Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

Maroo, 15 lat temu
Silnik 1.6 87KM 64kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 106 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
FSO Polonez Caro 1.6  87KM 64kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
3,46
15% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Jeżdżę ostro po zakrętach i jeszcze nie wypadłem. Poza tym wiele można się nauczyć;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Stukały panewki
4,0
Całokształt
Całkiem przyjemne autko. Po prostu samochód, a nie komputer na kołach, chociaż trzeba go polubić, żeby jeżdzić nim na co dzień. Szczególnie przy braku wspomaganie kierownicy...
Wrażenia
3,0
Silnik
W dzisiejszych czasach trochę brakuje mocy, ale to nie wyścigówka. Do normalnej jazdy całkowicie wystarcza. Niestety duuuża dziura w obrotach poniżej 2000 obr/min trochę utrudnia jazdę, ale wszystko kwestja przyzwyczajenia - mnie już nie przeszkadza...
4,0
Skrzynia biegów
Nie ma na co narzekać. Do tego silnika w sam raz
3,0
Układ jezdny
Na dziurawe i mocno połatane "żółte" drogi idealny(leprzy nawet od focusa), na zakręty, no cóż - podsterowność...
Komfort
5,0
Widoczność
Parkowanie to bajka, lepiej chyba tylko rowerem
4,0
Ergonomia
Światła włączają się same, więc kłopot z ciągłym zapominaniem odpada; kierunkowskazy, wycieraczki, światła drogowe jak w każdym samochodzie, inne przełączniki skutecznie zasłania kierownica, ale ich się prawie wogóle nie używa. Natomiast sterowanie nagrzewnicą to koszmar w tym modelu...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
...no właśnie. Problemem nie jest słabe ogrzewanie a jego bardzo nieprecyzyjne sterowanie. No i im szybciej jedziemy tym mocniej dmucha, co jest uciążliwe podczas chłodnich letnich wieczorów (co jest zaletą podczas upałów). Natomiast wentylacja jest całkiem niezła, leprza niż w focusie bez klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za tę cenę nie ma się czego wstydzić.
3,0
Wyciszenie
Mogło by być leprze. Do 110 km/h idzie wytrzymać. Powyżej współczynnik oporu powietrza 0,46Cx daje znać. Skrzynia trochę głośna. Most w moim na razie cichy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na benzynie raczej dla miłośnika ponieważ pali tyle co o wiele szybsze i leprze samochody. Na LPG ok. Tania i prosta naprawa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena odzwierciedla jakość, szczególnie blach;)
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgów niestety dużo i z różną częstotliwością. Czasami co tydzień a czasami nic przez kilka miesięcy(przy ciągłym użytkowaniu). Najczęściej elektronika i elektryka. No i rdzaaaa...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nietrwały silnik to najwiękrza. Poza tym raczej nic.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 87KM 64kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Caro