Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Transit V

MARCIN Z WROCŁAWIA , 12 lat temu
Silnik 2.0 TD 125KM 92kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 138 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Transit V 2.0 TD 125KM 92kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,00
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : MOCNY JAK W OSOBÓWCE - WCISKA W FOTEL JAK CAŁY OSPRZĘT SPRAWNY
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Przeniesienie napędu
Silnik
3,0
Całokształt
Jeżeli nowy, albo prawie nowy z pewnego zródła, albo mega doinwestowany kilkuletni - jak mój: to polecam, bierz, będziesz kochał to autko. Jak okazja, igła, taaaaaaaaaaaaa - uważaj bo 2 lata to może być 15 tysi lekko w same naprawy eksploatacyjne, zakup opon itd. I TERAZ PYTANIE KLUCZ: CZY STAĆ NA NOWE CZY NAS NIE STAĆ. OD TEGO UZALEŻNIONA JEST OPINIA. JA JEDNAK DAJE PRZECIĘTNIE - POMIMO TAKIEJ KASY WŁADOWANEJ W NAPRAWY.
Wrażenia
4,0
Silnik
Witam wszystkich. Zakupiłem swojego Forda w najbogatszym wyposażeniu z najmocniejszym silnikiem 2.0 125 km. Autko miało wówczas lekko ponad 80 tysięcy przebiegu. Silnik jest niesamowicie dynamiczny, w połączeniu z turbosprężarka daje super osiągi - w trasie wyprzedzanie jest przyjemnością. Silnik ten jest trwały ( zdarzają się awarię wtrysków - u mnie zero takich problemów a mocno eksploatowany). Nie problem w silniku a w utrzymaniu jego osprzętu. Rolki, napinacze, łożyska,intercoler,przewody - nieszczelności, to się za tym super silnikiem ciągnie. Może jedyną radą jest kupić prawie nowe autko i samemu bardzo dbać wówczas unikniemy wielu wizyt w serwisie. Mnie nie było stać nan nowe i kupiłem 3 latka za 35.000 tysięcy.
5,0
Skrzynia biegów
Brawo dla Forda. Naprawdę bardzo dobrze, chyba sobie najbardziej cenię długi lewarek, biegi wchodzą lekko. Krótka 1 oraz 2 i mega przełożenie na 4 biegu - wtedy na trasie nam odchodzi w pare sekund autko do 120 i wkładamy 5 !!!!
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze. Super trzyma się drogi. Teraz tak: trwałe zawieszenie choć wiadomo nie ma cudów na tych drogach naszych, więc tuleje się wybijają i co jakiś czas coś robimy. Co mnie zdziwiło: przekładnia się wyrobiła razem z pompą wspomagania. Czasem padają łożyska.
Komfort
5,0
Widoczność
Co tu pisać )
4,0
Ergonomia
dobrze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
No i tak: boczne nawiewy chyba mają jakąś wadę i w efekcie są problemy z tymi bocznymi szybami w zimę i jesień. Przednia szyba podgrzewana - ok. Klimatyzacja ok - wydajna. Ogrzewa się ten diesel długo w zimę - przyda się webasto.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
doskonale
4,0
Wyciszenie
jest dobrze, nie idealnie, ale to dostawczak !!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dać dobrze, czy doskonale ? Zależy jakim jesteś kierowcą, to ty decydujesz o spalaniu. W trasie na lekko od 6,9 do 7,5 litra. Miasto - 9,5 litra. To nie jest dużo jak na tak mocny silnik i duże auto.
3,0
Stosunek jakość/cena
-
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów to: non stop żarówki się jarają, czasem centralny coś zamota,jakiś czujnik. Ogólnie jest ok.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pomyślisz po moich komentarzach dlaczego ? Odpowiem tak: używane egzemplarze są z jakiegoś powodu sprzedawane. Przecież rynek nie działa na zasadzie charytatywnej. Skoro nowy - 90.000 / a 3 letni 35.000 to coś musi być na rzeczy. I jest. Ja nigdy nie powiem, że to zły samochód, bo jest bardzo dobry. Ale w używanym, kupionym po firmie wchodzimy w poważną operację: dwumas + sprzegło + roliki + napinacze + przewody + korozja wszechobecna ( niebity ) - to są koszty w granicach 10 tysięcy. No i jak to zrobimy to pytamy się się : czy turbo też, bo sie poci, no i czy wtryski , bo paliwo po 5 zeta,ale jakość jak u Kazachów ))) I z tym się licz chyba, że trafisz na super egzemplarz ( nie w tej cenie ), albo po prostu od gościa, który już sporo włożył i sprzedaje bo chce zmienić na nowszy, bo widzi, że auto jest super ( też trzeba zapłacić dużo więcej ). Zatem jak widzicie - gdybym miał na nowy brałbym w ciemno, a jak nie masz to dawaj naliwaj paliwo i wymieniaj i naliwaj i wymieniaj i do przodu ...itd.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Ford Transit V

Liczba wpisów: 11

Ford Transit V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ford Transit V