Szukaj

Informacje o Honda Accord

Lata produkcji: 1978 – 2016
Segment: Klasa średnia

Model klasy średniej (segment D) produkowany od 1976 roku. Następca Hondy 1300. Początkowo, do debiutu czwartej generacji w 1989 roku, Accord był autem kompaktowym oferowanym w wersjach hatchback lub sedan. Wraz z czwartą generacją model przeszedł o klasę wyżej, do segmentu D. Wielki sukces Hondy, przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych, gdzie Accord od piątej generacji oferowany był w innej wersji niż europejska. Do tej pory sprzedano ponad 18 mln egzemplarzy samochodu. Produkcja europejskiej wersji Accorda zakończyła się w 2015 roku, na ósmej generacji auta. Model nadal produkowany jest na rynek amerykański.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda Accord

Liczba ocen: 1 865
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

3,7
~mtodrom wawa
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rozbawił mnie wpis "BESTIA" xaxaxa....no tak po przesiadce z seiczento moze i tak.Wg mnie nudne,na tle innych aut Z TAMTEGO czasu nawet solidne chociaz mamy Lexusa es330 i jakosciow nie ma co porównywac,po prostu.Auto jeździ bezproblemowo ,porównał bym je do Focusa cmaxa 2.0 który tez jest w rodzinie (chciaz tam nie ma zauwazalnego pstryku przy wyzszych obrotach) ale juz przy 1,4t-jet fiata czy laguna 2,0t to po prostu zabytkowy mół.....Oba modele równiez w rodzinie.Przy czym Bravo pali mniej a Laguna wiecej.Wracając do Accorda......ewidentny minus to rdza,pobór oleju (3l/10tys!) i brak dynamiki w jeździe po mieście-tak bym to ujął....Plusy to fajowo pracująca skrzynia -bardzo mi pasuje,jak po sznurku,komus tam padła ale to chyba incydentalny przypadek,odporne wnętrze na zuzycie...smutne ,stare ale odporne,tyle lat,a wyprane wyglada klasa.Co do kosztów to nietanie.Podobnie jak w Lexie tylko oryginały i problemy nie wracają,wynikjaa głównie ze zuzycia...pomijam parujące leflektory -nic z tym nie robimy ,czy skrzypiace zawieszenie...moze to pouliretany? Dałem sie namówić i chyba źle...
4,8
~Ayreon
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Najlepsze autko jakie miałem do tej pory. Wcześniej miałem Honde Civic VIII "ufo", i parę lat później Chevroleta Cruze kombi 1.4 turbo. Od końca lipca 2022 jestem właścicielem Accorda VIII z 2008 r. w wersji executive w sedanie z silnikiem benzynowym 2.0 z automatyczną skrzynią biegów w wersji sedan. Autkiem jestem zachwycony, nie ma porównania do dwóch ostatnich jakie miałem. Komfort, wyciszenie, prowadzenie, bezawaryjność, kultura pracy i wiele innych na plus. Na minus wiadomo, karoseria, cienki lakier, trafiłem na dobry egzemplarz gdyż póki co nie ma grama korozji z racji konserwacji nakładanej od nowości, przestrzeń na tylnej kanapie bardzo niewielka na nogi, ale sama kanapa skórzana i komfort siedzenia bardzo na plus, spalanie niestety duże ale automat i ciężar auta robią robotę. Do tego nienajgorszy bagażnik w sedanie (większy litrażowo niż w kombi, ale w kombi przynajmniej po dach się można zapakować), szkoda że ścięty po bokach w formie trapezu, ale i tak głęboki i dość pojemny. Niestety wąski próg załadunkowy. Powrót do Hondy okazał się strzałem w dziesiątkę. Czuję się jak w domu na wygodnej kanapie. Skrzynia nie szarpie, zmienia biegi płynnie choć dość leniwie. Ale nie jest to dwusprzęgłówka tylko klasyczny 5 biegowy automat więc szybkości i kultury zmiany biegów nie ma najlepszej ale za to jest prosta i bezawaryjna skrzynia na lata jak się o nią zadba. Silnik pracuje cichutko i przez doskonałe wyciszenie praktycznie go nie słychać. Przyznam że mając do dyspozycji diesla 2.2 lub benzynę 2.4 pewnie jeździłoby się przyjemniej i szybciej, ale jak dla mnie wersja 2.0 jest wystarczająca i pasuje do charakteru tego auta. Elegancja, komfort, stateczne poruszanie się, zdecydowanie nie jest to ani dziadkowóz ani auto o sportowym zacięciu, od tego są inne modele tej marki. Tutaj jest limuzyna i nie udaje niczego innego. Lakier bardzo miękki, łatwo się rysuje ale na szczęście na srebrnym kolorze tak tego nie widać. I jak mówili przedmówcy oraz poprzedni właściciele mojego egzemplarza, z autem mechanicznie nic się nie działo. Autko bezawaryjne, jak się dba takie się ma. Wymiana oleju silnikowego co 10 tyś, pamiętać o wymianie oleju w skrzyni, regulacji luzu zaworowego zwłaszcza w aucie z lpg, notabene na gazie pracuje rewelacyjnie bez zastrzeżeń. Jedynie do sedana zmieści się niewielka butla pod podłogą bagażnika w kole zapasowym (realnie gazu wejdzie ok 40 litrów. w kombi będzie to już nawet 70 litrów). Ogólnie z autka jestem bardzo zadowolony i chyba zostanę z nim na dłużej.
3,6
~greturt
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Bardzo dziwne auto. Zakochałem się na początku w tym samochodzie bo chciałem kupić coś mocnego i nietuzinkowego. To auto na pewno jest wyjątkowe - zwraca uwagę, jest bardzo wygodne, wyposażenie jak na ten rok robi wrażenie. Wszystko pięknie, dopóki coś się nie zepsuje. Większość części jest do wersji 2.0 i 2.3. Katalogi z częściami do 3.0 puste. W moim przypadku zaczęło się od wydechu, który jest bardzo ciężko dostępny - pomógł lokalny spawacz i zrobił wydech na wymiar. Potem posypały się zaciski hamulca z tyłu (po wielu poszukiwaniach okazało się, że pasują zaciski z Accorda VII z drobną modyfikacją) a niedługo później wypadł dolny sworzeń i koło podczas jazdy się skręciło o 90stopni do osi! I zaczęły się akrobacje. Mechanik podejrzewał wygięcie pół-osi i kazał zamówić nową. Można z powodzeniem szukać jej w narnii. Pomijam zderzaki, nadkola i inne elementy, które w PL są po prostu bardzo trudno dostępne. Jednak jest w tym samochodzie coś, czego mogę słuchać godzinami - brzmienie tego V6. Coś pięknego! Poezja dla uszu. Ryk jak lew w dżungli...

Usterki Honda Accord

Liczba wpisów: 105
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Samochód nie chce odpalić z kluczyka
  • Honda Accord V Sedan 2.0 TDi 105KM 77kW 1996-1998
  • silnik
Ciężko palił, po jakimś czasie padła turbina. Turbina po regeneracji, głowica też była regenerowana, pierścienie były jeszcze w dobrym stanie to nie wymieniałem, uszczelka pod głowicą wymieniona, swiece dobrze grzeją. Samochód(accord V '96 2.0 tdi) nie chce palić z kluczyka natomiast z popychu odpala zaledwie po niecalym metrze wystarczy że troche przetoczą sie koła i pali jak zła. Wypalone 2 gniazda zaworowe, na 1 tloku nie było kompresji, 2gi troche przepuszczał, padła turbina, przepalony olej w kolektorze między głowicą a turbiną. Zregenerowana turbina, głowica. Wymieniona wyszczelka pod glowicą, zawory.
Oczekuje na rozwiązanie
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 115
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 112 tys. km
Nie wiem kto jest właścicielem homologacji, instalacja to Stag z parownikiem ACR, początkowo były wtryski HANA ale jak padły 2 ( jedyna awaria instalacji w ciągu 10 lat) to zmieniłem na ACR, od tego czasu tylko przegląd co 20 tys za 100 zł, poza tym igła. Auto ma wgrane mapy silnika od Ralfiego z HAKP forum. Co ciekawe pozwoliło to szybsze osiągnięcie pełnej mocy i momentu...
4,5
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 62 tys. km
Instalacja założona w nowym samochodzie zaraz po zakupie. Samochód kupiłem jako używany przy stanie licznika 61 tys km. Reduktor AC R01, wtryskiwacze Hana 2000, układ sterujący STAG PREMIUM 400, Butla troidalna 67l wchodzi 46l, nie wiem czy nie poprawić elektrozaworu. Instalacja założona od nowości przy stanie licznik 60km. Na początek zrobiłem przegląd/serwis instalacji i...
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Homologacji nie wiem kto jest wlascicielem, pierwsza lepsza wybralem by moc dodac ocene. Instalacja jest skladana, polecana przez chlopakow z forum accprda z malymi zmianami. Strrownik KME a nie STAG, reduktor NIKKO, wtryski HANA bodajze niebieskie( do wiekszej mocy) instalka chodzi poprawnie, bez zadnych problemow od 2 lat. Jedyne co zrobilem to wymienilem filterek. Wtryski...
Honda Accord