Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VIII Sedan

Boom, 8 lat temu
Silnik 2.2 DTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 118 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Samochód jest piękny w środku i na zewnątrz
5,0
Całokształt
Świetny samochód, łanie się prezentuje i wygodnie jeździ. Mimo że jest całkiem spory potrafi przy oszczędnej jeździe naprawdę mało palić. Niestety jakakolwiek ingerencja mechanika sporo kosztuje. Wygląd budzi zazdrość innych więc zdarzają się obrysowania czy powyginane lusterka ( są na tyle mocne, ze mimo kilku prób urwania jest wszystko ok) Jeżdże najczęściej sam więc dla mnie idelany natomiast dla rodziny już bym się zastanowił.
Wrażenia
5,0
Silnik
To silnik hondy więc nie można nic zarzucić. Dostosowuje sie pod użytkownika. Ja jeżdżę na niskich obrotach a poprzedni właściciel na wysokich. po kilku tysiącach km silnik dostosował się pode mnie. Moc wystarczająca ale jeśli ktoś ma sportowe zapędy może być nieco zwiedziony.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest dostrojona zdecydowanie bardziej dla ludzi, którzy lubią mocniej wdepnąć na pedał gazu. Jeżdżąc po mieście od świateł do świateł często nie wiadomo czy jechać na 2 czy wrzucić już na 3 bieg. na 2 są już obroty sporo ponad 2000 a przy przełączaniu na 3 niewiele ponad 1300 stąd albo zużywamy więcej paliwa albo mulimy silnik. ( Na mojej trasie światła są średnio co 300 m i nie ma zielonej fali :( Za to na trasie skrzynia jest idealna.
4,0
Układ jezdny
Niestety każda nierówność jest odczuwalna. Zawieszenie świetne na szybkie trasy i zakręty, możliwości znacznie lepsze niż w innych autach. Na dosyć krętej trasie o lekkich zakrętach 140 km/h na tempomacie czyli bez manewrowania gazem i dało radę i to bez większych problemów :). Oczywiście tak nie jeździmy często.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko ok pod warunkiem, że są czujniki parkowania. Bez tego auta nawet nie kupuj. Z czujnikami trzeba się starać, żeby w coś wjechać.
3,0
Ergonomia
Widziałem mniej skomplikowane auta, ale w ramach japończyków. Jest dobrze ale mogłoby być dużo lepiej. System głośnomówiący ustawiany tylko głosowo. Na pewne komendy reaguje ale chyba mam zły akcent do niektórych słów i już nie słucha. To jest porażka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi grzeje jak trzeba
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem pokaźnych rozmiarów i wybieram samochody do których się mieszczę. Dla kierowcy honda jest zajebista. Gorzej mają ci co są z tyłu (biorąc pod uwagę moje odsywanie foteli) Ja za sobą usiądę z wielkim trudem. Dodam, że w Audi A4 jest to niemożliwe. Oczekiwałbym odrobinę więcej po tak dużym aucie.
4,0
Wyciszenie
Polskie drogi są odczuwalne i słyszalne, po równych myślę, ze byłoby super.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Potrafi spalić na trasie 4,5 l/100km, ale jak zaglądniejsz na serwis to odrobisz. Można uzyskać na pewnych odcikach nawet około 3 l/100km jadąc 75 km na 5 biegu :) Ważne są opony u mnie wskaźnik B mam Zeetexy. W ASO wymiana tarcz i bębnów z tyłu 1100 zł i to z rabatem. Nigdy tego nie robiłem wcześniej ale jak na części, które się zużywają to trochę dużo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Honda to chyba jedno z najbardziej niezawodnych samochodów i długowiecznych. Jest warta swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie wszystko działa bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIc

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VIII Sedan