Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Ranger V

Podsumowanie 40 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla Ford Ranger V
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (40)

8,5
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 170KM 125kW
10,6
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
13,5
Ford Ranger V
Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
8,7
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2.2 Duratorq TDCI 160KM 118kW
8,7
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2.2 Duratorq TDCI 160KM 118kW
średnia z 10.000km - 8,2l/100km, jazda bardzo dynamiczna poza miastem
8,8
Ford Ranger V
Przedłużona kabina Facelifting 2.2 Duratorq TDCI 160KM 118kW
Średnia z trasy 2300km wyszła 8.2 przy proporcj-ach 50% autostrady, 30% drogi lokalne, 20% miasto.
11,1
Ford Ranger V
Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
10,7
Ford Ranger V
Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Bardzo fajny samochód. 90kmph na bezdrożu to standard :). Kiwa się fajnie i mruczy milusio. Dodałbym jeszcze z 60-70 KM ale przy 213 daje radę. W końcu nie jest sztuką się rozpędzić. Sztuka jest się zatrzymać. 2.5 tony..
10,9
Ford Ranger V
Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
10,2
Ford Ranger V
Podwójna kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW
Auto użytkuje od ponad 2 lat i przejechałem około 90tys we wszystkich możliwych warunkach. Jest kilka dobrych informacji. Jeśli chcesz jechać oszczędnie 100-120 raczej na pusto to wynik 7,5-8 litrów jest jak najbardziej realny. Z dobrych informacji jest jeszcze taka, że nawet przy jeździe na trasie z ciągłym butem w podłodze i kiedy oczywiście można trzymaniu maxymalnej prędkości więcej niż 14l nie spalił. Zazwyczaj było około 12-13,5. Warto tutaj dodać, że z racji swoich gabarytów, ogromne znaczenie ma to czy mocno wieje. Trasa Lublin Warszawa, w ciągu dwóch dni, ten sam kierowca ten sam styl jazdy (nawet kiedy mniej wiało jechałem szybciej) różnica w spalaniu ogromna. Miasto to około 9-10l. W terenie podobnie jak w mieście. Na reduktorze potrafi spalać 100 na 100 przy dużym obciążeniu (dość ekstremalne warunki). Bardzo dużo jeżdżę również z przyczepą. Waga przyczepy to około 2,5t plus około 400kg na samochodzie. Spalanie to około 12,5-13,5l, ale raczej w granicach 12,5. Z taką przyczepą oczywiście prędkość max 90km/h czasem przy wyprzedzaniu chwilowo wyższa. Generalnie jak na takie gabaryty i na jego mase auto mega oszczędne. Dynamika dosyć słaba, ale tragedii nie ma. Silnik w mojej ocenie nie jest bardzo awaryjny, ale elektronika czy inne podzespoły to inna bajka. Trochę z moim egzemplarzem mam kłopotów, ale to nie miejsce na wywód o usterkach.
Ford Ranger V