Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Wasyl, 6 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 264 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Jestem szczęśliwym posiadaczem poliftowego Accorda 2.0 benz z 2007r, auto ogólnie rzecz ujmując bardzo udane, bezawaryjne, bezobsługowe, pewne, absolutnie solidne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Na dziś dzień żałuje ze nie zdecydowałem się na 2.4 190KM, 2.0 z biegiem czasu wydaje mi się dość toporne ale tylko do 4,5 tys obrotów, po przekroczeniu tej granicy VTEC budzi się do życia i z ospałej owieczki wychodzi całkiem przyzwoity drapieżnik. Jednostka na łańcuchu rozrządu, trwała i niezawodna, pomimo okazałego już przebiegu otwieram maskę tylko by dolać płynu do spryskiwacza. 100% wysokoobrotowy Japończyk.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, dobrze zestopniowana ale w trasie bardzo brakuje 6 biegu, prędkości rzędu już 160 km/h skutkują dużym hałasem spowodowanym trzymaniem auta w wysokich obrotach a co za tym idzie wyższym spalaniem. Aż się prosi o szósty bieg!
5,0
Układ jezdny
5/5 precyzja, sztywność zawieszenia, dość oporowy układ kierowniczy oraz pozycja za kierownicą proszą się o dynamiczną jazdę, auto prowadzi się pewnie i nie buja się jak tapczan jak w przypadku wielu konkurentów w swojej klasie.
4,0
Karoseria
Nie sprawia problemów, ogniska korozji w przypadku mojego egzemplarza to obce zjawisko. Rdza nie jest utrapieniem tego modelu jak w przypadku chociażby Mazdy. Auto nie jest garażowane.
Komfort
4,0
Widoczność
Spore nachylenie przedniej szyby wraz z niską pozycją kierowcy daje wrażenia „panoramicznego” widoku na wprost ale nie klasyfikowałbym tego jako minus, to nie autobus miejski tylko auto klasy średniej z zacięciem sportowym.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń, wszystko znajduje się tam gdzie powinno się znajdować, intuicyjne rozmieszczenie przycisków bez zbędnego przepychu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima super chłodzi ogrzewanie super grzeje, co tu więcej pisać, nie ma do czego się przyczepić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w japończyku, szerokość kabiny nie powala ale i nie jest uciążliwa aczkolwiek łokciem napewno się spotkamy z pasażerem na podłokietniku. Długość siedziska zaskakuje, mam 1,80 wzrostu i jest zapas.
4,0
Wyciszenie
Jeździłem lepiej wyciszonymi autami, prędkość 140 km/h+ daje o sobie znać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Accord nie należy do super oszczędnych aut, ale mam tu na myśli TYLKO średnie spalanie, auto lubi wysokie obroty a to powoduje większy apetyt na paliwo, taki jego urok ale rekompensuje to całkowita bezawaryjność samochodu
5,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby Honda wydała podręcznik „jak wyprodukować solidne, trwałe, bezawaryjne auto” Audi, Bmw, Mercedes mogło by wykupić prenumeratę. Auto NIEZAWODNE.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak i oby tak dalej
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ktoś?Coś? Nie znam użytkownika benzynowego accorda którego napotkała by poważna usterka po za szkodą całkowitą wynikającą z solidnego dzwona.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
9,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan