Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VI Sedan

KST, 13 lat temu
Silnik 1.8 i 136KM 100kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Accord VI Sedan 1.8 i 136KM 100kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Właściwości jezdne.
4,0
Całokształt
4,5 za niezawodność, za przyjemność na krętych drogach, za vtec gdy się od 4 załącza i za prezencję(może to nie a4 z tamtych lat, ale oprócz is 200 wszystkie japońce z przełomu 90/00 lat designem kładzie na łopatki i wszelka dyskusja nie ma sensu!) Nie 5, bo ergonomia i komfort na nierównościach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamika zadowalająca, nawet czuć między 4-7, że coś pod maską jednak jest, chociaż 136KM na 1400kg to nie jest sportowy wynik. Elastyczność? 175Nm przy 4800 więc trzeba redukować nawet do 3. Kto nigdy nie jeździł wysokoobrotowym, wolnossącym autem i będzie zmieniał biegi przed 3 tys., to będzie przekonany, że silnik jest zepsuty, albo, że to 1,4 i 85KM.
5,0
Skrzynia biegów
Pomimo dużego przebiegu nadal świetnie działa. M.in. dzięki skrzyni biegów jazda jest b.przyjemna
4,0
Układ jezdny
Właściwości jezdne na wysokim poziomie,nawet pomimo gum 195/60. Układ kierowniczy jak na 9 letni samochód b.dobry. Natomiast komfort jazdy nie zachwyca, za sztywne i za głośne zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Moja Hania, to golas, więc nie mam podłokietnika, elektryki z tyłu. Poza tym kiepskie oświetlenie wewnątrz (tylko 1 lampka z przodu), skokowa regulacja oparcia, brak osiowej regulacji kierownicy, prymitywne zawiasy wnikające do bagażnika, brak uchwytu do zamykania klapy, środkowego zagłówka z tyłu oraz oddzielnego nawiewu na tył, a także praktycznie brak schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew z tyłu jak wyżej.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem niski, więc mi pasuje, ale z tyłu nawet za mną nie ma zbyt wiele miejsca.
4,0
Wyciszenie
Od 130km/h szumi, ale silnik b.cichy, o równej i harmonijnej pracy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa 7-8,5 przy normalne jeździe. Jazda Eco 6,5, nawet mniej. Miasto 11-13 w lato, w zimę...13-15, a maksymalnie spaliła mi 18,5. Na usprawiedliwienie dodam, że jeżdżę na krótkich dystansach ok 4-5km.
5,0
Stosunek jakość/cena
VII generacja jest na pewno nowocześniejsza, dynamiczniejsza i trochę lepiej wyposażona, ale nie jest to aż tak wielki skok, by za rok młodszy samochód w podobnym stanie technicznym dopłacać ok 12-14 tys.zł!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 żarówki przez 2 lata
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W rodzinie od nowości i naprawdę niewiele się w nim psuło, 220tys.km po polskich wertepach amorki oryginalne z 75% skutecznością, z tyłu oprócz drążków stabilizatora wszystko oryginalne, bez luzów! Żadne Audi, Bmw, czy VW nie są tak wytrzymałe. Silnik na pełnym syntetyku, nie zbezczeszczony przez LPG nigdy nie wymagał jakiejkolwiek ingerencji.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VI Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
9,6
l/100km
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VI Sedan