Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VI Sedan

Przejechane > 1Mkm, 11 lat temu
Silnik 2.0 Turbo Di 105KM 77kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Accord VI Sedan 2.0 Turbo Di 105KM 77kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,23
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Pompa wtryskowa, turbina, dostęp do 4-tej świecy żarowej
Karoseria : Podwozie należy natychmiast zamalowaś smołami
Układ elektryczny : Siłowniki zamków
3,0
Całokształt
W sumie gdyby nie ten silnik (przebieg 110 kkm) całokształt nie jest zły. Plusem jest zawieszenie, ciche i komfortowe, wytrzymałe.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik Rover\'a w tym samochodzie to porażka. Wprawdzie mało pali (5,5 - 6,5 l/100km), ale awaryjność turbiny (regeneracja 900-1200 zł), pompy jest duża, do tego wycieki oleju, simering sprzęgłowy. Pompę wtryskową rozbierałem 3 razy, wewnątrz gromadzą się opiłki zakłócające równą pracę silnika, potem jest zabawa z ustawieniem. Wymiana pompy to 5000 zł lub 800 i loteria ze szrotu. Do tego nieprzeciętny hałas i wibracje. Uszkodzenia w dłuższej tasie, błędy komputera. Albo ja miałem pecha,albo wszystkie są takie gnioty.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny bez zarzutów, samochód pewnie trzyma się drogi na dobrych oponach, brak stuków zawieszenia, miękki i wygodny.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność przeciętna z przodu, gorsza z tyłu. Brak tylnej wycieraczki, to podstawowy mankament. Do tego uszkodzenie nitek grzejnych czyni jazdę zimą mało przyjemną. Nitki lubią się przepalać i malowanie srebrnymi farbami nie pomaga, bo upalają się brzegi świeżej zaprawki.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Można się przyzwyczaić
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to w dieslu, ogrzewania jest niespecjalne. Zima jest kłopot z zamarzniętymi szybami.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wygodny, przestrzeń wystarczająca
3,0
Wyciszenie
W dieslu wyciszenie makabryczne. Totalny hałas w kabinie i duże drgania. Drgania powodują rezonansowe wzbudzanie się plastikowej tapicerki drzwi, lub kabli na podszybiu. Śruby się odkręcają. Trudno się przyzwyczaić po jeździe innym dieslem (np. służbowym Fordem Mondeo)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Największa jego zaleta, to niskie zużycie paliwa: trasa ok 5,3, miasto zależnie od korków 6,5 - 6,7 l/100km. Pomiary robię przy każdym tankowaniu. Takie przyzwyczajenie, pokazuje przy okazji stan silnika, hamulcy i ogólny stan samochodu.
3,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie można zdecydowanie wybrać nowsze i o mniejszym przebiegu auto, ale jak się lubi odrobinę komfortu ...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów należy przerobić/wymienić elektryczne siłowniki zamków. Dokładny opis w http://www.accordklubpolska.pl/
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ze względu na silnik niezawodność bardzo niska. Strach wyjechać ten 1000 km na wakacje.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo Di 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VI Sedan 2.0 Turbo Di 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VI Sedan