Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Atu Plus

klausiu, 13 lat temu
Silnik 1.6 GSi 84KM 62kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 118 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : niezawodność
3,0
Całokształt
tanie auto, nie psuje się, przestronne wnętrze, zerowe zainteresowanie na ulicy, nawet psy nie sikają na koła, za to średnio oszczędne, napewno nie ciche, no i prowadzi się średnio precyzyjnie i wygodnie
Wrażenia
3,0
Silnik
nie wiem gdzie są te 84 KM - jak się przydusi to jakoś jedzie, chociaż odgłosy silnika są co najmniej ostre :) przy ostrej jezdzie - za to niezawodnie odpala przy -20 i +30 i daje rade przejechac 500km bez problemu
4,0
Skrzynia biegów
chodzi lekko, tylny napęd powoduje gamę dodatkowych dźwięków z wału i dyfra, ale jest ok - przy 90 km/h na piątce jest niecałe 2,5 tys obrotów
3,0
Układ jezdny
prowadzi się dziwnie, niezbyt precyzyjnie, za to tylny napęd powoduje, że na śniegu mamy sporo zabawy :) - również zwrotność jest o niebo lepsza niż auta z przednim napędem
Komfort
5,0
Widoczność
spore przeszklenie, kanciasta sylwetka - wybornie
3,0
Ergonomia
nie jest źle, ani nie jest dobrze - kilka dziwnych drobiazgów, ale ogólnie z lekkim bólem życia da się przejechac 500km - na codzień nic mu nie dolega, a ukośnie ustawiona drążek zmiany biegów jest całkiem wygodny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja jest ok, za to ogrzewanie to jakiś kosmos! nie ma chyba na rynku taniego auta, które rozgrzewa wnętrze tak szybko!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca dość sporo, nawet 4 dryblasów po 1,9m się mieści, duży bagażnik i składane oparcie kanapy, mimo że to sedan - trochę mały schowek pasażera
2,0
Wyciszenie
wyciszenie jest słabe, oj słabe, słychać silnik, słychać szum powietrza, słychać wał i dyfer - powyżej 100 km/h trudno się rozmawia, a muzyki klasycznej się nie posłucha, mimo że fabryczne 4 głośniki grają naprawdę wybitnie dobrze
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części i naprawy tanie, mam super zadbany egzemplarz i nic się nie psuje - zużycie paliwa spore, 10 w mieście jak nic, jak zimny i krótkie dystanse to pewnie i więcej, trasa ok 7 - jeżdzę wyłącznie na benzynie, i nie czuć różnicy między kerfurem a szelem
5,0
Stosunek jakość/cena
głównie ze względu na niezawodność - o ile masz zadbany egzemplarz i z głową go użytkujesz - nie ma drugiego tak niezawodnego auta za takie pieniądze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeśli jest zadbany i nie zagazowany - nic się nie psuje, dosłownie nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GSi 84KM 62kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,50 zł
10,6
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Atu Plus