Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

Adam, 3 lata temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Wielka, dostojna, komfortowa, kompletnie bezawaryjna stodoła dla aktywnej rodziny. Miejsca jest dość dla 4 koszykarzy z walizkami na miesięczne zgrupowanie. Możesz przywieźć kanapę z Ikei, albo pojechać na narty bez bagażnika dachowego w 4 osoby. Możesz wsadzić dwa wózki do bagażnika. Nigdy nas nie zawiodła.
Wrażenia
4,0
Silnik
Typowy wysokoobrotowy silnik, żeby złapać moment obrotowy trzeba go wkręcić powyżej 4000, stad może sprawiać wrażenie za słabego. Zuzycie paliwa niższe, niż w mini one naszej córki....
5,0
Skrzynia biegów
Fajny lewarek, biegi wchodzą bez kłopotu. Sprzęgło wysoko bierze, wymaga przyzwyczajenia.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie Niebywałe, komfortowe, nieco amerykańskie, kosztem trzymania w szybkich skrętach. No ale to przecież nie jest racer. Wygoda i komfort. Dostojność i spojrzenie z góry.
5,0
Karoseria
Absolutnie bez zarzutu. Dużo jej do mycia, ale brak śladów korozji, lakier trwały.
Komfort
5,0
Widoczność
Menedżer patrzy w przód, a do tylu są czujniki. Do przodu i na boki super widoczność, do tylu pomagają super wielkie lustra i czujniki.
5,0
Ergonomia
Dziś brakuje ekranu dotykowego, ale w czasach tej generacji bez zarzutu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa dobrze, szybko i skutecznie. Klima świetna, skuteczna nawet przy dużym oknie dachowym.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Stodoła na kołach. Gigantyczna przestrzeń, po złożeniu siedzeń można przywieźć kanapę z Ikei. Materiał na fotele mięciutki i komfortowy, ale trochę podatny na przetarcia i mało przyjazny dla psow, bo się klaki wbijają w splot. Lepiej wybierać skore. Fotele rewelacyjnie wygodne. Z tylu po odsunięciu kanapy słyszysz echo po słowach kierowcy.
4,0
Wyciszenie
Jak na taki czołg i potrzeby wchodzenia z obrotami na 4-5 tysięcy, jest komfortowo, bez problemu można rozmawiać na trasie z tylnym rzędem, nie męczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ciągu 11 lat wymieniłem raz tarcze, klocki, wspornik klimatyzacji, cięgno hamulca ręcznego, akumulator, świece irydowe, uszczelkę tylnego zamka na klapie, raz dopompowalem gaz w klimie, żarówki xenonowe, No i co roku olej, filtry, co 2 lata olej tylnego mostu i więcej grzechów nie pamietam. Aha, Opony były jeszcze dobre, ale po 10 latach kupiłem nowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kawał solidnej i wygodnej fury,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki czasem. Przy wymianie kół nie wolno oddać byle komu, bo odkręci za mocno śruby i przy odkręcaniu szpilki szlag trafi, wtedy trzeba wymieniać piastę. Śruby na koła kluczem dynamometrycznym i na smar miedziany.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie w tym aucie!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda CR-V III

Liczba wpisów: 25

Honda CR-V III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda CR-V III SUV