Szukaj

Informacje o Honda Accord VII Sedan

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord VII Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4665 mm
Szerokość 1760 mm
Wysokość 1450 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1515 mm
Rozstaw kół - tył 1515 mm
Prześwit 150 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 975 mm
Długość siedziska przedniego 505 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 920 mm
Długość siedziska tylnego 495 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1940 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny 1485 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1185 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 459 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

3,9
~marek
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Auto umiarkowanie solidne.Sportu w nim nie doświadczycie,wygoda jako tako.Najjaśniejszy punkt to silnik -regulować zawory lać olej (niestety mój egzemplaż brał go równo-ale to ponoć taka uroda) jeździć.Karoseria z papieru,brak sztywności co czuć na nierównościach,zawieszenie pomimo wzorowego stanu postukujące tu i ówdzie,wnętrze podatne na zmęczenie-materiały i spasowanie średniej jakości,w wielu moich autach lepsze.Zaskoczyło mnie mnóstwo pierdół do naprawy chociaż auto wydawało się zadbane - silniczek wycieraczek,mechanizm podnoszenia szyb,sworznie,łożysko,maglownica i......... rdza rdza rdza.Ranty ,nadkola,podwozie,pod uszczelkami.Skala zjawiska zdumiewająca jak w aucie popowodziowym.Chciałem Hondę,miałem i po temacie.Daje 4-kę za całokształt bo wsadziłem w nią mnóstwo pieniędzy ale nigdy na trasie mnie nie zostawiła.
4,4
~piotrjerzyen
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
Samochód mam około rok czasu. Pozytywy: Jeśli chodzi o prowadzenie samochodu - bajka. Znakomite zawieszenie, układ kierowniczy, silnik naprawdę dynamiczny. Auto bardzo wygodne, również na długie trasy. Pozytywnie oceniam również wykończenie wnętrza, jakość materiałów, samochód nie jest "plastikowy". W mojej wersji Executive mam pełną elektryczną regulację fotela w kilku płaszczyznach (co obecnie nawet w nowych autach nie jest standardem). Tylne lusterko fotochromatyczne - znakomicie przyciemnia, daje dobry kontrast i ostrość. Nagłośnienie - bardzo dobra jakość dźwięku w pełnym zakresie tonów. Wygląd - wersja executive ma ksenony, dodatkowe listwy boczne i na zderzakach co sprawia, że sylwetka auta jest pełniejsza i prezentuje się świetnie. Silnik jest wręcz idealnie dobrany do elastyczności skrzyni biegów i masy auta. Nigdy nie spotkałem tak dobrej dynamiki przy tak niskim spalaniu - średnio około 6,7 l w cyklu mieszanym (komputer wskazuje trochę niższe spalanie niż rzeczywiste i podaje ok. 0,4 l mniej) Negatywy: Dość słaba widoczność z kabiny, czasami zmusza do wychylania głowy w różne strony. Samochód mógłby być nieco lepiej wytłumiony - przy prędkości powyżej 120 robi się głośno. Brak mechanizmu spowalniającego opadanie klapy bagażnika. Spryskiwacze przednich świateł to system dość awaryjny. Rytm pracy wycieraczek w trybie auto jest nieco dziwny. Usterki które wystąpiły: -spryskiwacze przednich świateł -łączniki stabilizatora -zapchana nagrzewnica -korozja podwozia, nadkoli (uważam jednak, że 15 letnie auto ma do tego prawo) -koło pasowe (oryginalne części do Hondy są bardzo drogie) -lekki luz w przeniesieniu napędu (wg. mnie półoś) -koło dwumasowe (mimo dużej ilości kilometrów robionych po mieście wciąż się trzyma, chociaż minimalnie zwiększona jego wibracja jest już wyczuwalna) -pobór oleju (na 10 tys. km dolałem ok 1 L) -zmieniarka CD czasem się zacina Ogólnie samochód godny polecenia. Sugeruję używać oryginalnych części zamiennych mimo ich ceny.
3,6
~maciek
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Całokształt na 4ry -dam niżej żeby odczarować opinie wg mnie nierzetelne i stereotypy.Mam nieodparte wrażenie że to auto przeszacowane funkcjonujące np w USA jako zakupowóz a u nas nie wiedziec czemu traktowane jak ścigant - nie jest to auto neizawodne ale nie jest też ponad przeciętne.....W życiu.To dobre przeciętne auto i nic więcej i traktowanie go inaczej to błąd - chyba że ktoś się na Accorda z Poldka to rozumiem - uchylił mu sie raj....Ale do rzeczy. Auto kupione od bliskiego znajomego i dlatego kupione ,parę lat już minęło a wtedy wydawało nam sie to okazją.Niczym nie zaskoczyło troszkę rozczarowało brakiem dynamiki,tego "czegoś" na co liczyłem.Bezawaryjne w zasadzie w większym zakresie ale Laguna I z silnikiem 2l która była wcześniej też bezawaryjna i równie "dynamiczna" :) Teraz od 5 lat KIA i smiga bezawaryjnie więc taki stan uważam za normalny.Co zrobił w niej sąsiad- problemy z parującymi reflektorami plus stabilizatorami,miał problemy z wałkiem rozrządu,ASO wymieniało,utwardzał lakier bo ten był jak z akwareli - zgroza jaki miekki,coś tam z zamkami...Co robiłem ja -dolewałem olej :) Nie za duzo,bez tragedii ale tzreba o tym pamiętać,konserwowałem podwozie bo rdzewiało w oczach,tuleje stabilizatora to jakiś szajs,ze skrzypiącym wnętrzem nie wiedziałem co robić więc nie robiłem nic.Miałem wrażenie ze za często przepalają się żarówki i zużywaja klocki hamulcowe.Po dwóch latach bez żalu ale też bez niechęci rozstaliśmy się z autem.chętnie zostawił bym je dla zony bo to na miasto autko ok ale nie zostało "bo za duze" "nieporęczne" etc..
Średnie spalanie dla Honda Accord VII Sedan
8,9 – 10,0
l/100 km
6,5
l/100 km
10,0 – 11,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Silnik mega oszczędny jak na swoja moc i wagę samochodu . Przy jeździe tylko do pracy ok 5 km płynnej jazdy spalanie ok 8 litrów ale wiadomo silnik zimny więc pali więcej czy zima czy lato spalanie podobne wiadomo w zimę temepratury robią swoje a w lato klima też potrafi dołożyć swoje. Przy jeździe krajówką średnia 90km/h odcinek ok 35 km spalanie w granicach 6-6,5 tak to nie bajki!! W trasie przy prędkościach autostradowych i większych średnio 160+ spalanie ok 11 litrów więc nie ma tragedii Nogę mam raczej lekką może też te dobre wyniki ale z czystym sumieniem mogę polecić ten silnik do tego auta
8,4
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Samochód potrafi spalić niecałe 6 litrów, ale równie dobrze 12. Wszystko zależy od odcinka i stylu jazdy. Do pracy jeżdżę 50km w 1 stronę, niecałe 20 km miastem, wioskami, oraz trochę ponad 30 km autostradą. W 1 stronę potrafiłem osiągnać spalanie 5.9l ( rekord ), natomiast najczęściej jest ono w granicach 6,4l, z całej trasy (w obie strony) około 6,5 - 6,9l (być może w drugą stronę jest więcej wzniesień). Jeżdżę głównie z klimatyzacją (latem) i najczęściej w 2, czasami 3 osoby o łącznej wadze około 250kg+. Prędkość 110km/h autostradą, po mieście/wsiach staram się jeździć przepisowo, na maksymalnym możliwym i sensownym dla pracy silnika biegu. Autostrada 130-140km - 7,5l Z kolei jazda po mieście wypada bardzo różnie, kiedy robię odcinki typu 1-2km, a zdarza mi się, średnie spalanie oscyluje w granicach 11,5l, kiedy pokonuję miasto dość płynnie, wiadomo spalanie potrafi osiągnąć 7,5l. Średnio przy tankowaniu mam w okolicach 7,5-8l+ w zależności ile jeździłem po autostradach a ile po mieście.
8,3
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Auto w cyklu mieszanym 50/50 trasa/miasto pali 8.5-9,7 l Miasto najwyższe spalanie 10.2. Trasa średnio 7,5 l ( najniższe spalanie jakie osiągnąłem to 6,5l przy bardzo oszczędnej jeździe(zima opony zimowe+ mocno padający deszcz) Ogólnie nawet przy bardzo dynamicznej jeździe nie przekroczyłem bariery 10 litrów . Dane z dystrybutora.

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 33
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wycie silnika
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • układ napędowy
Witam, od jakiegoś czasu zwykle po tym jak już auto złapie odpowiednią temperaturę zaczyna wyć. Słychać to przy niższych prędkościach, a zwłaszcza przy zakrętach ( większe obroty przy skręcaniu kierownicą) , dźwięk jest podobny do tego jak wydaje silnik kiedy jedziemy na wstecznym. Identycznie brzmi jak w tym filmie na yt, gość też ma taki problem https://www.youtube.com/watch?v=0HBlKeQ46L8
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Honda Accord VII Sedan