Szukaj

Lista ocen Ford S-Max II (33) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Rafał
Ford S-Max II
Van 1.5 EcoBoost 160KM 118kW
Tutaj klapa. Brakuje mu mocy to bez dwóch zdań dlatego po roku zrobiłem chipa i jest OK. Od początku pali jak smok. Najpierw mówili w serwisie, że na dotarciu ale po tym etapie bez zmian. Samochód jeździ w większość po mieście i do tego na krótkich odcinkach ale 12,5-13,5l to lekka przesada! Ostatnio padł rekord 14,1l. Na trasie tez nie jest rewelacyjnie. Na wakacjach w Szwecji przy 90% trasa i jeżdzie "po szwedzku" prawie bez wyprzedzania,...
5,0
~Bartek
Ford S-Max II
Van 2.0 TDCi 180KM 132kW
Silnik pracuje cicho i mało pali. Samochodem jeździ żona, wozi dzieci do przedszkola. Spalanie z 25k to 7,8 z czego dwa razy dziennie zapala samochód zaparkowany w garażu i jedzie 5km do przedszkola i wraca. Raz - dwa razy w miesiącu jakaś trasa po 100-200km w jedną stronę. Spalanie na trasie przy 140 na tempomacie 7,5l w 4 osoby przy temp 0 stopni na zimówkach pomiar z wczoraj. Generalnie samochód pali od 6 do 9. W lato przy 120 na...
2,0
~krzyluka
Ford S-Max II
Van 2.0 TDCi 150KM 110kW
Po przejechaniu kilku latach użytkowania silników z koncernu VW niestety kultura pracy silnika w Fordzie nie jest nawet zadowalająca. - odpalenie silnika w nowym aucie powinno być "od pierwszego dotknięcia" - nie jest - kultura pracy na wolnych obrotach bywa nieregularna - wibracje w aucie podczas postoju na światłach - stosunek mocy do masy zbyt niski, auto jest mułowate, brak elastyczności
5,0
~Mariusz
Ford S-Max II
Van 1.5 EcoBoost 165KM 121kW
W tzw, normalnej jeździe, niczego mu nie brakuje. Dość dynamiczny, choć oczywiście asfaltu nie rwie (w każdym razie nie zawsze). Można nim spokojnie cisnąć 160-180 po autostradzie bez szkodu dla komfortu. Odwdzięcza się stosunkowo niskim spalaniem, ale jak ktoś liczy na 6 litrów, to nie ten gabaryt - trzeba liczyć 8-11 l w zależności od stylu jazdy.
5,0
~UzytkownikForda77
Ford S-Max II
Van Facelifting 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Niezwykle oszczędna, cicha jednostka, skrzynia bezstopniowa w udany sposób emuluje zmiany biegów jak klasyczny automat. Samochód w trybie "L" (rekuperacji energii) jest w stanie pokonywać ok. 50% spokojnych tras miejskich w trybie elektrycznym. Średnie spalanie na dotarciu (!) 5,3 litra, zasięg na baku - 1200 km.
3,0
~piotrek
Ford S-Max II
Van 1.5 EcoBoost 160KM 118kW
1.5 to sinik wystarczający, ale ze względu na wagę i gabaraty auta, nie daje wielkiej frajdy z jazdy. Spalanie jest kosmiczne, jeśli ktoś przesiada się z auta kompaktowego. Miasto (Warszawa) : 11-12 l/100, trasa jeśli nie przekaracza sie 120 to 9-10l, ale jak się trochę popuści to i 12-13 weźmie.
5,0
~Łukasz
Ford S-Max II
Van 1.5 EcoBoost 160KM 118kW
Pozytywne zaskoczenie. Demonem prędkości nie jest. ale elastyczność ma całkiem dobrą, wyprzedzenie na piątce i szóstce wcale nie jest udręką. Spalania przy tym gabarycie w mieści trochę wieksze niż pokazuje producent. W trasie przy spokojnej jeździe do 120 km/h udało się zejść do 7 l
4,0
~Erni
Ford S-Max II
Van 2.0 TDCi 180KM 132kW
Moc 180KM jest wystarczająca żeby poruszać się w miarę dynamicznie. 4 w związku z kilkoma problemami jak cieknaca pompa CR która po kilkunastu tyś. Km potrafi znów cieknac. Przewody paliwowe które się przebierają w pierwszych rocznikach itd.
5,0
~Cinek
Ford S-Max II
Van 1.5 EcoBoost 165KM 121kW
Do tej pory robi robotę. Mój styl jazdy raczej dynamiczny niż agresywny. Wiadomo masa nie pozwala. Charakterystyka silnika pozwala płynnie przyspieszać na S7 z 4-rema osobami na pokładzie pełnym bagażnikiem i 3-ema rowerami na haku. Jest ok.
5,0
~Pawel
Ford S-Max II
Van 1.5 EcoBoost 160KM 118kW
Smax to kolos,a silnik 1.5 na dzis oceniam bardzo dobrze,jak bedzie po 100tys 200tys...hmm,w miescie idealnie,a i na trasie tez daje rade.Spalanie 9/100km trasa mieszana i deptam go czasem(max wypija do 10 jak tylko po centrum jezdzimy)
Ford S-Max II