Szukaj

Lista ocen Honda Accord VI Sedan (168) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 147 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Niestety nie miałem okazji jeździć Mondeo Mk3 nad którym też się zastanawiałem a którego użytkownicy ubóstwiają za właściwości jezdne, ale wiem jak jest w Hondzie - jest trochę spartańsko, to nie Fiat Punto z podwójnym wspomaganiem, gdzie z jednej strony możesz kręcić kierownicą jednym palcem, ale z drugiej nie wiesz jaki będzie tego efekt. Tutaj po prostu czuć auto, czuć asfalt, czuć każdą nierówność, każdą koleinę. Mi to się podoba, można...
5,0
~tel.603933085
Honda Accord VI
Sedan 2.2 Type-R 212KM 156kW
Zawieszenie dosc twarde ale sprezyste i pieknie wybiera dolki. Na rownej drodze prowadzi sie jak pociag po szynach - idealnie, a po wjezdzie w koleiny musisz mocno trzymac kierownice bo szerokie opony wyrywaja ja z rak. W zasadzie po samochodzie sportowym jak TYPE-R mozna sie spodziewac ze bedzie twardym kartoflem w ktorym bedziesz sie odbijal od siedzenia do sufitu - ale NIE. Accord Type-R ma zawieszenie dosc twarde pozwalajace piknie...
5,0
~vmj@o2.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.2 Type-R 212KM 156kW
Szpera + niski i utwardzony zawias + duże hamulce + rozpórka - i wszystko seryjnie - piękna sprawa - CZEKASZ AŻ ZACZNĄ SIĘ ZAKRĘTY, powaga. Zawieszenie daje twardość(czasami za miękkie ;)), ale też miękkość (dla babci za twarde :)) - idealne. ABS trochę przeszkadza w hamowaniu na suchym asfalcie, ale ratuje 4 litery na mokrym. Nie ma ESP jak piszą niektórzy, bzdura, nie ma też kontroli trakcji - SZPERA zastępuje tę ostatnią. Są dostępne pełne...
5,0
~Paszak
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
rewelacja!! auto poprostu prowadzi sie instynktownie, klei sie jak przyklejone jednak nie jest idealem na bardzo szybko pokonywanych zakretach (szczególnie mokra nawierzchnia) jest dość mocno podsterowny ale do opanowania. rewelacyjnie mi sie nim jezdzi po kretych drogach (serpentynach) zawsze dodaje wtedy gazu (tylko kiedy jade sam), wtedy w srodku zakretu tyl delikatnie ucieka, a uklad kierowniczy precyzyjnie mowi nam co trzeba zrobic. daje...
5,0
~Kacper98
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jednym słowem: rewelacyjny. Słyszałem różne narzekania że jest za twardy ale moim zdaniem jest bardzo precyzyjny i dzięki tej twardości (chociaż nie jest ona jakaś wielka), hydraulicznemu wspomaganiu czuć co się dokładnie dzieje z samochodem. Dzięki świetnemu zestrojeniu auto trzyma się drogi znakomicie. Wielowahaczowe zawieszenie przednie i tylne robi robotę na prostej jak i na zakrętach. Dzięki układowi jezdnemu jeździ się tym autem tak...
4,0
~shadow
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
jeśli jest wszystko sprawne czyli układ kierowniczy i zawieszenie, samochód prowadzi się bardzo płynnie, jedzie jak przyklejony do drogi. musiałem oddać do regeneracji 3 lata temu przekładnię kierowniczą, bo uszczelki puszczały już płyn kierowniczy, cena za regenerację 400 zł, podstawa to wymiana sworzni wahaczy, łączniki stabilizatora. w lutym 2015 zmieniłem przeguby zewnętrzne, bo miały już luz, po tym cieszę się już z przyjemności z jazdy:)
4,0
~borsuk4@autograf.pl
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Zawieszenie napewno jest twarde, jak na polskie drogi, ale czy za twrde hmmm chyba nie.Do sportu też sie nie nadaje bo jest nadsterownośc spora przy pokonywniu bardzo dynamicznych zakrętów ,no ale to nie jest samochód do tego. Napewno jest bezpieczne i potrafi poinformowac kierowce o swojej granicy bezpieczństwa za nim będzie za późno. Do tego jest ciche wiec czego więcej chcieć .Wadą moga okazać się hamulce ale tylko podczas hamowania z 200km/h
4,0
~naprawde dobre auto
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
zawieszenie dobrze tumi nierownosci jest ciche i przedewszystkim nic niestuka puka itp! na zakretach auto zachowuje sie neutralnie choc wchodzac w zakret przy wiekrzych predkosciach odczuwa sie podsterownoc ktora morze sie szybciutko zmianic w nadsterownosc i w efekcie morze troche pupa zarzucic:) ale to juz w ekstremalnych sytuacjach.ukald kierowniczy moglby dawac troche wieksza precyzje ale jest ogulnie jest bardzo wporzadku
5,0
~Borek
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Samochód stabilny przy każdej prędkości, zakręty to sama przyjemność, przy maxymalnych prędkościach nie zaskakuje negatywnie, jedzie jak po sznurku. Zimą auto prowadzi się przewidywalnie, trzeba się postarać, żeby wyprowadzić samochód z równowagi. Rozkład mas zbilansowany, auto nie jest podsterowne ani w drugą stonę. Proste w prowadzeniu, początkujący kierowcy docenią łatwość prowadzenia.
5,0
~Kellergriss
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jeżeli oczekujesz francuskiego komfortu to się zawiedziesz. Zawieszenie jest twarde i na poprzecznych przeszkodach daje o sobie znać. Jednak pokonywanie zakrętów nie powoduje choroby morskiej. Honda trzyma się drogi jak przyklejona. Ponadto zaskakująco dobrze radzi sobie z naszymi drogami od 90kkm nie miałem ŻADNEGO problemu i nadal nie daje wskazuje na konieczność ingerencji.
Honda Accord VI Sedan