Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Kombi

KRIX, 14 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 158 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super moc, niskie spalanie przy sportowej jeździe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdza - drobne naloty na zawiasach
Zawieszenie : Twarde - super do sportowej jazdy
Inne : Siłownik zamka centralnego od strony kierowcy
4,0
Całokształt
Nie byłbym obiektywny dając ocenę 5. Brakuje mi komputera pokładowego do pokazywania spalania, itp. Autko w trasie jest super i super, można jechać i jechać… Miasto i dziury nie są dla tego pojazdu dobrą reklamą, głośno i twardo po wjechaniu w nasze dziury. Silnik to poezja 2.0 – 155 koni jak ktoś umie jeździć Hondą to na drodze robi co chce. Prędkość jazdy na autostradzie bez stresu to 180 km/h. Trzeci bieg to rakieta 140 km/h do odcięcia – robi wrażenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoka moc 155 koni na silniku 2.0 przy umiarkowanym spalaniu. Sportowa jazda nie stanowi problemu można kręcić prawie na każdym biegu do odcięcia. Silnik SUPER jak to w Hondzie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia - ogólnie bez zarzutu pracuje lekko i bez problemów, ale czasami zdarza się drobny zgrzyt przy redukcji na drugi bieg, uwaga tylko przy bardzo wysokich temperaturach powietrza na zewnątrz i sportowej jeździe.
5,0
Układ jezdny
Jazda Hondą ACCORD KOMBI to bajka trzyma sie drogi jak przyklejona niestety za cenę komfortu wolnej jazdy po miejskich nierównościach. Zawieszenie jest troszkę zbyt twarde. Kto miał wcześniej Hondę to zna sportowe zacięcie japońskiej marki.
Komfort
4,0
Widoczność
Model kombi jest bardzo dużym samochodem i widok przez tylną szybę jest ograniczony konstrukcją pojazdu - polecam czujniki cofania świetnie zdają egzamin.
5,0
Ergonomia
Ergonomia na 5 ! Lewarek skrzyni biegów usytuowany idealnie, przyciski na desce rozdzielczej pod ręką, kierownica multifunkcyjna w standarcie super ! daje spokojnie ocenę 5.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik to poprostu rewelacja działa jak złoto w zimie ja mam temp. 21 a żona 25 bo wiecznie jej zimno. Klima w trybie auto bajka !!! Nic dodać nic ująć ocena 5.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca to u nas dostatek KOMBI to ciężarówka prawie TIR ! Ocena 5.
4,0
Wyciszenie
Przy szybkiej jeździe trochę głośno, ale ogólnie ok. Silnik pracuje cicho nawet przy sportowej jeździe jest super. Ze względu na sportowy charakter Hondy i twarde zawieszenie wyciszenie nie jest idealne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomia doskonale ! Jeździłem wieloma samochodami w tym kilkoma Hondami i każda z nich paliła stosunkowo mało do tego co oferowała w zamian. Np.: Mercedes CLK 200 benzyna i Mercedes C190, VW GOLF 4 benzyna to dramat !
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość … 4 cena 4. Honda trzyma cenę każdy model jest stosunkowo drogi. Niestety producent nie odczuwa kryzysu i nie obniża znacząco cen. Płacimy za niezawodność - mam nadzieję. Pozdrawiam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Accord rok 2005, uszkodzony siłownik zamka centralnego od strony kierowcy, od strony pasażera chodzi ale się przycina to trochę obciach jak na niezawodną dotąd Hondę. Następny problem to parujące reflektory przednie – trochę lipa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście NIC poważnego się nie dzieje i mam nadzieję, że tak pozostanie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Kombi