Szukaj

Informacje o Honda Accord

Lata produkcji: 1978 – 2016
Segment: Klasa średnia

Model klasy średniej (segment D) produkowany od 1976 roku. Następca Hondy 1300. Początkowo, do debiutu czwartej generacji w 1989 roku, Accord był autem kompaktowym oferowanym w wersjach hatchback lub sedan. Wraz z czwartą generacją model przeszedł o klasę wyżej, do segmentu D. Wielki sukces Hondy, przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, gdzie Accord od piątej generacji oferowany był w innej wersji niż europejska. Do tej pory sprzedano ponad 18 mln egzemplarzy samochodu. Produkcja europejskiej wersji Accorda zakończyła się w 2015 roku, na ósmej generacji auta. Model nadal produkowany jest na rynek amerykański.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Honda Accord - wyceny aut używanych

Dobierz najlepszy rocznik do swojego budżetu

Oceny Honda Accord

Liczba ocen: 1 812
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~Tomek
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Honda Accord VIII
Jechałem wieloma autami, SUVami, sedanami, VANami - klasy średniej i premium. Honda accord jest mistrzem komfortu, ma perfekcyjną pozycję kierowcy, nie bolą plecy jak w SUVach czy wielu sedanach, kierownica jest idealnie nachylona, fotele są jedne z najbardziej wygodnych, na których siedziałem, idealnie trzymają o bokach, podłokietnik we właściwym miejscu, półka na drzwiach po lewej stronie tam gdzie ma być - wzór komfortu jazdy. Wsiada się do samochodu trudno - trzeba mocno zgiąć nogi w kolanach, trudno się też wychodzi, ale po zajęciu miejsca za kierownicą - bajka. Zawieszenie jest zestrojone pośrednio, raczej miękko, bardzo dobrze tłumi nierówności, ale też przy ostrym pokonywaniu zakrętów nie przechyla nadwozia - można bez obaw szybciej wchodzić w zakręty. Przestrzeni dla kierowcy oraz pasażera z prawej - ogromna ilość, nie znam drugiego samochodu z tak dużą ilością przestrzeni z przodu, natomiast z tyłu .... dzieci wejdą i będą podróżować wygodnie, dorośli też, chociaż robi się wtedy ciasno. Wszystkie szyby są przyciemnione przez co słońce nie grzeje w ręce i nogi. Bagażnik jest dość duży, mały otwór ładunkowy - zdecydowanie nie jest to samochód do przewożenia paczki styropianu. Nie znam drugiego takiego samochodu, w którym ma się wrażenie, że silnik zachęca do wkręcania na wysokie obroty, przy 6,5 tysiącach czuje się, że silnik chce się jeszcze szybciej kręcić, zmiana biegów przy wysokich obrotach - bez problemu, sprzęgło, skrzynia idealnie dobrane. Samochód reaguje błyskawicznie na ruchy pedałem gazu po wkręceniu do powyżej 4,5 tysiąca obrotów i jest bardzo szybki i zrywny - bardziej niż pokazują oficjalne statystyki. Na autostradzie (niemieckiej) jadąc 200km/h nie czuć, żeby silnik się męczył i chętnie przyspiesza dalej. Zmiana biegów bardzo krótkim drążkiem z mechanicznym odczuciem wbijania biegów - bajka. W samochodzie nic się nie psuje, trzeba tylko regularnie wymieniać olej i filtry plus wymiany elementów eksploatacyjnych - w hondzie dobrze jest zmieniać częściej olej, bo silnik kręci się często wysoko, oraz normalne są okresowe dolewki oleju, jeżeli kręcimy często silnik do 7 tysięcy obrotów (a ten silnik to uwielbia). Przy zwykłej jeździe w mieście oraz na autostradzie accord jest bardzo dobrze wyciszony. Honda accord VIII nie jest samochodem dla starszego pana z wąsem i brzuszkiem, nie jest samochodem dla młodego chłopaka, który nic w życiu jeszcze nie pokazał, nie jest samochodem dla gadżeciarza czy audiofila - honda accord jest dla osoby, która uwielbia komfortową jazdę do pracy i cieszy się samą komfortową jazdą, która czasami musi przejechać 600km dziennie i wysiadając z samochodu nie chce czuć się zmęczona i znużona podróżą, honda accord jest dla osoby, która jeżeli trzeba to jest w stanie wykorzystać potencjał silnika i znacznie nadgonić spóźnienie, dla osoby mającej doświadczenie w wydobywaniu mocy z wolnossących silników przy operowaniu obrotami i właściwymi przełożeniami, ale przede wszystkim dla osoby, która kocha motoryzację. Accord to nie passat czy mondeo - czyli coś co jeździ, jakoś tam wygląda, byle jak się prowadzi i nic nie reprezentuje sobą - accord to coś więcej. Bardzo szkoda, że już takich samochodów nie robią.... została jeszcze mazda 6 - ale ma zdecydowanie odmienny charakter niż accord - niemniej będzie moim następcą accorda, jak ten już "wyzionie ducha".
4,3
~Użytkownik Hondy
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
Bardzo udany samochód, warty polecenia. Świetny i trwały silnik diesla, doskonały układ jezdny i pojemny bagażnik. Słowem - ten samochód posiada wszystko czego można oczekiwać od wygodnego kombi. Kwestią dyskusyjną pozostaje design (zwłaszcza tył samochodu) - złośliwi pytają dlaczego na moim aucie nie ma reklamy zakładu pogrzebowego :). Największym mankamentem jest fatalna karoseria (lakier rysuje się przy każdej możliwej okazji, a tylne nadkola i drzwi od dołu korozja zżera niemiłosiernie). Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że wiele "japończyków" boryka się z tym problemem, zwłaszcza jeśli zjechały z taśmy produkcyjnej kilkanaście lat temu. Nie zmienia to jednak ogólnej oceny tego auta, która pozostaje bardzo wysoka. Autem jeżdżę od ponad 4 lat i w tym czasie zrobiłem nim ponad 80 000 km. Auto tylko raz odmówiło mi posłuszeństwa tak, że nie chciało ruszyć (na szczęście blisko domu), kiedy wystąpiły problemy z alternatorem, przez które rozładował się akumulator. Niemniej jednak samochód udało się odpalić "z kabla" i dojechać nim do warsztatu bez potrzeby holowania.
3,5
~Zygmunt
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Honda Accord VII
Jak napisał kiedyś Jeremy Clarcson trzeba auto porównać do jakiegoś innego bo np ford Focus ST będzie wymiatał w porównaniu do zwykłego Forda ale do Porshe będzie juz raczej słabo.Więc posiadam Accorda 2006 w automacie i Focusa 2016 2.0 w automacie również- przebieg 160tys .Stylistyka-nie wypowiadam sie mnie podoba się i jedno i drugie auto.Jeżeli chodzi o multimedia (dla mnie podstawowa sprawa) to widać różnice epok -system SYNC Forda genialny w Hondzie z uwagi na wiek-brak.No ale tak kiedyś było.Sprzęt grający porównywalny czyli bardzo dobry chociaż nie wiem kto robi dla jednej firmy i dla drugiej ale tu w obu przypadkach jest znakomicie.Przestrzeń z przodu w zasadzie taka sama z tyłu ciasno i tu i tu ze wskazaniem na Honde - wydaje mi sie ze jest ciut lepiej.Podobnie bagażniki nie szokują ale Forda jakis taki płaski (niby w litrach poj podobna) i mniej ustawny no i nie ma siatek.To taka prosta rzecz a ułatwia życie...Karoseria.....cóż....w Hondzie ten temat leży.Rdza ja powoli zżera ale walczę.Cieńka,podatna na zarysowania chciałem nawet szlifowac lakier bo wygląda po dziesiątkach myjni fatalnie ale mi odradzono bo lakier cieniuśki a że miekki to widac.Co jakiś czas ją woskuję.Fordowski równiez podatny an zarysowania (lakiery eco-g....o) ale blacha solidniejsza,wydaje sie grubsza.Spasowanie bez zastrzeżeń aczkolwiek W Hondzie poskrzypuje tu i ówdzie..lata,może to to...Frajda z jazdy....hm...i tu jest zagwozdka...Hondy uchodza za sportowe ,sztywne (nawet za) dobre w prowadzeniu i z ta pewnościa prowadzenia,sztywnościa sie zgodze ale Ford robi to lepiej!!! I to auto o klase niby niższe....Jeździ fenomenalnie....Kolejna sprawa silnik....W Hondzie dolewam od lat do 2l/10tys -przyzwyczaiłem sie ale nie uważam tego za normalne-kreci sie ładnie ale w połaczeniu z ta skrzynia większy silnik to niestety strata pieniędzy...2.0l vicl Forda i Powershift -róznica epok,temperamentów...W hydrauliku Hondy olej wymieniam co 50tys wraz z filtrami,remont po 250tys i jeżdzi dalej.W Fordzie olej wymieniany co 60tys i na razie bez awari.Generalnie widać tu róznice epok.Ale żeby było uczciwie mysle ze focus 2006 w porównaniu z Accordem 2006 nie miałby szans-nie wiem nie jeżdziłem ale tak mi sie wydaje.W tym przypadku 10 lat róznicy i widac ze Honda to oddech starych czasów,Dobrych czasów bo wtedy to było znakomite autko,zresztą teraz też nie jest źle ale widac jak zmieniają sie standary.Zwłaszcza widać to po multimediach i układzie napędowym,w sam raz dla pana w kapeluszu.Ja już nad kapeluszem myślę bo latka lecą ale jazda Focusem syna sprawia mi ogromną satysfakcję,

Raporty spalania Honda Accord

Liczba raportów: 1 910
Średnie spalanie dla Honda Accord
7,6 – 12,0
l/100 km
6,3 – 7,1
l/100 km
7,2 – 14,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Autko, dzięki swojemu systemowi i-VTEC jest jednocześnie mocne, szybkie i ekonomiczne. Spalanie jest tutaj, jak na tą pojemność i gabaryty mega fajne i akceptowalne. Nie opłaca się go ani trochę "zagazowywać". Jak się chce, to się zejdzie naprawdę nisko, ale jak się chce poszaleć to można umiejętnie poszaleć i spalanie drastycznie nie wzrośnie (o ile wogóle). Kwestia wyczucia silnika i stylu jazdy kierowcy. Żeby nie było - nie uważam go za najoszczędniejszy, bo znam oszczędniejsze silniki, bynajmniej autko pod względem spalania jest bardzo dobre i można je śmiało polecić.. Z doświadczenia powiem, że niełatwo jest tutaj niskie spalanie osiągnąć. Czemu? Bo to autko cały czas prosi się o wysokie obroty, lubi to i nawet jak mu się wstawi to spali mniej niż inny silnik o tej samej pojemności i tej samej ilości zaworów, lecz bez systemu i-VTEC. O 2.4 już w ogóle nie wspominam... :)
8,7
Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW
Honda Accord VIII
Witam,posiadam accorda od 3lat i czytając niektóre wpisy aż mi się wierzyć nie chce ile potrafią wam one spalać dlatego też chciałem podzielić się swoją opinią. Mieszkam za granicą dokładniej w Niemczech często jeżdżę na urlop do Polski do poznania mam dokładnie 1000km do pokonania i jadąc niemieckimi autostradami z prędkościami 180-220 km oczywiście na ograniczeniach jadę przepisowo nigdy nie przekroczyłem na tym dystansie spalania 10.5 litrów zazwyczaj z całej trasy osiągam wynik 10L więc wynik uważam za doskonały ,miałem okazję nie raz jechać innymi autami na tym dystansie nawet dislami VW 2.0tdi które osiągały przy tych prędkościach wynik rzędu 11-12L więc moim zdaniem nie ma nic lepszego jak Accord 2,4 w automacie na trase.skrzynia ma tylko 5biegow ale za tą są bardzo długie i np przy 200km/h silnik ma zaledwie 4tys obrotów co czyni to auto niesamowicie oszczędne jadąc dużymi prędkościami.manual ma 6biegow są dużo krótsze i co za tym idzie nie jest już tak economiczny przy dużych prędkościach ,ale też przyspieszenie ma dużo lepsze od automatu wszystko zależy do jakiś celów potrzebujecie auto jak chcecie być pierwsi na światłach tylko manuał a jak cenicie sobie komfort i wygodę w podróżowaniu to tylko automat. Jazda krajowymi drogami z prędkościami do 100km/h 7- 7.5L Miasto Poznań duży ruch już niestety spalanie jest dużo wyższe granicach 11 nawet do 13L normalnej jazdy nie mam na myśli jazdy emeryckiej. Dlatego też nie mam pojęcia jak można na autostradzie osiągnąć spalanie 16L jak ktoś wyżej napisał wydaje mi się że ominął serwisy regulacji zaworów itd. momentalnie spalanie tak pokazuje ale nie wiarygodne jest to by np na odcinku 100km osiągnąć taki wynik mi się przynajmniej nigdy nie udało chodź też mam ciężka nogę . Naprawdę polecam accordy ósmej generacji chodź uczulam na korozję bo to jedyna ich wada bo pod względem technicznym oceniam na 5+ tak samo pod względem prowadzenia auto niesamowicie trzyma się drogi a pokonywanie ostrych zakrętów z małymi jak i z dużymi prędkościami to tylko przyjemność auto jedzie jak przyklejone nie jest ani nadsterowne ani pod sterowne im dłużej jeżdżę tym autem tym bardziej je cenie Szczerze polecam
8,0
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Silnik mega oszczędny jak na swoja moc i wagę samochodu . Przy jeździe tylko do pracy ok 5 km płynnej jazdy spalanie ok 8 litrów ale wiadomo silnik zimny więc pali więcej czy zima czy lato spalanie podobne wiadomo w zimę temepratury robią swoje a w lato klima też potrafi dołożyć swoje. Przy jeździe krajówką średnia 90km/h odcinek ok 35 km spalanie w granicach 6-6,5 tak to nie bajki!! W trasie przy prędkościach autostradowych i większych średnio 160+ spalanie ok 11 litrów więc nie ma tragedii Nogę mam raczej lekką może też te dobre wyniki ale z czystym sumieniem mogę polecić ten silnik do tego auta

Usterki Honda Accord

Liczba wpisów: 99
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Samochód nie chce odpalić z kluczyka
  • Honda Accord V Sedan 2.0 TDi 105KM 77kW 1996-1998
  • silnik
Ciężko palił, po jakimś czasie padła turbina. Turbina po regeneracji, głowica też była regenerowana, pierścienie były jeszcze w dobrym stanie to nie wymieniałem, uszczelka pod głowicą wymieniona, swiece dobrze grzeją. Samochód(accord V '96 2.0 tdi) nie chce palić z kluczyka natomiast z popychu odpala zaledwie po niecalym metrze wystarczy że troche przetoczą sie koła i pali jak zła. Wypalone 2 gniazda zaworowe, na 1 tloku nie było kompresji, 2gi troche przepuszczał, padła turbina, przepalony olej w kolektorze między głowicą a turbiną. Zregenerowana turbina, głowica. Wymieniona wyszczelka pod glowicą, zawory.
Oczekuje na rozwiązanie
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 111
4,5
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Honda Accord VIII
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Instalacja założona w nowym samochodzie zaraz po zakupie. Samochód kupiłem jako używany przy stanie licznika 61 tys km. Reduktor AC R01, wtryskiwacze Hana 2000, układ sterujący STAG PREMIUM 400, Butla troidalna 67l wchodzi 46l, nie wiem czy nie poprawić elektrozaworu. Instalacja założona od nowości przy stanie licznik 60km. Na początek zrobiłem przegląd/serwis instalacji i...
5,0
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Honda Accord VII
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Homologacji nie wiem kto jest wlascicielem, pierwsza lepsza wybralem by moc dodac ocene. Instalacja jest skladana, polecana przez chlopakow z forum accprda z malymi zmianami. Strrownik KME a nie STAG, reduktor NIKKO, wtryski HANA bodajze niebieskie( do wiekszej mocy) instalka chodzi poprawnie, bez zadnych problemow od 2 lat. Jedyne co zrobilem to wymienilem filterek. Wtryski...
5,0
Kombi 2.4 VTEC 201KM 148kW
Honda Accord VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja BRD SDI. U mnie w mieście nikt nie chciał się podjąć gazowania tego silnika bo niby stwarza problemy, musiałem jechać aż do Tarnowa. Tam zrobili to bez problemu, chociaż sam zakład robi duże wrażenie w porównaniu z tymi lokalnymi. Co do samej instalacji - przejechałem już ponad 15 tys.km i wymieniałem jedynie materiały eksploatacyjne. NIc więcej się nie działo....
Honda Accord