Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VI Sedan

Jakub., 6 lat temu
Silnik 2.0 16V 147KM 108kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 290 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VI Sedan 2.0 16V 147KM 108kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,93
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Nie spodziewałem się, że to auto prowadzi się tak pewnie!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Dostawałem szału gdy regenerowałem pompę, zmieniałem chłodniczkę wspomagania, wymieniałem wszystkie przewody ciśnieniowe układu wspomagania po kolei....
4,0
Całokształt
Auto zwarte i bardzo przewidywalne. Świetne sztywne zawieszenie i elastyczny silnik. Koszta eksploatacji dosyć wysokie jak na 18 latka ale...
Wrażenia
4,0
Silnik
Poza spalaniem około 1l oleju przy mega agresywnej jeździe to jestem pozytywnie zaskoczony. 147 koni zdecydowanie daje sobie radę z tym autem.
4,0
Skrzynia biegów
Poza ciężko wchodzącą 1 jest ok. bez rewelacji, bardzo brakuje 6 biegu w trakcie dłuższych tras (4000 obrotów przy 120km/H!! to już załączony Vtec i spalanie o niebo wyższe niż powinno...)
5,0
Układ jezdny
Super. Auto mega posłuszne, świetnie się prowadzi, zawieszenie jest sztywne.
4,0
Karoseria
Tak na prawdę najpiękniejszą częścią tego auta jest bez wątpienia jego tył. Przód wydaje się obojętny, czego nie mogę powiedzieć o tyle. Blacharsko bez zastrzeżeń dobrze zabezpieczone auto.
Komfort
5,0
Widoczność
świetna widoczność na boki, do tyłu i w lusterkach.
4,0
Ergonomia
prawie wszystko pod ręką. Schowek jest wielki ale prowadząc samemu się z niego nie skorzysta, gdyż jest zbyt głęboki ..
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje i chłodzi. Klima znacznie osłabia moc silnika i wzrasta spalanie w trasie do 11 litrów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca. fotele wygodne i świetnie trzymają na bok.
4,0
Wyciszenie
Słychać świst powietrza powyżej 140 km/h poza tym jest dobrze wyciszone,
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny absurdalnie duże.. Rozrząd stosukowo tani (450 PLN), jednak że 500 zł za oryginalny urzywany wąż oleju, lub 450 zł za pompę wspomagania to jakiś absurd. Hhłodniczka wspomagania kolejne 350 zł... Silnik pijący litry oleju, co wymianę oleju trzeba regulować luzy zaworowe( to nic specjalniie drogiego). Auto słabo znosi zamienniki i najlepiej kupowć części OEM....
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunkowo udane auto. Posiada wiele problemów z układem wspomagania. Prowadzi się super, nie brakuje mocy przy wyprzedzaniu. Bardzo przewidywalne i świetnie skręcające! Serio poprzednie auto jakie miałem to była Ibiza 2FL i accord skręca tak samo jak nie lepiej od tego małego chathbacka!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic poważnego się nie działo, brak ogrzewania tylnej szyby, przecieki na uszczelkach lub zerwany łańcuch od wyciągania anteny z karoserii.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Układ wspomagania, wadliwy i bardzo drogi w naprawie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VI Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
9,7
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VI Sedan