To król polskich szos, każdy kocha polonezy i ja też, choćby się sto razy popsuł, a już mu nie dużo brakuje to i tak do śmierci go nie opuszcze, bo jest nasz polski i najlepszy, jak jade to wlaczam radio zeby nie słyszeć pisków, tarć, zgrzytów itd. jest tani tanie części i można się przy nim chociaż troche nauczyć mechaniki.
Wrażenia
3,0
Silnik
bardzo przeciętnie, głośny,ale przynajmniej wiesz że jedziesz :)
4,0
Skrzynia biegów
11 lat i nie było żadnych problemów, teraz dopiero z jedynką troche są problemy , ale ogólnie w porzo
3,0
Układ jezdny
zależy co kto lubi, na zakrętach mało stabilny
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra, jeździłem już paroma brykami i przyznam że w poldziu była najlepsza widoczność, bardzo dobra w tylnej szybie
3,0
Ergonomia
nie jest źle
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze pod warunkiem ze wszystkie przewody są sprawne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby - luks , 5 tez moze byc
2,0
Wyciszenie
ze co?
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jezdze na gazie wiec wychodzi tanio, ceny napraw najlepsze, do poldka są chyba najtańsze części
3,0
Stosunek jakość/cena
najlepszy na rynku, mój poldzio ma 11 lat i jest wart jakieś 2,5 tys a mimo to wole go od tych seicento, tico i innych małych grzmotów w których człowiek czuje się jak w puszce
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak to w polonezie tu odpadnie, tu sie cos odłączy
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ile ja mialem z nim przebojów na drodze ! ale za to go kocham bo ma swoją duszę !