Szukaj

Informacje o Honda Accord

Lata produkcji: 1978 – 2016
Segment: Klasa średnia

Model klasy średniej (segment D) produkowany od 1976 roku. Następca Hondy 1300. Początkowo, do debiutu czwartej generacji w 1989 roku, Accord był autem kompaktowym oferowanym w wersjach hatchback lub sedan. Wraz z czwartą generacją model przeszedł o klasę wyżej, do segmentu D. Wielki sukces Hondy, przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, gdzie Accord od piątej generacji oferowany był w innej wersji niż europejska. Do tej pory sprzedano ponad 18 mln egzemplarzy samochodu. Produkcja europejskiej wersji Accorda zakończyła się w 2015 roku, na ósmej generacji auta. Model nadal produkowany jest na rynek amerykański.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Oceny Honda Accord

Liczba ocen: 1 782
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Silnik + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~Jachu
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Długo się zastanawiałem nad Hondą Accord i szczerze przyznam, że nie żałuję swojej decyzji. Najważniejsza dla mnie rzeczą jest jej bezawaryjność, biorąc pod uwagę fakt ze auto jest z 2005 roku. W końcu auto jest składane w Japonii, a nie jak w przypadku Accorda VI generacji w Europie.Nie mam z nim najmniejszych problemów. Jeździłem już różnymi markami: Mercedes, Bmw, Audi. Niby bardzo dobre marki, a jednak zawsze coś potrafiło się zepsuć. W Hondzie tego nie doświadczam. Auto wygodne, sprężyste w prowadzeniu. Co prawda jeżdżę na alufelgach 18" ale nie ma problemu z komfortem.
4,5
[email protected]
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
Wnioski po przejechaniu 455 tys. km. Jestem od nowości pierwszym właścicielem. Uwzględniając okres eksploatacji jest to samochód bardzo ekonomiczny i niezawodny. Regularne przeglądy co 20 tys. km . Głównie trasa 100-200 km dziennie . Stosunek trasa / miasto 75/25. Do tej pory miałem dwie niemiłe przygody z samochodem : 1. zaraz po skończeniu gwarancji przy przebiegu 98 tys. uległ uszkodzeniu moduł VSA - naprawa 5000 zł 2. bardzo groźna sytuacja która nie powinna się wydarzyć, przy przebiegu 320 tys pękł sworzeń w przednim lewym kole i wyskoczyło koło ( zaraz po przeglądzie w ASO Hondy !!! ) Poza tym do chwili obecnej ( 14.04.2019 ) wymieniłem / naprawiłem : 1. wymiana - zawór EGR po 80 tys 2. wymiana - akumulator po 350 tys 3. regeneracja alternatora po 420 tys 4. wymiana - po 320 tys ( patrz wyżej ) elementy zawieszenia - wahacze , sworznie , łączniki i chyba jedno łożysko 5. pierwszy serwis klimatyzacji po 160 tys. potem co 100 tys. 6. tarcze hamulcowe tył co 100 tys i klocki , tarcze hamulcowe przód po 320 tys. ( hamuje silnikiem ) 7. akcja serwisowa wymiany poduszek powietrznych - słynna wada firmy Tanaka ( czy jakoś tak ) 8. po 350 tys. problemy z czytaniem płyt CD a teraz okresowo gaśnie panel CD / radio 9. po 400 tys . niewielki wyciek z przekładni kierowniczej Bez awarii - turbosprężarka, pompowtryskiwacze, koło dwumasowe Do tej pory na jednym sprzęgle ( trochę ślizga przy dużym obciążeniu i jak się trzyma zadługo pedał sprzęgła w podłodze to słabiej odbija ) , na jednych amortyzatorach, jeden układ wydechowy !!!! W kabinie po takim przebiegu ślady zużycia na pedałach i lewarku zmiany biegów. Kierownica i fotel kierowcy prawie jak nowy. Jak każda Honda lubi rudą w nadkolach , okolice klamek i dolne brzegi drzwi i klapy bagażnika. Czytając negatywne opinie - awarie silnika ( produkcja 2006 , przebieg 145 tys , właściciel od 3 mc ) pękam ze śmiechu ;-). Nasuwa mi się jedna myśl : kupił samochód okazję - oryginalnym przebiegiem 600 tys lub większym i przekręconym licznikiem na 140 tys !!!. Jakość wnętrza jest tak dobra że również swój mógłbym wystawić z rasowanym przebiegiem na 120 tys i znalazłbym niejednego .... młodego rekina.
4,5
[email protected]
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
Wnioski po przejechaniu 455 tys. km. Jestem od nowości pierwszym właścicielem. Uwzględniając okres eksploatacji jest to samochód bardzo ekonomiczny i niezawodny. Regularne przeglądy co 20 tys. km . Głównie trasa 100-200 km dziennie . Stosunek trasa / miasto 75/25. Do tej pory miałem dwie niemiłe przygody z samochodem : 1. zaraz po skończeniu gwarancji przy przebiegu 98 tys. uległ uszkodzeniu moduł VSA - naprawa 5000 zł 2. bardzo groźna sytuacja która nie powinna się wydarzyć, przy przebiegu 320 tys pękł sworzeń w przednim lewym kole i wyskoczyło koło ( zaraz po przeglądzie w ASO Hondy !!! ) Poza tym do chwili obecnej ( 14.04.2019 ) wymieniłem / naprawiłem : 1. wymiana - zawór EGR po 80 tys 2. wymiana - akumulator po 350 tys 3. regeneracja alternatora po 420 tys 4. wymiana - po 320 tys ( patrz wyżej ) elementy zawieszenia - wahacze , sworznie , łączniki i chyba jedno łożysko 5. pierwszy serwis klimatyzacji po 160 tys. potem co 100 tys. 6. tarcze hamulcowe tył co 100 tys i klocki , tarcze hamulcowe przód po 320 tys. ( hamuje silnikiem ) 7. akcja serwisowa wymiany poduszek powietrznych - słynna wada firmy Tanaka ( czy jakoś tak ) 8. po 350 tys. problemy z czytaniem płyt CD a teraz okresowo gaśnie panel CD / radio 9. po 400 tys . niewielki wyciek z przekładni kierowniczej Bez awarii - turbosprężarka, pompowtryskiwacze, koło dwumasowe Do tej pory na jednym sprzęgle ( trochę ślizga przy dużym obciążeniu i jak się trzyma zadługo pedał sprzęgła w podłodze to słabiej odbija ) , na jednych amortyzatorach, jeden układ wydechowy !!!! W kabinie po takim przebiegu ślady zużycia na pedałach i lewarku zmiany biegów. Kierownica i fotel kierowcy prawie jak nowy. Jak każda Honda lubi rudą w nadkolach , okolice klamek i dolne brzegi drzwi i klapy bagażnika. Czytając negatywne opinie - awarie silnika ( produkcja 2006 , przebieg 145 tys , właściciel od 3 mc ) pękam ze śmiechu ;-). Nasuwa mi się jedna myśl : kupił samochód okazję - oryginalnym przebiegiem 600 tys lub większym i przekręconym licznikiem na 140 tys !!!. Jakość wnętrza jest tak dobra że również swój mógłbym wystawić z rasowanym przebiegiem na 120 tys i znalazłbym niejednego .... młodego rekina.

Raporty spalania Honda Accord

Liczba raportów: 1 868
Średnie spalanie dla Honda Accord
7,6 – 12,0
l/100 km
6,3 – 7,1
l/100 km
7,2 – 14,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Samochód potrafi spalić niecałe 6 litrów, ale równie dobrze 12. Wszystko zależy od odcinka i stylu jazdy. Do pracy jeżdżę 50km w 1 stronę, niecałe 20 km miastem, wioskami, oraz trochę ponad 30 km autostradą. W 1 stronę potrafiłem osiągnać spalanie 5.9l ( rekord ), natomiast najczęściej jest ono w granicach 6,4l, z całej trasy (w obie strony) około 6,5 - 6,9l (być może w drugą stronę jest więcej wzniesień). Jeżdżę głównie z klimatyzacją (latem) i najczęściej w 2, czasami 3 osoby o łącznej wadze około 250kg+. Prędkość 110km/h autostradą, po mieście/wsiach staram się jeździć przepisowo, na maksymalnym możliwym i sensownym dla pracy silnika biegu. Autostrada 130-140km - 7,5l Z kolei jazda po mieście wypada bardzo różnie, kiedy robię odcinki typu 1-2km, a zdarza mi się, średnie spalanie oscyluje w granicach 11,5l, kiedy pokonuję miasto dość płynnie, wiadomo spalanie potrafi osiągnąć 7,5l. Średnio przy tankowaniu mam w okolicach 7,5-8l+ w zależności ile jeździłem po autostradach a ile po mieście.
10,5
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Przy jeździe na trasie do 100km/h można spalić około 8,5 l LPG. W mieście (Kraków) niestety z racji pojemności i masy samochodu spalanie to około 14l/100 km przy prawidłowo wyregulowanej instalacji LPG.
9,6
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Honda Accord VI
Na duży plus można uznać silnik, przy jeździe umiarkowanej do około 3000 obrotów nie powinien spalić wiecej jak 8-9 l / 100 km. Natomiast kiedy zajdzie potrzeba i wskazówka minie te 4000 zaczyna się fajna zabawa, oczywiście nie mówię o przyspieszeniu rzędu aut typowo sportowych, ale vtec ładnie szczeka. Wtedy jednak spalanie rośnie do 12 a nawet 15l. Mowa o naprawdę konkretnym przeciąganiu na biegach. Ogólnie oszczedny z tym, że nie zawsze ;-)

Usterki Honda Accord

Liczba wpisów: 98
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Samochód nie chce odpalić z kluczyka
  • Honda Accord V Sedan 2.0 TDi 105KM 77kW 1996-1998
  • silnik
Ciężko palił, po jakimś czasie padła turbina. Turbina po regeneracji, głowica też była regenerowana, pierścienie były jeszcze w dobrym stanie to nie wymieniałem, uszczelka pod głowicą wymieniona, swiece dobrze grzeją. Samochód(accord V '96 2.0 tdi) nie chce palić z kluczyka natomiast z popychu odpala zaledwie po niecalym metrze wystarczy że troche przetoczą sie koła i pali jak zła. Wypalone 2 gniazda zaworowe, na 1 tloku nie było kompresji, 2gi troche przepuszczał, padła turbina, przepalony olej w kolektorze między głowicą a turbiną. Zregenerowana turbina, głowica. Wymieniona wyszczelka pod glowicą, zawory.
Oczekuje na rozwiązanie
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 107
4,5
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Honda Accord VIII
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Instalacja założona w nowym samochodzie zaraz po zakupie. Samochód kupiłem jako używany przy stanie licznika 61 tys km. Reduktor AC R01, wtryskiwacze Hana 2000, układ sterujący STAG PREMIUM 400, Butla troidalna 67l wchodzi 46l, nie wiem czy nie poprawić elektrozaworu. Instalacja założona od nowości przy stanie licznik 60km. Na początek zrobiłem przegląd/serwis instalacji i...
5,0
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Honda Accord VII
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Homologacji nie wiem kto jest wlascicielem, pierwsza lepsza wybralem by moc dodac ocene. Instalacja jest skladana, polecana przez chlopakow z forum accprda z malymi zmianami. Strrownik KME a nie STAG, reduktor NIKKO, wtryski HANA bodajze niebieskie( do wiekszej mocy) instalka chodzi poprawnie, bez zadnych problemow od 2 lat. Jedyne co zrobilem to wymienilem filterek. Wtryski...
5,0
Kombi 2.4 VTEC 201KM 148kW
Honda Accord VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja BRD SDI. U mnie w mieście nikt nie chciał się podjąć gazowania tego silnika bo niby stwarza problemy, musiałem jechać aż do Tarnowa. Tam zrobili to bez problemu, chociaż sam zakład robi duże wrażenie w porównaniu z tymi lokalnymi. Co do samej instalacji - przejechałem już ponad 15 tys.km i wymieniałem jedynie materiały eksploatacyjne. NIc więcej się nie działo....
Honda Accord