AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Ford
S-Max
I
Van Facelifting
Wady i zalety
Wady i zalety
Oceny
Ford S-Max I Van Facelifting
Podsumowanie 78 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2010
2011
2012
2013
2014
2015
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,19
średnia ocena z
78 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
77%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,26
Wrażenia
Silnik
4,35
Skrzynia biegów
4,00
Układ jezdny
4,42
Karoseria
4,00
Komfort
Widoczność
4,27
Ergonomia
4,28
Wentylacja i ogrzewanie
3,94
Wyciszenie
4,24
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,64
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,92
Stosunek jakość/cena
3,97
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,00
Bezawaryjność (poważne usterki)
4,06
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
+ Zawieszenie
+ Karoseria
+ Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
- Przeniesienie napędu
Rozwiń
podsumowanie
Wady i zalety
– Silnik
(33)
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najbardziej przydatnych
od najbardziej przydatnych pozytywnych
od najbardziej przydatnych negatywnych
od najnowszych
Kategoria komentarza:
Karoseria
Przeniesienie napędu
Silnik
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
Zawieszenie
Inne
Filtruj
wyniki
4,3
~AREK
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Bardzo oszczędny motor. Moja żona ma bardzo ciężką nogę i spalanie w granicach 8 l. Ja jeżdżąc ekonomicznie tzn. do 120 km/h do 6 L w trasie. Podziwiam "Kosmitów" którzy piszą o spalaniu 13 L. Piszę bardzo obiektywnie, ponieważ nie jest to moje wymarzone auto w tej klasie i gdyby nie "kratka", z pewnością byłaby Toyota SIENNA. Ale ekonomia w tych kryzysowych czasach zwyciężyła. Polecam też z uwagi na wizualnie niewielką bryłę a w środku bardzo...
Dodane
14 lat temu
4,2
~Ad007
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Kupiłem benzynowy 203 konny silnik, ale nie spodziewałem się, że w tak dużym samochodzie, będzie on aż tak dobrze się spisywał.
Dodane
9 lat temu
4,1
~mkmkmk
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
elastyczny, cichy i przyjemny
Dodane
5 lat temu
4,3
~Miłośnik ESMAKSÓW
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
gaz w podłogę po zachodnich autostradach, ON dobrej jakości i spalanie 8,4 ( i to wielokrotnie) naprawde mnie zaskoczył ( na polskiej ropie około 10 l/100)
Dodane
9 lat temu
4,9
~luk_zach
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
4,4
~Marek
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Silnik chodzi bez zarzutu. Odpala za pierwszym razem. regularnie robione wymiany oleju i filtrów (oleju, paliwa, kabinowych).
Dodane
3 miesiące temu
2,8
~Jakub
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
1,1
~Olga
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Dziennik kosztów dla
Ford S-Max I Van Facelifting
Średni koszt
przejechania 100 km
77,00 zł
on
7,9
l/100km
pb
9,9
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,8
~Jerry
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
niespodziewanie to udany silnik mimo, że kiedy o kupowałem to była jeszcze loteria, bo mało było samochodów z większymi przebiegami
Dodane
ponad rok temu
4,6
~Jacek
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Bardzo cichy, ekonomiczny, a zarazem dynamiczny
Dodane
9 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Ford S-Max I Van Facelifting
4,2 (78 ocen)
Sprawdź oferty Ford S-Max
Wybierz silnik
1.6 Duratorq TDCi DPF 115 KM
1.6 EcoBoost 160 KM
2.0 Duratec 145 KM
2.0 Duratec Flexifuel 145 KM
2.0 Duratorq TDCi 140 KM
2.0 Duratorq TDCi DPF 115 KM
2.0 Duratorq TDCi DPF 140 KM
2.0 Duratorq TDCi DPF 163 KM
2.0 EcoBoost 203 KM
2.0 EcoBoost 240 KM
2.2 Duratorq TDCi DPF 200 KM
2.3 Duratec 161 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Ford S-Max w pigułce
Ford S-Max
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford S-Max
Dane techniczne
Ford S-Max I Van Facelifting
Raporty zużycia paliwa
Ford S-Max I Van Facelifting
Opinie
Ford S-Max I Van Facelifting
Usterki
Ford S-Max I Van Facelifting
Publikacje
Ford S-Max
Newsy
Ford S-Max
Galerie
Ford S-Max
Nasze pomiary
Ford S-Max
Filmy
Ford S-Max
Ogłoszenia
Ford S-Max
Ceny aut używanych
Ford S-Max
Dziennik kosztów
Ford S-Max I Van Facelifting
Opinie o instalacjach LPG
Ford S-Max I Van Facelifting
Testy zderzeniowe
Ford
Aktualnie przeglądasz
Ford S-Max I Van Facelifting
Dane techniczne
114 raportów
zużycia paliwa
127 ogłoszeń
używanych
6 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Ford S-Max
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy