Szukaj

Informacje o Honda Civic

Lata produkcji: 1972 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Honda Civic to produkowany od roku 1972 model niższej klasy średniej (segment C), będący następcą serii N360/N600 i Z360/Z600, najpierw, do szóstej generacji, jako subkompakt, a od roku 200 jako pełnoprawny kompakt. Honda Civic jest największym sukcesem rynkowym japońskiej marki – wyprodukowano go w liczbie 24 milionów egzemplarzy, co czyni go jednym z najlepiej sprzedających się aut w historii motoryzacji. Do dnia dzisiejszego wypuszczono dziesięć generacji modelu, z czego ostatnia pojawiła się w roku 2017 (wersja hatchback; odmiany sedan i coupe pojawiły się na rynku w 2016 roku). Samochód na całym świecie był laureatem dziesiątek nagród (m.in. Samochód Roku na pięciu kontynentach).
czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej ekspresjonistyczny kompakt na rynku. Styliści Hondy postawili na środki wyrazu, obok których trudno przejść obojętnie. Również, a może przede wszystkim dlatego: wielki plus.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Pomieszanie Poloneza z Godzillą i jeszcze jakąś postacią z japońskiego komiksu, której nazwy nie potrafimy nawet wymówić. Sam nie wiem, co to dokładnie jest, ale z jakiegoś perwersyjnego powodu mi się podoba.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda Civic

Liczba ocen: 4 125
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Całokształt

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Malrok600
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Długo się zastanawiałem, rozważałem chyba wszystko. Zależało mi na aucie, który przez całą eksploatację nie będzie musiał poza serwisem okresowym odwiedzać serwisu i tak jest... kupujac nowe auto dostalem fajna cene i dodatki. Jedyne co mnie denerwuje to spadek przyspieszenia przy każdej dodatkowej osobie na pokładzie. Śmieje się przez łzy że osoba to -10 km. Hałas, mega mnie denerwuje w trasie i podróż z Wawy do 3City jest po prostu mega męcząca. Spalanie super, awaryjnosc super - w zasadzie jest jej brak :) auto nigdy nie zawiodlo i prawie nie traci na wartosci. Wybierając pomiędzy wstępami do klasy premium, czy dobrymi kompaktami na dzień dzisiejszy auto jest najwiecej warte na rynku.
3,5
~Bogdan
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Honda Civic X
Trochę słabo jak na samochód tej marki i niemałej cenie. Fakt ma prawie wszystko na pokładzie ale jest źle wykonany i spasowany. Moja wersja z oknem dachowym ciągle coś trzeszczy z tych okolic a siedzenia są zmechacone ale da się z tym żyć. Nie da się natomiast żyć z silnikiem tzw Earth Dreams. To jakaś kompletna porażka Hondy. Tym autem strach pojechać w dalsza drogę autostradą czy droga szybkiego ruchu. Paliwo dostaje się do oleju którego zwyczajnie przybywa dobrze ponad stan. Serwis robi sobie kpiny głupawymi poradami w stylu ten typ tak ma wiemy o tym. Proponują spuszczenie nadmiaru oleju. Tylko co ma zrobić kierowca 500 km od domu jak mu się w czasie jazdy co chwila zapala kontrolka czujnika oleju albo co gorsze że jest go za MAŁO przy pracującym silniku. W rzeczywistości jest za dużo. Czujniki parkowania po opadach dostają śmergla i piszczą choć na 100 m w przód nic nie ma. Czujniki ciśnienia w oponach też bez przyczyny po dłuższej jeździe się zapalają choć wszystko jest ok. Zawieszenie prowadzenie układ kierowniczy nie gorszy od Focusa. Tu jest dobrze. Reasumując gdyby nie fatalny silnik auto jest poprawne. Niestety silnik psuje cała przyjemność z posiadania tego samochodu.
2,2
~były klient Hondy
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Honda Civic X
Najgorszy samochód jaki kiedykolwiek nabyłem. Lista usterek jest nieskończona. Praktycznie nie ma miesiąca, aby samochód nie był na naprawie gwarancyjnej. Wymienione do tej pory: lusterko wewnętrzne, lusterko zewnętrzne po stronie pasażera, wszystkie klamki zewnętrzne, przewód klimatyzacji, dwa razy chłodnica klimatyzacji, wlot powietrza, moduł GPS, czujnik ciśnienia oleju, ekran środkowy, deska rozdzielcza oraz akumulator. Choćbym chciał znaleźć pozytywy w tym czymś, co Honda śmie nazywać samochodem, to nie potrafię. Auto sprzedane. Nigdy więcej Hondy. Jeżeli ktoś jest sadomasochistą to mogę polecić tę markę.

Raporty spalania Honda Civic

Liczba raportów: 4 409
Średnie spalanie dla Honda Civic
5,5 – 10,6
l/100 km
4,6 – 6,2
l/100 km
6,4 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Sedan 4d Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Honda Civic X
Przejechałem nim w 5 miesięcy już oko 7 tys. Średnia ze stacji z tego przebiegu to 7.14. Komputer zniża średnio o 0.5 l (różnie- od 0.3 do 0.8). Przez pierwsze 4-5 tys. km raczej ostrożnie operując obrotami, dla świetego spokoju. Myślałem, że po "dotarciu" zaobserwuję jakieś spadki w spalaniu, ale niespecjalnie to widzę. Z drugiej strony zacząłem też sobie pozwalać na wyższe obroty, więc pewnie się to bilansuje. Średnia maksymalna z jazdy po Warszawie (poza godzinami szczytu), średnia minimalna z trasy z autostradami (do 140-150km/h) i ekspresówkami oraz z 3 pasażerami na pokładzie. Ogólnie uważam się w pewnym stopniu za eco-drivera, ale z tych bardziej dynamicznych. Myślę, że dałoby się zejść ze spalaniem w okolice 6l jeżdżąc spokojniej. Jak na automat i taką moc myślę, że spalanie jest jak najbardziej akceptowalne. Trochę szkoda, że tak mały bak (46l), a do tego komputer zaniża realny zasięg o jakieś 50-100km (info z salonu Hondy, samemu przejechałem jakieś 30-40km na zasięgu wskazującym 0, po czym zatankowałem).
7,4
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda Civic VIII
Jazda 80% autostrada 20% wolniejsze trasy i miasto, autostradą z prędkością 160 km/h na liczniku (czasem szybciej wyprzedzanie, czasem spowalniana przez tiry i inne zawalidrogi) - 7,4-7,8 l (w zależności od wiatru, pogody etc.), 110-120 km/h drogą krajową - 6,2 l, najniżej udało się zejść do 4,2 l ale to w nocy odcinek 20 km za ciężarówką bez wyprzedzania 80-100 km/h (idzie umrzeć z nudów). Auto po chipie na 169 KM i 390 Nm (wcześniej spalanie o 0,5 l wyższe w każdej kategorii). Gdybym jeździł po mieście w korkach to pewnie przebiłoby 8,5 l (jeszcze się nie zdarzyło). Komputer kilka razy sprawdzany ze wskazaniami dystrybutora i dawał bardzo realne wyniki (przekłamanie 0,1 - 0,2 l max). Doświadczenia z 15k km, zobaczymy jak będzie dalej.
7,1
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
Auto posiadam dokładnie 3 lata. I tak spalanie średnie w poszczególnych latach użytkowania obliczone na podstawie przejechanych km, tankowanie zawsze do pełna. (Nie liczone ze wskazań komputera - przekłamanie o 0,5l./100km !!!) 1 rok - 6,97 l 2 rok - 7,12 l 3 rok - 6,98 l Czyli wychodzi w ciągu trzech lat z obliczeń średnie spalanie na poziomie 7,02 l. Największe spalanie osiągnąłem o dziwo w marcu, a nie zimą i wynosiło 7,66l./100 km, natomiast najniższe we wrześniu (6,45l/100km) Jazda droga dwupasmowa z dużą ilością sygnalizacji świetlnej (70%) oraz miasto (30%)

Usterki Honda Civic

Liczba wpisów: 213
KOROZJA
  • Honda Civic VII Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW 2004-2005
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Rdza, podwozie i błotniki tylne, reszta zdrowiuteńka bo nie ruszana. Sprowadzony z NIEMIEC 15-latek z przebiegiem 70oookm, zero konserwy, rdzy sporo na podwoziu, szczotka, szlifiera i jazda, zabezpieczenie, konserwacja, podwozie, profile, progi, drzwi maska, klapa. Tylne błotniki robione ale raczej z obtarć. Pomalowane i zabezpieczone na maxa. Będzie spokój parę lat. reszta bez zastrzeżeń, magiel po poprawce wady fabrycznej, stukanie. Wymiana custom ślizg, regulacja docisku listwy. Teraz igła. Jazda niczym nówką.
Tlucze w kierownicę i dzwoni
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • układ kierowniczy
  • 159 tys. km
Występowanie usterki:
Witam. Po kupnie auta z 158tys zauwazylem po przejechaniu 1000km w pare dni jak mi tlucze na wybojach i dziurach przy wolnej jezdzie w drazek kierowczniczy. Nie przyjemny odgłos jakby mialo cos sie stac. Na dwuch diadnostykach niczego nie zauwazyli. Twierdze po jezdzie ze drazeki kierownicze z koncowkami drazkow mam do wymiany lub maglownica poluzowana ale niby jest sztywna. Pol os jakby pekla to ujechalbym eogule gdzies czy tez moze byc przyczyna? Nie moge znalesc usterki a musze jak najszybciej wymienic. Tak samo przy wdepnieciu gazu lekko dzwoni jakby swierszcz siedzial gdzies wokol maski, czy to zawory do regulacji czy lozyska w skrzyni do wymiany? Pozdrawiam.
Tłucze
  • Honda Civic VII Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW 2001-2005
  • układ kierowniczy
  • 159 tys. km
Występowanie usterki:
Witam. Po kupnie auta z 158tys zauwazylem po przejechaniu 1000km w pare dni jak mi tlucze na wybojach i dziurach przy wolnej jezdzie w drazek kierowczniczy. Nie przyjemny odgłos jakby mialo cos sie stac. Na dwuch diadnostykach niczego nie zauwazyli. Twierdze po jezdzie ze drazeki kierownicze z koncowkami drazkow mam do wymiany lub maglownica poluzowana ale niby jest sztywna. Pol os jakby pekla to ujechalbym eogule gdzies czy tez moze byc przyczyna? Nie moge znalesc usterki a musze jak najszybciej wymienic.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 136
5,0
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 3 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Instalacja zamontowana przy przebiegu 3,5 tys km. Po przejechaniu ponad 230 tysięcy km żadnych większych problemów, zero usterek. Utrata mocy niezauważalna. Średnie zużycie gazu 11 litrów. Styl jazdy dynamiczny bez zbędnych szaleństw, zaś jazda mieszana około 40% miasto, 40% ruch pozamiejski (70-110 km/h), 20% autostrady (150-160 km/h). Zaznaczyć należy iż auto posiada...
5,0
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Honda Civic VIII
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 124 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona z lubryfikacją, jak się z czasem okazało delikatnie mówiąc- zupełnie niepotrzebną. Średnie spalenie to tak 9-10l lpg, rekord to 7,5 (5.2 wskazanie komputera pokładowego) na trasie bez szaleństw tak 8-9l to norma. Zbiornik mały - 33l, realnie wchodzi 26l.. co zapewnia zasięg ok 250km max 300 na zbiorniku. Bywa irytujace. Za to bagażnik nie stracił wiele...
5,0
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 134 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Spalanie tym wyższe, im większe są prędkości. Przy miejskich korkach i niskich prędkościach, spalanie porównywalne z benzyną (około 9l/100), przy prędkościach pozamiejskich (90-110 km/h bez korków) okolice 8l/100 (benzyna 6l), Przy dużych prędkościach autostradowych (140km/h +) około 12l/100, (benzyna poniżej 10). Lekka utrata mocy, poza tym bez jakichkolwiek problemów - jak...
Honda Civic