Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord V Sedan

AccordFan, 13 lat temu
Silnik 2.0 TDi 105KM 77kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord V Sedan 2.0 TDi 105KM 77kW 1996-1998 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : ...zawieszenie i wnętrze. Mocny silnik, ciche zawieszenie i wygodne wnętrze.
5,0
Całokształt
Jestem naprawde zadowolony z cichego zawieszenia, ekonomicznego, mocnego silnika i dużej przestrzenie dla kierowcy i pasażerów. Wygodne fotele, w których trasa 500-600 kilometrów to wygoda i przyjemność, bez zmęczenia i mocny silnik, z którym wyprzedanie to przyjemność. DWa tiry na trasie do wyprzedzenia to nie problem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny. Na 5 biegu od 70 km/h do prędkości maksymalnej. Wyprzedzanie w trasie na jednym biegu, bez redukcji. Bardzo zadowolony jestem. Wytrzymały i niezawodny silnik, który wytrzyma przebieg ponad 400 tysięcy kilomerów.
4,0
Skrzynia biegów
Jak to w Honda-h wsteczny nieraz nie wchodzi za pierwszym razem, ale to w niczym mi nie przeszkadza.
5,0
Układ jezdny
Dobrze wyciszone wielowahaczowe zawieszenie, samochód trzyma się jezdni doskonale.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki dobrze, a do tyłu toroche słabo, ale tak to bywa w sedanach.
3,0
Ergonomia
Mało schowków, pod oprócz głównego schowka i podłokietnika to jest mała kieszonka na śrokowej konsoli tyko na portfel i telefon.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybo się nagrzewa i potężny nadmuch.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu barzdzo dużo miejsca nawet jak ktoś z przodu jest mocno dochylony i odsunięty. Z tyłu szeroki, składany podłokietnik, śmiało 2 osoby zmieszczą tam swoje łokcie. :)
4,0
Wyciszenie
Na biegu jałowym prawie go nie słychać, ale od 3 tysięcy obrotów robi się głośniej i wystęują wibracje, ale niejest to uciążliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą moc i pojemność jestem bardzo zadowolony. 5.6 litra w trasie, 6.2 w mieszanym, ok. 7 litrów w mieście. Tankuje BioEster i jestem zadowolony, silnik ciszej pracuje, ale trochę więcej go spala, tak ok 0,3 litra więcej, ale Bio jest tańsze od ON. U mnie Bio kosztuje ok. 3.70 zł, a ON 4.35 zł. Więc opłaca się tankować Bio mimo, że więcej go spala, i spaliny mają zapach frytej, albo naleśników ;) Ceny napraw nie należą do tanich, bo oryginalne części do \"japoców\" nie są tanie, ale ceny zamienników ok. Np. klocki hamulcowe komplet na przód i tył ok. 200zł. W 13 letnim aucie z czsem mogą się zużyć zaciski hamulcowe i trzeba je zregenerować, wymianiając uszczelki(komplet uszczelek do 1 zacisku ok. 20zł). A cały nowy zacisk ok. 700zł, a jak daje się stary w rozliczeniu to 150zł taniej. Więc lepiej na własną ręke odremontować je niż kupować nowe zaciski.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę 8-10 tysięcy można mieć świetną i wygodną limuzynę w dobrym stanie. Za 6-7 tysięcy to już zmęczone życiem auta, ale za 10-12 tysięcy złotych można mieć perełkę i idealnym stanie, oczywiście nie z komisu, bo w komisach najczęściej zdzierają z klienta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było tego wiele, ale usterki typu przepalone żaróweczki w desce rozdzielczej, przycisków otwierania szyb. Mimo, że 13-latek zero rdzy, nawet w typowych miejscach jak dla Hondy czyli na nadkolach.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żednych poważnych usterek. Ale do poważnej usterki następującej z czasem mogę stwierdzić rozwalone uszczelki drzwi, z wiekiem się wybijają, a o nowe, bądz nawet używane, ale całe trudno. Jeżeli ktoś ma taki problem to mogą pasować od Rovera 400, albo Mazdy 626.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDi 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord V Sedan