Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic V Hatchback

Zetoxxx, 14 lat temu
Silnik 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic V Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW 1991-1995 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : bardzo dobra elastycznosc bardzo niskie spalanie ładny dzwięk i dobre osiągi
4,0
Całokształt
Za te pieniądze kawał dobrej japonskiej bezawaryjnej i szybkiej fury!
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo ładna kultura pracy mimo niskiej pojemnosci od samego dołu ciągnie wystarczająco a powyzej 2700-3000 gdy włacza sie vtec jest żyleta do szybkiego przemieszczania sie po miescie, przy odtrej jezdzie potrafi zjesc troche oleju chociaż nie dymi ale przebieg w mojej mimo licznikowego 180000 jest duuuuzo wyższy. poza w/w ubytkami oleju nie mam problemow leje i jezdze. pali malo bo to vtec-e(econo) dłuższa skrzynia i silnik nastawiony na oszczednosc
4,0
Skrzynia biegów
skrzynka ładnie wrzuca biegi oprócz wstecznego ktory sie czasem przycina, czytalem ze wystarczy wymienic olej i to zniknie, apropo do tych skrzyn mozna lać zwykly 10w40 jak i oryginalny hondowski do przekladni w pierwszym pszypadku moze troche cięzej chodzic.
4,0
Układ jezdny
u mnie chyba jest jakis twardszy zawias i ogolnie czasem panel od radia odpada jak w dolek wjade do tego szerokie opony na 205 na 15\"felgach ale do tej pory jak go kupilem zmienilem sworzen w jednym kole koncówke i gumki na wahaczu i jak narazie jest ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Przyzwyczailem sie i juz nie musze patrzec w tylną szybe zeby sie dobrze wkleic w jakies miejsce bo tylu prawie nie ma wystarczy odrobina wyobrazni. W dzisiejszych samochodach miejskich widocznosc jest gorsza
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, ładna deska rozdzielcza, proporcjonalna wygodnie umiejscowiona kierownica, wszystko umiejscowione intuicyjnie materiały na siedzerniach nawet po wielu latach zachowuja swój kolor i blask i sa bardzo wytrzymałe
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po kilku minutach od ruszenia w zimie mozna sie cieszyc ciepelkiem bijącym z nawiewów oczywiscie trzeba pilnowac zasady ze przy ruszaniu trzeba ustawic na zimne powietrze i wyłaczyc lub miec nawiew na 1 biegu wtedy temperatura wskoczy szybciej . 1 bieg bezszelestny na 2 znosnie 3 i 4 w kryzysowych sytuacjach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu duzo miejsca nawet na 2 dużych chlopów. z przodu mozna sie wygodnie rozsiąśc,miejsca jest wystarczająco dla normalnego europejczyka, siedzi sie nisko i czasem moze byc cieżko jak staniemy pod samym krawęznikiem wypełznąc na niego:)
3,0
Wyciszenie
jak na tak lekki samochodzik to w srodku jest bardzo cicho silnik dopiero w wyzszym zakresie daje o sobie znac ale to akurat jest najprzyjemniejsza czescią z efektów dzwiekowych
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Superekonomiczny silniczek spalanie w trasie moze zejsc do 5l/100km jezeli miał bym gaz to jezdzil bym za grosze.. obecnie 100 km kosztuje mnie ok 25zł 80%trasa 20%miasto. przy ostrzejszej jezdzie spali tyle ile sie wleje :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Oplacało sie.. pożadna maszynka
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Urwany suwak od regulacji ciepla
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie nie było

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Vtec-E 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic V Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic V Hatchback