Silnik
: Fantastyczna płynność. Doskonałe osiągi przy niskim spalaniu. Wręcz znikomym w mieście.
5,0
Całokształt
Duży wygodny kompakt ze sportowym charakterem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dyskretny, jak trzeba ryczy jak vtec. W trybie sport wspomagany delikatnie przez głośniki.
5,0
Skrzynia biegów
Płynność absolutna wynikająca z braku przekładni ;)
5,0
Układ jezdny
Komfortowa sprężystość. W zakrętach bezbłędnie.
5,0
Karoseria
To kwestia gustu. Mnie się podoba.
Komfort
5,0
Widoczność
Do tyłu słabo, kamera w standardzie.
5,0
Ergonomia
Klasyczna niska pozycja za kierownicą. Starodawne pokrętła i przyciski. Dla mnie super. Słabe podparcie ud z tyłu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie takie sobie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronnie. Z tyłu nad głową nieco za nisko dla osób powyżej 185 cm.
4,0
Wyciszenie
Do 100 km/h jest więcej niż przyzwoicie. Potem robi się głośno, głównie przez oryginalne opony. Paradoksalnie, auto jedzie ciszej na wybranych przeze mnie zimówkach...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie przeglądy, niskie spalanie, spodziewana bezawaryjność (nie wysilony silnik spalinowy pracujący bez większych przeciążeń, brak skrzyni biegów, nieużywane hamulce że względu na hamowanie silnikiem).
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto nawet w podstawie jest drogie. Jeśli jednak uwzględnić wyposażenie, parametry i przewagi (więcej przestrzeni i miejsca na bagaż niż w większości kompaktów), okazuje się być bardzo dobrze skalkulowane. W każdym razie tak było w przedsprzedaży.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na to liczę :) Tymczasem żadnych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na to też :) dlatego za jakiś czas zabezpieczę podwozie. W części aut z początku produkcji był problem z przekładnią kierowniczą (kierownica przy prędkości pow. 80-100 km/h robiła się nazbyt sztywna), ale ogarnęli to w ciągu kilku dni po diagnozie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW
[l/100km]