Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Warszawa M20

DamiaN, 21 lat temu
Silnik 2.1 50KM 37kW
Rok produkcji 1956
Przebieg: 50 tys. km
FSO Warszawa M20 2.1 50KM 37kW 1951-1957 - Oceń swoje auto
3,46
15% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Kolor wiśniowo/czerwony.Założona inst. LPG firmy Lovato.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ładnie w miarę cicho chodzi
4,0
Skrzynia biegów
Jak ktoś lubi lewarek przy kierownicy...............
3,0
Układ jezdny
No przeciętnie
Komfort
2,0
Widoczność
No tu jest gorzej.Bardzo małe okienka
1,0
Ergonomia
W mieście potrafi palić nawet i 16 litrów.W zimie z 20 a na trasie to ok. 13,5
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Da się znieść
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży bezpeiczny samochód.Tylko opłaty mogą zeżreć.Miałem stłuczkę z Fiatem Ducato to ja miałem o wiele mniej szkód niż on.Chociaż przydały by się poduszki powietrzne
3,0
Wyciszenie
No nawet
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa mówi samo za siebie.Natomiast ceny napraw są umiarkowane
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli ktoś chce mieć pamiątke po FSO to najlepszą z nich moim zdaniem będzie Warszawa M20.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na samochód z 1956 roku to oceniam na 6+
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ostatnią naprawę miałem rok temu
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
FSO Warszawa M20