Inne
: Klimatyzacja, wentylacja, spasowanie materiałów, schodząca farba w środku
3,0
Całokształt
Zalety to silnik, przekładnia i niskie spalanie. Niestety cały efekt psuje totalnie niewydajna i źle zrobiona klimatyzacja wraz z beznadziejnym rozmieszczeniem nawiewów z drobnymi nieszczelnościami. Walka z parowaniem szyb jest bezowocna a pomoc z ASO żadna. Najgorsze auto pod tym względem. Żenujące... Do tego koszmarna jakość spasowania plastików, ciągle coś trzeszczy, stuka, puka, skrzypi. Na dodatek w środku auta schodzi farba z dekoru cupholdera.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trudno znaleźć lepszą hybrydę
5,0
Skrzynia biegów
Błyskawiczne działanie przycisków przekładni
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry
4,0
Karoseria
Slaby lakier jak wszędzie
Komfort
5,0
Widoczność
Z kamerą jest ok
3,0
Ergonomia
Powolny system multimedialny wraz z niejasną procedurą aktualizacji i zerową wiedzą pracowników ASO
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tragedia, wiecznie parujące szyby, nic nie pomaga
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
Nie jest źle
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Raczej tanio, ale należy uważać na niektóre ASO, które naginajaą nieproporcjonalnie koszty
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogi zakup z wieloma niedoskonałościami. Silnik i przekładnia na plus.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przekładnia kierownicza, pompa paliwa do naprawy od razy po wyjeździe z salonu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW
[l/100km]