Układ hamulcowy
: Przy automacie i jezdzie miejskiej - klocki wytrzymuja 20-25 tys km
Zawieszenie
: Słabe, łozyska, drazki, koncowki wszystko pada na naszych drogach.
4,0
Całokształt
Auto przyjemne, ale tez nie mozna powiedziec ze wspaniale. Duzy plus to silnik, ktory daje ogromna frajde. Zwlaczsza jak objedziesz Audi A6 3.0 TDI Quattro :) reszta nic specjalnego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wspaniały, kręci bardzo pięknie, elastyczny, a jak potrzeba mocy, kickdown i powyżej 5 tys zaczyna się fabryka emocji. Niestety przy częstej jeździe w stylu sport :) lubi pic olej, ale jak każdy vtec w hondzie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna, mogłaby łagodniej zmieniac biegy. Czasami potrafi szarpnac, natomiast nigdy jeszcze nie zdarzylo sie zeby nie trafila z biegiem. Jezdze automatami od 8 lat i musze powiedziec, ze jest ok, ale najlepsza skrzynie mialem w W210.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny trochę mnie zawiódł. Może dlatego że to kombi, ale przy szybszym pokonywaniu zakretow z pustym bagaznikiem i bez pasazerow, tyl potrafi mocno zadziwic. Powiem, ze czasami w zime mam wrazenie jakbym jechal tylnym napedem. Juz parokrotnie musialem wyprowadzac z uslizgow tylu.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc w porzadeczku, nic dodac nic ujac. Zadnych klopotow, parktronic w zupelnosci nie potrzebny.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, tak jak powinno byc. Zastrzerzenia do sterowania AC. Mam wersje Executive z navi i dotykowym wyswietlaczem. Cholernie upierdliwe jest zmienianie nastawow klimy podczas jazdy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Naprawde malinowo, nic nie paruje, chlodzi idealnie, grzeje pieknie. -22 na zewnatrz, wyjazd z parkingu , 2 km i silnik z normalna temperatura pracy. Nie wiem jak honda to zrobila, ale jest naprawde godne do zastosowania przez innych producentow.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj tylko dobrze, dla kierowcy ok. Natomiast z tylu jestem bardzo rozczarowany. 4 srednie osoby podrozuja ok, natomiast 5 osob, jest juz niestety duza przesada.
4,0
Wyciszenie
W miare, Mercedes jest duzo cichszy, ale coz, dzwiek silnika jest naprawde przyjemny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do kosztów, można powiedziec, ze srednio.
Spalanie gazu na poziomie 17-19 litrow. cykl czysto miejski - jezdze tym autem na taksowce, wiec do cywilnego spalania mozna odjac 3 litry. Ceny czesci oryginalnych to masakra, ale na szczescie dosc duza liczba zamiennikow, wiec nie ma tragedii. Klocki + tarcze na przod 310 zł. łozysko koła przód 390 zł, tył 800 zł :( Niestety, ale zawieszenie słabe, łożyska mi poleciały po 110 tys. Rozrusznik także wytrzymał 100tys km.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto według mnie nie warte swojej ceny. Jak brałem z salonu dałem 156000, full wypas co bylo to jest w samochodzie. A teraz jest warte moze 40 tys, przy mercedesie dalem troche wiecej, ale naprawde bylem zadowolony z niego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza spryskiwaczem tylnej szyby(pekla rurka doprowadzajaca wode) oraz ogrzewaniem foteli, drobiazgi raczej sie nie psuja.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rozrusznik padł przy 110 tys. tak samo jak przednie łożysko i co najdziwniejsze lewe. Magiel juz zaczal delikatnie przeciekac. Jedyne co to silnik, z ktorym naprawde nic sie nie dzieje, a od poczatku jezdzi na gazie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
[l/100km]