Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Macono, 15 lat temu
Silnik 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : o silniku nie będe pisał, bo wiedziałem , że bedzie rewalacja, miło zaskoczyło mnie wnętrze, dobrze dopracowane, podswietlane schowki, przesuwany podłokietnik, klapa bagażnika otwierana z pilota, komfortowe wyposażenie.
5,0
Całokształt
świetny silnik, świetny ponadczasowy wygląd limuzyny, chromy dookoła szyb, chromowane klamki, felgi 17, zmieniarka, tempomat, skóra, przesympatyczna skórzana kierownica, miłe fotele, podświetlanie zegarów, bagażnik otwierany z pilota, fabryczny japoński alarm, tempomat , full elektryka, super osiągi i spalanie
Wrażenia
5,0
Silnik
witam,posiadam sedana, wersja sport, nowe auto od dilera niemieckiego, silnik rewelacja, najlepszy silnik diesla jakim jeździłem, na przyciśnięcie gazu reaguje wgnieceniem w siedzenie. TDI wv i D4D toyoty zostają daleko w tyle.Honda producent najlepszych silników na świecie
5,0
Skrzynia biegów
krótkie sportowe przełożenia, rewelacja w końcu to rodzimy japończyk, a Oni słyną z doskonaości i dopracowania
5,0
Układ jezdny
niezależne wahacze każdego koła, rewelacja, świetnie tłumi nierówności, komfortowe a zarazem świetnie trzyma się drogi i zakrętów. I nie myślcie, że jestem jakimś maniakiem hondy, ale to auto poprostu przemiło zaskakuje
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu widoczność dobra, tak jak w innych autach japońskich i niemieckich, z tyły lekko podnieśiony zadziorny tył powoduje , że widoczność dobra dopiero od pewnego pułapu wysokości. ale nie jest to auto wielkie, więc nie ma większych problemów.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, pachnie japończykiem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic dodać nic ująć
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bez najmniejszego zarzutu, z tyłu także,tym bardziej że siedzenie kierowcy odsuwane jest do tyłu na maxa gdy kierowca jest bardzo wysoki. ja mam 182 wzrostu i gdy siedze za kierownicą z tyłu także jest wystarczająco miejsca.
5,0
Wyciszenie
rewelacja, silnika praktycznie nie słychać.w benzynach jest gorzej ale z tym dislem wygłuszenie jest rewelacyjne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,2 cm3, ale duza moc przy 2000obrotó powoduje ze ten silnik jest bardzo żwawy, a zarówno bardzo ekonomiczny.trasa 6,5 litra miasto 7,5. rewelacja. spalanie do silników niemieckich TDI nie porównuje bo to by była prefanacja porównywac swietny silnik ICDTI z mało kulturalnym silnikiem TDI.
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem te auto od dielara niemieckiego, w momencie gdy na rynek bedzie wchodził nowy model, wiec sprzedają juz taniej te niby stare bo mój model jest rocznik juz 2008, a nie 2007. w Polsce nawet nie wiedza z ete accordy na zachodzie sprzedaja sie jeszcze jako rocznik 2008 ( niestety ciągle polski rynek traktuje się olewczo). Cena auto o wiele nizsza niz w Polsce, diesla kupiłem taniej niż u nas benzynę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
prawdziwy japończyk, a nie żaden udawany i skłdany w wielkiej brytani, więc lać ropę i tylko jeździć;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
o poważnych usterkach rodowite japończyki nigdy chyba nie słyszały;)podkreślam rodowite japończyki

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord VII Sedan