Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

marc525d, 16 lat temu
Silnik 1.6 87KM 64kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 185 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
FSO Polonez Caro 1.6  87KM 64kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : że udało sie kupic auto do jazdy w cenie roweu słabego
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdza na drzwiach u mnie, a na innych widze tego więcej
Silnik : spotkałem sie u innych użytkowników z dużym zużyciem oleju
Przeniesienie napędu : koledzy narzekają na wyjące mosty, ale u mniw jest spokój na razie
4,0
Całokształt
auto za śmieszne pieniądze, nie może być idealne, skonstruowane przed 30 laty
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik w stanie bardzo dobrym, ciekawa sprawa jak na takiego polda- zużył mi litr oleju na 12 tys-miedzy wymiana. Jeżdże tylko na gazie i dość mocno obciążam silnik. oby tak dalej. Elastyczność to słaba strona tego auta, trzeba mieszać biegami
4,0
Skrzynia biegów
jedynka ciężko wchodzi rano przy ruszaniu na zimnym silniku. po rozgrzaniu ok. dziwne jęczenie od strony skrzyni na 1 i 2 przy schodzeniu z wysokich obrotów, przy hamowaniu silnikiem. dobre położenie lewarka, pod ręką, można szybko zmienić biegi
4,0
Układ jezdny
przechyla sie na zakrętach, przód nurkuje. skomplikowane przednie zawieszenie, tył to najprostsza możliwa wersja. ogólnie dobre na nasze polskie drogi, dużo jeżdże po dziurach i wybojach. jak na razie wytrzymuje
Komfort
5,0
Widoczność
dobra widoczność do przodu, tyłu i na boki. świetne lusterka boczne, dobra jest ich regulacja
3,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, denerwują włączniki w dolnej części tej konsoli środkowej-wycieraczki tylnej, awaryjnych, starszy typ deski rozdzielczej. nawiewy w wersji okrągłej - niepraktyczne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
tylko dwa biegi hałaśliwej dmuchawy, dwa okrągłe otwory nawiewu-stara konstrukcja. jednak szybko nagrzewa zimą i to jest ważne. w lecie wentylacja?? odsuwam szybę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo tej przestrzeni... nikt jeszcze nie narzekał na brak. zazwyczaj jeżdże sam, więc mam pogląd na przestrzeń z miejsca kierowcy
4,0
Wyciszenie
głośny- na wyższych obrotach- ok. 4tys przy 2- 2,5 można wytrzymać. muszę zmienić środkowy tłumnik to może się polepszy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lepiej nie znajdziecie-jako studenta stać mnie na jazdę tym autem. kupiłem go za 800zł od pierwszego właściciela z gazem, zrobiłem 15 tys od sierpnia 2006. wymieniłem za ten czas: olej, filtry, klocki przód, przewody wys. napięcia + świece i kopułkę- profilaktycznie łożysko w kole i tlumnik i ostatnio 4 drążki z przodu. trochę tego jest, ale kosztowało śmieszną kase. ale jestem go pewny na drodze- robie trasy 200-300km i nic sie nie dzieje z prędkościami 100-140km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
nic lepszego sie nie znajdzie. duże auto z gazem-świetny wybór. nawet maluch jest dużo droższy przy tankowaniu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
takie tam pierdoły do zrobienia we własnym zakresie-te co wymieniłem powyżej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic poważnego sie nie stało, zawsze jeśli wyjechałem w drogę to wróciłem

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 87KM 64kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro 1.6 87KM 64kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,5
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro