Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW 1998-2002 (17) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~POZDRAWIAM WSZYTSKICH UŻYTKOWNIKÓW I MIŁOŚNIKÓW HONDY ACCORD. WIELU KILOMETROW BEZAWARYJNEJ JAZDY!
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Dobrze zestopniowana - przełożenia dość krótkie. Działanie ciekawie zakrzywionego lewarka precyzyjne, ale czasem kapryśna może być jedynka i wstaczny (w szczególności jeśli auto jeszcze się toczy). Twarde sprzęgło - w miejskich korkach staje się nawet uciązliwe (zaczyna boleć noga). Duży skok pedału i dość dziwny w dozowaniu.* *Zaobserwowałem to w swoim samochodzie - nie wiem czy jest to przypadłość Accorda, czy też tylko mojego egzemplarza.
5,0
~kukimonster
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Mam automat i tip tronic rewelacja , w miejskiej dzungli automacik poprostu płynę i nie myślęo biegach , trzeba tylko zmieniać olej co ok 1 roku w skrzyni . TIPTRONIC - odlot skrzynia przechodzi w tryb sport silnik szybciej wkręca się na obroty , mozna poszaleć spod "świateł" , i spokojnie "bzyknąć" wszystkich posiadaczy 3 tójek z 2 litrowym silniczkiem , i ciemnymi szybkami , -japońska technologia
4,0
~Mateo
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Automat -Triptronic. Bywa głośna przy wolnej jeździe w mieście, na trasie cichutka. Trochę zamula samochód, trzeba odpowiednio wczesniej 'depnąć' żeby zredukowała bieg, sporadycznie potrafi szarpnąć ale ogólnie - duża wygoda, choć pewnie zastanowiłbym się na manualem
4,0
~mmax88
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Ot, robi co ma robić. Zmiana biegów jest dość precyzyjna, ale nie ma tu miejsca na bardzo dynamiczną zmianę biegów, ponieważ wtedy skrzynia potrafi nieprzyjemnie zazgrzytać...
3,0
~Sgt_Baker
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Trochę haczy, ale chyba sprzęgło do wymiany już. na tym sprzęgle zrobiłem ponad 110kkm, a było wymieniane przez poprzedniego właściciela. Póki co jeżdżę..
5,0
~le0n
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Automat, świetnie zestopniowany. Zero problemów. Można przełączyć na sekwencyjny tryb ręczny - obroty do 7000. Tempomat to w Polsce jednak ekstrawagancja.
4,0
~romek
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Automat, jak jest zimny to delikatnie szarpie, po rozgrzaniu zmienia biegi plynnie, z tempomatem w trasie super
3,0
~Piotrppp
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Drugi bieg nienajlepiej zsynchronizowany, czasami (tylko czasami) zgrzyta przy szybkiej zmianie z 1 na 2
4,0
~myron7
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Automat spisuje sie wzorowo. Nalezy pamietac ze toleruje tylko olej hondy.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VI Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Nevman
Honda Accord VI
Hatchback 2.0 i 16V 147KM 108kW
Czasami wsteczny nie wchodzi za pierwszym razem i trzeba poprawić.
Honda Accord VI Hatchback