Szukaj

Informacje o Honda Civic X Sedan 4d

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2017, najnowsza, dziesiąta generacja modelu jest stylistycznie oparta o zastosowane w prototypach Civic Concept (2015 r.) i Civic Hatchback Prototype (2016 r.) rozwiązania. Stał się przełomowym modelem w rodzinie: odmiana hatchback jest oferowana w tej samej wersji na najważniejszych rynkach na całym świecie, co czyni go modelem globalnym. Powstał na nowej platformie podłogowej Honda World-Compact-Car-Platform (tak jak model CR-V piątej generacji). Wersję hatchback Civica zaprojektował Daisuke Tsutamori. Auto oferowane jest także z nadwoziem typu sedan oraz coupe. W odróżnieniu od Hondy Civic poprzedniej generacji nadwozie Hondy Civic X jest dłuższe, szersze i niższe. Ma także agresywny przedni pas nadwozia z wkomponowanymi wydatnymi nadkolami oraz wyprofilowane wloty powietrza z przodu i z tylu, a także krótsze zwisy. Honda Civic X została zaprojektowana od podstaw. Dzięki lekkiej, sztywnej karoserii uzyskano obniżenie środka ciężkości. O angażujące wrażenia podczas jazdy ma zadbać nowe zawieszenie auta. Podłoga samochodu jest umieszczona niżej niż u poprzednika, a zbiornik paliwa został przeniesiony. Pozwoliło to (wraz ze zmianami w podwoziu i zawieszeniu) obniżyć środek ciężkości o 10 mm. Uzyskano również dzięki wprowadzonym modyfikacjom obniżenie pozycji z kierownicą (o 35 mm obniżono siedzisko fotela), co podczas jazdy wzmaga sportowe wrażenia.
czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej ekspresjonistyczny kompakt na rynku. Styliści Hondy postawili na środki wyrazu, obok których trudno przejść obojętnie. Również, a może przede wszystkim dlatego: wielki plus.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Pomieszanie Poloneza z Godzillą i jeszcze jakąś postacią z japońskiego komiksu, której nazwy nie potrafimy nawet wymówić. Sam nie wiem, co to dokładnie jest, ale z jakiegoś perwersyjnego powodu mi się podoba.

~Luzacjusz

Honda Civic X Sedan 4d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4648 mm
Szerokość 1799 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2076 mm
Wysokość 1416 mm
Rozstaw osi 2698 mm
Rozstaw kół - przód 1540 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Prześwit 124 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 516 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Afli
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo, bardzo dobre auto. Kształt to rzecz gustu ale jak dla mnie to atrakcyjny i sportowy japończyk. Klasa compact ale jest bardzo duzo miejsca i bagaznik jak w aucie rodzinnym. Dobra dynamika silnika idzie z rewelacyjnie niskim spalaniem - średnia z 127600 km to 6,1 L (połowa trasa i połowa miasto). Dość dobre prowadzenie na ostrych zakrętach i wzorowe na łagodnych zakretach - rewelacyjne fotele. Jak dotąd rzadnych usterek. Aktywny tempomat bez zarzutu, w najnizszej wersji wyposarzenia jest wszystko co potrzebne. Przeglady co 15000 - koszt 800 zł. Jedyny mankament to materiały wykończenia w środku - mało luksusowe jak na auto za 90000 zł.
3,9
~adrian1989
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Ogólnie samochodem jeździ się bardzo fajnie. Silnik bardzo zrywny, sam układ jezdny jest bardzo przyjemny. Jadąc po autostradzie, ze wszystkimi asystentami prowadzi się wręcz "samemu". Największym problemem jest jednak wykończenie. Widać i przede wszystkim słychać że nie jest to już Japońska produkcja. Plastiki skrzypią, słupki A (kierowca i pasażer) oraz plastikowa tylna pokrywa nad bagażnikiem. Wystarczy wyszukać honda civic x rattle i na zagranicznych stronach pojawia się masa rozwiązać do całej MASY problemów. Bardzo słabo to wygląda.
4,1
~Adam
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Moim odniesieniem jest Mazda 6 kombi 147 KM, którą jeździłem przez 10 lat i którą zastąpił Civic, Mazda 3 hatchback 165 KM, którą od pięciu lat głównie jeździ żona i nowa Kia Rio 84 KM, którą jeździ córka. Ponieważ dzieci nie jeżdżą już z nami na wakacje to chciałem zamienić Mazdę 6 na samochód kompaktowy. Czekałem na nową Mazdę 3, ale jej cena okazała się porażająca. Nowa Mazda 3 jest też za niska na tylnym siedzeniu, ale i tak nie kupiłbym jej z powodu za wysokiej ceny. Jechałem również Fordem Focusem, ale silnik 3-cylindrowy mnie nie przekonuje. Honda mnie przekonała, ale niestety samochód, który kupiłem w salonie okazał się mieć usterki, które sprawiają, że żałuję zakupu. To pierwsza i chyba ostatnia Honda, którą kupiłem. W serwisie, słuchając co mówią inni użytkownicy, przekonałem się, że usterki mojej Hondy nie są odosobnione. Honda ma problem z jakością. Nie wiem jakie auto będzie następne (zastanawia się nad tym, a kupiłem nowy samochód!), ale teraz poważniej rozważałbym Kię i Hyundai. Kia Rio córki to znakomity samochód. Aż wstyd mi, żę wydałem znacznie więcej pieniędzy na Hondę, która wydawała mi się lepszą marką. Serwis Kia w Gliwicach też zrobił na mnie dobre wrażenie.
Średnie spalanie dla Honda Civic X Sedan 4d
6,7
l/100 km
5,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Minimalne średnie spalanie na trasie 270km, ruch mały, 2 osoby na pokładzie plus bagaż, jazda zgodna z przepisami, gdzie poza terenem zabudowanym 92km/h wg. tempomatu. Maksymalne średnie spalanie, trasa/miasto 70/30, styl jazdy dynamiczny trasa 120km/h. Teraz warunki zimowe, typowa jazda do pracy 2x30km plus miasto zakupy itp. średnie spalanie na zbiorniku z dystrybutora 6,8l. Jazda A4 odcinek Gora św. Anny do bramek przed Wrocławiem w sumie około 110km, 5 osób na pokładzie, tempomat 140km/h, ruch mały, spalanie wg. kompa 7,4L/100km. Pierwsze 3-4 pełne zbiorniki komputer zaniżał spalanie 0,4-0,5L/100km. Później niezmiennie do teraz komputer kontra dystrybutor +/- 0,1L/100km przy czym normą jest że zaniża o0,1L/100km.
5,3
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Ekonomiczny, bardzo elastyczny i zrywny. Małe zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe, przy stosowaniu odpowiedniego oleju rekomendowanego przez producenta (0-20w). U mnie przy bezynie98 średnie spalanie przy normalnej jeździe to trasa/miasto 5,2l .Ciekawe jak z żywotnością jednostki, jak na razie 60tys bez zastrzeżeń.
5,7
Honda Civic X
Sedan 4d 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Maksymalne obejmuje "niemieckie" autostrady z długi odcinkami zamykającymi licznik. Minimalne w miarę powtarzalne - raz jadąc z wiatrem i ciągnąc się za tirem bez wyprzedzania osiągnąłem na odcinku 40km 3.9 lecz przy normalnej oszczędnej jeździe 70-90 km/h poniżej 4.2 nie da się zejść. Średnie z komputera z 10 tys km dużo szybkich tras "ekspresowych" 120-130km/h

Usterki Honda Civic X

Liczba wpisów: 18
cylinder
  • Honda Civic X Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW 2017-2019
  • układ napędowy
  • 45 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 2
civic 1.0 turbo , 3 lata jazdy przebieg 45 000 km i zatarty jeden z cylindrów spowodowany wadliwym paskiem rozrządu. koszt serwis hondy przedstawił na 28 000 pln i oczywiście odmówił wykonania naprawy na swój koszt. sprawa trafiła do sądu , po 1 roku sądowania wyrok honda musi naprawić na swój koszt auto albo zwrócić kwotę zakupu auta , zapłacić koszty sądowe oraz zastępstwo procesowe na koszt 11 000 pln. ze względu na inflancję wybrałem opcje naprawy auta i jego sprzedaż po wyżej cenie ALE TO JUZ MOJA OSTATNIA HONDA , HONDY NIGDY WIĘCEJ kupiłem sobie megane 1,3 / 140km i jezdzi sie duzo lepiel
Blok cylindra do wymiany
  • Honda Civic X Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW 2017-2019
  • silnik
  • 72 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 3
Po przejechaniu 72000 wyskoczył komunikat uszkodzony silnik cewka zapłonowa do wymiany ,po wymianie cewki po dwóch dniach znowu ten sam komunikat silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach .Auto zaholowany do serwisu Hondy po diagnostyce stwierdzono świece ,cewki przewody są prawidłowe defekt tkwi w pierwszym cylindrze nie trzyma kompresji zarysowany cylinder uszkodzony tłok pierścień cały blok do wymiany zbadano olej był prawidłowy auto serwisowane w ASO Podsumowanie wada fabryczna ukryta .Auto po gwarancji Producent odmówił przejęcia kosztów naprawy które wynoszą ponad 40000 tyś zł Kupiłam nowy samochód myśląc ze posłuży mi więcej niż 4 lata i nie będę mieć tak kosztownych napraw przy tak niewielkim przebiegu nigdy więcej Hondy nie kupię nie traktuje się poważnie klijenta ma się go za debila dod ze to moje drugie nowe auto od Hondy z pierwszym nie było problemów wiec zaufałam marce i kupiłam porażka drugi .Ostrzegam nie kupujcie hondy z silnikami turbo
4 komentarze
zapalania się żółtej kontrolki: "sprawdź poziom oleju"
  • Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019
  • silnik
  • 32 tys. km
Problem dotyczy zapalania się żółtej kontrolki: "sprawdź poziom oleju". Wszyscy zachwalają silnik 1.5, natomiast ja od ponad roku borykam się z nierozwiązanym problemem. Po raz pierwszy w lipcu 2018 r. po przejechaniu 9000 km, na autostradzie A4 z Krakowa do Wrocławia, przed Opolem zaświeciła się żółta kontrolka: "sprawdź poziom oleju". Zjechałem więc do serwisu Hondy w Opolu, sprawdzono i poziom był powyżej średniej, czyli OK. Panowie stwierdzili, że to nie pierwszy przypadek i to prawdopodobnie wina czujnika, oprogramowania, bądź oleju. Podobno Honda nowe auta zalewa olejem 0W20 i w upalne dni olej może się "pienić" i dawać błędne info do czujnika. Po kilku minutach ostrzeżenie już się nie pojawiło. W październiku 2018 miałem przegląd i w serwisie poinformowali, że czekają na aktualizację oprogramowania czujnika. W okresie zimowym nie działo się nic niepokojącego, natomiast w maju i czerwcu 2019 kilka razy miałem taką samą sytuację na autostradzie - żółta kontrolka: "sprawdź poziom oleju", po sprawdzeniu poziom oleju był prawidłowy. W serwisie usłyszałem ponownie, że słyszeli o tym problemie i, że Honda pracuje nad aktualizacją oprogramowania czujnika. Twierdzą, że sprawdzali czujniki i są dobre i na dzisiaj nie ma potrzeby wymieniać czujnika oleju. Uznali, że olej 0W20 jest za rzadki i w czerwcu wymieniono olej na 5W30, dając gwarancję, że przez 7-9 tys. km będzie OK. Wczoraj (1 tys. km od wymiany) znowu na autostradzie przy prędkości 150 km/h: żółta lampka” sprawdź poziomu oleju”. Na bramkach autostradowych zgasiłem na chwilkę silnik, po ponownym uruchomieniu było OK. Dalej jadąc po drogach lokalnych nie miałem problemu.
Problem rozwiązany
22 komentarze
Honda Civic X Sedan 4d