Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

staszek, 8 dni temu
Silnik 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 265 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
3,64
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Auto przeszacowane i niesportowe.Najzwyklej w świecie mułowate i za sztywne.Nie na dzisiejsze standardy.Polecam jazdę próbną przy zakupie bo to w istocie auto dla kapelusznika i jeżeli kupimy z taką świadomościa to da duzo radości.Auto nie na autostrady lecz na codzienne dojazdy do pracy gdzie świetnie się sprawdzi.Rdzewieje,silnik przy tym przebiegu bierze 1-2l oleju na 10tys (tak zmieniam) wyglada na pierścienie niektórzy mowią ze ten typ tak ma...Trudno powiedzieć w takim razie to auto na benzyne i olej...Nie kręcę go bo dźwięk mnie drażni.Poprawne,stonowane,moze sie podobać typ auta daily dla gospodyń domowych/kapelusznika ,nie jest to type-s...Pytanie czemu go mam? -odziedziczyłem w pewnym sensie i juz sie pozbyłem.Dobra rzecz że to auto drogie (za drogie) jak znajdzie sie amator to auto idzie od ręki chociaz w serwisie słyszałem że Accorda coraz trudniej sprzedac - młodych którzy łykają emblemat Hondy nie stać na nie ,dla starszych są auta tańsze i zwyczajnie lepsze.A jeżeli juz maja to jak wspomniałem auto do spokojnej jazdy na lata.Teraz jeżdze Peugeotem 508 2.0Hdi.....hm...lepsza jakość,cena,silnik ,różnica kosmos.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zwykła dwulitrówka,wrażenia jak w Lagunie którą miałem),czy w mondeo-miałem już 26 aut.Brak ciagu od dołu później normalnie jak w wolnossących ,można ciągnąć wyżej ale uszy bolą.Plusik to łańcuch i do tego....trwały :)
3,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna,fajny skok lewarka ale sie trzepie.Można sie przyzwyczaić.Trzeba zmieniac olej co ok 150tys.
3,0
Układ jezdny
Precyzyjny,drogi w obsłudze (skomplikowany) i za twardy.Jakby miał koła z drewna a to 17tki/Drogie dobre zamienniki.
2,0
Karoseria
Tutaj lipa,papier,wszystkie nadkola naprawiane i już wyłazi rdza.Maska od kamyczków ma purchle - czy naprawde nie da się z tym uporać??? Ze zwykła rdzą? Podniesienie za błotnik powoduje jego trwałe odkształcenie....
Komfort
4,0
Widoczność
Tył kiepsko jak to w sedanach.
5,0
Ergonomia
Cóż-na medal!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Znakomicie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super,z tyłu nie jeżdzę.
3,0
Wyciszenie
Kurcze puszka po rybach powyzej 120/130km na godzine.Auto nie na autostrady, nie ma szans porozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nie przysparza dodatkowego bólu głowy.Leca normalne sprawy eksploatacyjne i niewiele niespodzianek.
2,0
Stosunek jakość/cena
Przeszacowane,to nie Lexus....oj nie...do tego auta tęsknie w porównaniu z byłym GSem Honda nie istnieje.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki przepalajace sie nagminnie,rdza,dziury w tapicerce ,trzeszczaca deska,problemy z podnosnikiem szyby,słabe uszczelki -cieknący szyber
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Maglownica

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,50 zł
9,2
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan