Silnik
: Jak na 1.5 daje radę super dzięki niskiej masie auta, a można jeszcze zrobić mapę :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Co prawda posiadam troszkę mocniejszą wersję - SI, ale postanowiłem wystawić opinię. Auto daje mega frajdę z jazdy, przy czym spalanie na poziomie 8l jest naprawdę nieduże przy osiągach jakie ono oferuje. Użytkuję auto już rok, zrobiłem nim 19 tyś km i nie mam z nim żadnych problemów. Wcześniej miałem Civica 8 gen i obawiałem się, że 10 nie będzie mi dawała tyle frajdy z jazdy co UFO, ale HONDA dowiozła i w 10 generacji można poczuć się jak w gokarcie i poczuć vtec’a!
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby być trochę większy, żeby przy przyspieszeniu fajniej brzmiał, a poza tym daje radę świetnie. Z drugiej strony jakby był większy spalanie mogłoby wzrosnąć, także coś za coś.
5,0
Skrzynia biegów
Należy pamiętać o tym, że w skrzyni też się wymienia olej, a nie tylko w silniku i będzie służyć ;)
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się pewnie, ale mogłoby być trochę bardziej skrętne przy manewrowaniu. Na plus utwardzane zawieszenie w trybie sport.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Jest spoko, ja przy wersji SI mam lotkę z tyłu, która trochę zabiera widoczności w tylnej szybie, ale wersje na Europę jej nie mają.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu, jak i z tyłu. Bagażnik też jest bardzo pojemny.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to klasa premium, ale nie oczekuję tego od Civica
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko oleje i filtry, OC tanie
5,0
Stosunek jakość/cena
Super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory nic się nie przydarzyło.
Polecam!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
[l/100km]