1022 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 975 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1440 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1430 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1450 l
Wysokość progu załadowczego 835 mm
Kąt natarcia 27,7 stopnie
Kąt rampowy 24,4 stopnie
Kąt zejścia 25,9 stopnie
Głębokość brodzenia 800 mm
Przedział ładunkowy - długość 1615 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1544 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 511 mm
Maksymalna ładowność 1152 kg
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria

Wybrane oceny

3,6
~Łukasz
Podwójna kabina 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Ford Ranger V
Naprawdę mocny samochód. Nie boi się niczego. Wszystko jest cholernie wytrzymałe, aż czasem dziwiłem się ,że dalej jedzie. Testowałem przed zakupem inne pickupy i strzał był w 10. Przez cały okres oczywiście jedna usterka czujnika filtra spalin. Minus to odpornosc na rdzę. Po 4 latach małe kropki przy zderzakach. Serwis jak darmowy. Chciałem teraz kupić auto trochę wygodniejsze i szybsze . Postawiłem na nowego Rangera w wersji Raptor ale zrezygnowałem ze względu na kosiarkę pod maską i jest Jeep. Będę miał sentyment do tego auta. Polecam.
3,9
~PaDRE
Podwójna kabina 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Ford Ranger V
Uwaga - trochę tego będzie!:) Rangerem jeżdżę niecały rok. Potrzebowałem samochodu dostawczego do firmy oraz prywatnego do celów codziennych...pomyślałem czemu nie kupić 2w1 (2 w 1 to się chyba tylko w szamponach sprawdza:) ). Szukałem więc pickupa! Na pierwszy ogień wziąłem L200. Tym to się jeździć nie da, siedzi się fatalnie jak na za niskim kiblu...cała buda się trzęsie, gałka zmiany biegów cały czas cię zaczepia ochoczo latając na wszystkie strony, wyciszenia prawie nie ma, środek wygląda jakby kosztował mniej od opony ...nie, ten samochód odpadł w przedbiegach.Nawet cena w okolicy 100 tyś zł brutto nie sprawiała że chciałem ten samochód mieć. Kolejny Pickup-tym razem miałem okazję przejechać się Amarokiem. Z zewnątrz nie wygląda źle, trochę kanciasty...ale do przywyknięcia. Środek spartański, no samochód pracujący-ok,też to zdzierżę. Pytam o schowki...są! Dwa! No chyba se jaja robicie, dwa schowki które ledwo mieszczą paczkę fajek i portfel, nosz...ok, przejedźmy się. Akurat było trochę ślisko, popadało...napęd w tej wersji był na tył + ręczna skrzynia biegów. Nie było zakrętu na jakim nie wpadł bym w poślizg! Ruszane ze skrzyżowania - poślizg, skręt kół i lekki gaz-poślizg, nierówna droga-ESP szaleje...hmm, to nie to czego szukam. Dodatkowo jazda autostradą - rozmawiać się nie da...podobno w najdroższej wersji jest możliwość dokupienia wygłuszającej uszczelki chroniącej przed pyłem, no bardzo dziękuje - toż to opcja premium! Ok, generalnie samochód nie najgorszy, jeszcze tylko czy do tyłu ktoś za mną wsiądzie (mam 190cm więc prawie leże w samochodzie)...wsiądzie, owszem-ale chyba tylko York, nawet dziecko będzie miało problem żeby się tu zmieścić jeżeli siedzę z przodu.Ok - co z ceną...na wypasie ze wszystkim tym co ma Ranger - cena uwaga, uwaga ponad 180 tyś zł...po rabacie! No chyba se jaja robicie! nosz...! Dobra - Amarok nie, co następne? Nawara?...nie, tego to jeździ tyle że jest opatrzony jak fiesta, odpada. No to zostaje jedyny słuszny wybór i legenda pickupów...Hilux! No to jedziemy Hiluxem! Zawsze mi się ten samochód podobał, wygląda naprawdę super! Nauczony doświadczeniem z Amaroka, najpierw sprawdziłem ilość miejsca z tyłu-kiepsko, to samo co w Amaroku. Ale dajmy szansę legendzie, jedziemy. Muszę przyznać że Hilux sprawia wrażenie naprawdę dobrze wykonanej roboty, wszystko jest spasowane i jakieś takie...budzące pozytywne emocje. W terenie (dzięki uprzejmości sprzedawcy miałem okazję ją ubrudzić ), naprawdę zacnie. Wyjedźmy na asfalt. Jechałem akurat wersją z automatem. Do 100km/h wszystko ok, ale po przekroczeniu tej prędkości silnik zaczyna wyć jak potępiony, 130 na budziku i więcej nie ma szans...a hałas przy tym jakbyśmy lecieli a nie jechali. Nie, to nie jest samochód dla mnie. Dodatkowo każdy z tych opisanych pickupów na nierównej drodze bujał okropnie, wszystkie mają resory piórowe z tyłu więc ciężko wymagać limuzyny, jednak Ranger też ma resory a naprawdę buja najmniej z nich wszystkich (oczywiście na pustej pace, po załadowaniu jest tylko lepiej). Po tych przygodach zdecydowałem się na Rangera, dlaczego? Proszę bardzo: - najmniej z testowanych przeze mnie pickupów buja z tyłu na pusto - najwięcej miejsca z tyłu, ja sam jestem w stanie usiąść za sobą.Nie jest wygodnie ale jestem w stanie usiąść! To naprawdę dużo! - wyposażenie jak w limuzynie - wykonanie inne, ale same dodatki nazywają się tak samo:) - cena z dodatkową zabudową, hakiem i przedłużoną gwarancją za wersję Wiltrak - 160tyś brutto. - wygląd! W wersji Wildtrak w pomarańczowym kolorze jest niesamowity - plus kilka innych rzeczy o których piszę poniżej
4,2
~kolo
Podwójna kabina 3.2 Duratorq TDCI 200KM 147kW
Ford Ranger V
Po 800 km padł czujnik położenia wału. Ale pełny szacun dla asistant Forda. Laweta , auto zastępcze, profesjonalne podejście i żal że byłem blisko domu bo bym jeszcze hotel dostał (żartuje). 5 dni z weekendem i auto do odbioru.
Ford Ranger V Podwójna kabina