Szukaj

Informacje o Honda Civic

Lata produkcji: 1972 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Honda Civic to produkowany od roku 1972 model niższej klasy średniej (segment C), będący następcą serii N360/N600 i Z360/Z600, najpierw, do szóstej generacji, jako subkompakt, a od roku 200 jako pełnoprawny kompakt. Honda Civic jest największym sukcesem rynkowym japońskiej marki – wyprodukowano go w liczbie 24 milionów egzemplarzy, co czyni go jednym z najlepiej sprzedających się aut w historii motoryzacji. Do dnia dzisiejszego wypuszczono dziesięć generacji modelu, z czego ostatnia pojawiła się w roku 2017 (wersja hatchback; odmiany sedan i coupe pojawiły się na rynku w 2016 roku). Samochód na całym świecie był laureatem dziesiątek nagród (m.in. Samochód Roku na pięciu kontynentach).
czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda Civic

Liczba ocen: 4 219
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Całokształt

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Michał
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Honda Civic X
Samochód całkiem spoko. Silnik dynamiczny przy wyższych obrotach, choć z dołu też niczego sobie. Natomiast skrzynia i a szczególnie wsteczny bieg to tragedia. Ergonomia wnętrza jak i przestronność wnętrza na bardzo dobrym poziomie, choć użyte materiały mogły by być lepsze. Również wykonanie wnętrza i wszechobecne świerszcze ( szczególnie przy szklanym dachu). Trakcja i prowadzenie, tutaj nie ma się do czego przyczepić, klasa sama w sobie. Całokształt psują drobnostki, wadliwe skraplacze klimy, drobna korozja, skrzypiące fotele kierowcy, czujnik deszczu żyjący swoim życiem, wycierająca się tapicerka. Ale nie ma aut idealnych.
4,9
~Kliczek
Hatchback 5d 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
Honda Civic IX
Miałem UFO czyli Civic VIII 5d 2.2 i-CDTi, to było świetne auto. Ale lata mijają i zacząłem szukać godnego następcy. Wiec poszukałem i kupiłem Civic IX gen. 5d 2.2 i-DTEC w limitowanej wersji Sport+ 180KM. Wygląda prawie jak zwykły Civic, ma 5 drzwi, a jest w piekielnie mocnym 180 konnym dieslu. Mam rocznik 2012. Jeżdżę nim trzy lata, długo szukałem pachnącej sztuki z małym przebiegiem. Jak kupiłem miał 47 tys. km. Miałem kilkadziesiąt samochodów różnych marek i ten jest chyba najlepszym kompaktem jaki miałem. A silnik 2.2 I-DTEC 180KM to moim zdaniem najlepszy silnik diesla w kompaktach w historii. Pracuje delikatnie, jedzie jak burza, jest oszczędny, trwały i całkowicie niezawodny, Pomimo, że z autem się nie patyczkuję i użytkuję je normalnie, czyli w miarę potrzeb, Honda 2.2 i-DTEC nie generuje żadnych problemów z filtrem DPF. Zero problemów. Mówią, że ma drogie części, ale nie są potrzebne... Reszta auta też jest w porządku, w Civicu IX odczuwam znaczącą poprawę w porównaniu do CIVICA VIII - tzw UFO. W Civicu IX przede wszystkim poprawiono zawieszenie - jest przyjemnie sprężyste, ale i komfortowe.
4,5
~Patryk
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
Daję 5 gwiazdek, lubię ten samochód, jednak realnie zdecydowanie bliżej tutaj do oceny 4,5. Auto jak na swoje niewielkie gabaryty jest bardzo przestronne, z bardzo rozsądnej wielkości bagażnikiem. Bardzo przyjemnie się prowadzi, mega pewnie na zakrętach, trochę za sztywne na nierównościach. Raczej auto jest z tych co się nie psuję, a jeżeli coś trzeba zrobić, to auto to sygnalizuję, także na spokojnie można dojechać do mechanika. Poza tym silnik świetnie sprawuję się z inst. LPG, więc koszty jazdy są stosunkowo niskie. Z minusów jest słabo wyciszony, jazda z prędkościami powyżej 120km/h na dłuższych trasach jest męczące. Do tego plastiki są kiepskiej jakości, lubią trzeszczeć na nierównościach. Kolejnym minusem jest stosunkowo duży promień skrętu, czasami znajomi aż byli zaskoczeniu, że tak małe, tak dobrze trzymające się drogi auto, tak dużo miejsca potrzebuję do zawrócenia. Zdecydowanie polecam.

Raporty spalania Honda Civic

Liczba raportów: 4 548
Średnie spalanie dla Honda Civic
5,0 – 10,6
l/100 km
4,5 – 6,2
l/100 km
6,4 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW
Honda Civic VII
220tys przebiegu, automat 4biegi, inst.prins. Miasto ( duże, zakorkowane) 10-11, drogi krajowe ok. 9, autostrada 140km/h osoby 2+2, bagażnik po sufit+ klima = 10. To samo ale 170 km/h = 13, minimum to drogi krajowe przepisowo, solo, bez klimy = 8. Wyniki oczywiście LPG. Benzyny zużywa b.malo bo się piorunami szybko nagrzewa. Jeżdżę raczej dynamicznie. Fajny samochodzik, automat ma długie biegi więc mało pali w trasie, natomiast przyspieszenie w mieście wystarczające do sprawnego poruszania się. Przy prędkościach pow.120 głośno, zawieszenie jak na hondę nawet miękkie jak na VW sztywne. Trzymanie się drogi niesamowite.
7,8
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Przy normalnej, jak dla mnie, dynamicznej jeździe średnie spalanie wychodziło mi około 8L. Obecnie zacząłem przyspieszać na tempomacie i dzięki temu średnie spalanie spadło mi do 7,3L. Widocznie zbyt dynamicznie przyspieszałem bez tempomatu. :) Dynamika dużo się nie zmieniła, a różnica w spalaniu jest spora. Rekord spalania pobiłem na autostradzie 6,6L - trasa 400km, tempomat ustawiony na 116km/h przy 3tyś obrotów na minutę na 6 biegu. Przy 130km/h na tempomacie spalanie na poziomie 7L. Dało by się zejść niżej, ale jazda z prędkością 80km/h mnie nie bawi. Jazda z prędkością 160-180km/h to spalanie w granicach 11-12L, nie mierzyłem tego dokładnie. Maksymalne spalanie przy dużych mrozach na krótkich odcinkach 9,6L.
5,0
Hatchback 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda Civic XII
z jazdy próbnej miałem średnie 4.2l/100km. najpierw cisnąłem po wawie na siekierkach to miałem niecałe 7l a jak dojechałem do skrzyżowania z rekuperacją i doładowałem baterię do pełna tym hamwaniem to już powrót do hondy na placu szembeka praktycznie nie użyłem silnika benzynowego bo jechałem 80km/h a do tej predkości można poruszać się wyłacznie elektrycznie gdy się wciska lekko pedał gazu i spalanie spadło mi do 4.2 na koniec jazdy, która trwała około 25minut. auto dynamiczne zdecydowanie wystarczające do normalnej eksploatacji a nawet ciut frajdy. potem pojechałem na jazdę próbna teslą o mocy ponad 500KM no i tam już inny świat, kosmos, nie chciało się wysiadać z auta jak przy starcie od zera mózg się kleił do tyłu czaszki.

Usterki Honda Civic

Liczba wpisów: 226
Blok cylindra do wymiany
  • Honda Civic X Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW 2017-2019
  • silnik
  • 72 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Po przejechaniu 72000 wyskoczył komunikat uszkodzony silnik cewka zapłonowa do wymiany ,po wymianie cewki po dwóch dniach znowu ten sam komunikat silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach .Auto zaholowany do serwisu Hondy po diagnostyce stwierdzono świece ,cewki przewody są prawidłowe defekt tkwi w pierwszym cylindrze nie trzyma kompresji zarysowany cylinder uszkodzony tłok pierścień cały blok do wymiany zbadano olej był prawidłowy auto serwisowane w ASO Podsumowanie wada fabryczna ukryta .Auto po gwarancji Producent odmówił przejęcia kosztów naprawy które wynoszą ponad 40000 tyś zł Kupiłam nowy samochód myśląc ze posłuży mi więcej niż 4 lata i nie będę mieć tak kosztownych napraw przy tak niewielkim przebiegu nigdy więcej Hondy nie kupię nie traktuje się poważnie klijenta ma się go za debila dod ze to moje drugie nowe auto od Hondy z pierwszym nie było problemów wiec zaufałam marce i kupiłam porażka drugi .Ostrzegam nie kupujcie hondy z silnikami turbo
1 komentarz
KOROZJA
  • Honda Civic VII Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW 2004-2005
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Rdza, podwozie i błotniki tylne, reszta zdrowiuteńka bo nie ruszana. Sprowadzony z NIEMIEC 15-latek z przebiegiem 70oookm, zero konserwy, rdzy sporo na podwoziu, szczotka, szlifiera i jazda, zabezpieczenie, konserwacja, podwozie, profile, progi, drzwi maska, klapa. Tylne błotniki robione ale raczej z obtarć. Pomalowane i zabezpieczone na maxa. Będzie spokój parę lat. reszta bez zastrzeżeń, magiel po poprawce wady fabrycznej, stukanie. Wymiana custom ślizg, regulacja docisku listwy. Teraz igła. Jazda niczym nówką.
Tlucze w kierownicę i dzwoni
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • układ kierowniczy
  • 159 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 1
Witam. Po kupnie auta z 158tys zauwazylem po przejechaniu 1000km w pare dni jak mi tlucze na wybojach i dziurach przy wolnej jezdzie w drazek kierowczniczy. Nie przyjemny odgłos jakby mialo cos sie stac. Na dwuch diadnostykach niczego nie zauwazyli. Twierdze po jezdzie ze drazeki kierownicze z koncowkami drazkow mam do wymiany lub maglownica poluzowana ale niby jest sztywna. Pol os jakby pekla to ujechalbym eogule gdzies czy tez moze byc przyczyna? Nie moge znalesc usterki a musze jak najszybciej wymienic. Tak samo przy wdepnieciu gazu lekko dzwoni jakby swierszcz siedzial gdzies wokol maski, czy to zawory do regulacji czy lozyska w skrzyni do wymiany? Pozdrawiam.
2 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 141
5,0
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Instalacja zamontowana przy przebiegu 3,5 tys km. Po przejechaniu ponad 230 tysięcy km żadnych większych problemów, zero usterek. Utrata mocy niezauważalna. Średnie zużycie gazu 11 litrów. Styl jazdy dynamiczny bez zbędnych szaleństw, zaś jazda mieszana około 40% miasto, 40% ruch pozamiejski (70-110 km/h), 20% autostrady (150-160 km/h). Zaznaczyć należy iż auto posiada...
5,0
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 124 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona z lubryfikacją, jak się z czasem okazało delikatnie mówiąc- zupełnie niepotrzebną. Średnie spalenie to tak 9-10l lpg, rekord to 7,5 (5.2 wskazanie komputera pokładowego) na trasie bez szaleństw tak 8-9l to norma. Zbiornik mały - 33l, realnie wchodzi 26l.. co zapewnia zasięg ok 250km max 300 na zbiorniku. Bywa irytujace. Za to bagażnik nie stracił wiele...
5,0
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 134 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Spalanie tym wyższe, im większe są prędkości. Przy miejskich korkach i niskich prędkościach, spalanie porównywalne z benzyną (około 9l/100), przy prędkościach pozamiejskich (90-110 km/h bez korków) okolice 8l/100 (benzyna 6l), Przy dużych prędkościach autostradowych (140km/h +) około 12l/100, (benzyna poniżej 10). Lekka utrata mocy, poza tym bez jakichkolwiek problemów - jak...
Honda Civic