Szukaj

Zepsuta stacyjka
Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012

  • Autor: Jerzy
  • Kategoria: układ kierowniczy
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 155 tys. km
Po włożeniu klucza do stacyjki i przekręceniu, czuło się, że klucz gdzieś haczy. Po pewnym czasie klucza nie szło włożyć, a kiedy już wszedł, nie można było przekręcić, co oznaczało, że auta nie można było uruchomić. Był to trzeci dzień urlopu w Austrii, do domu prawie 700 km. Było to w Salzburgu.

Komentarze

również stacyjka, naprawa + nowe kluczyki 800zł
Odpowiedz
Też mi padła stacyjka, 2016r, 112000 przebiegu, wszystkienzapadki wytarta, 350zł naprawa wkładu plus nowy grot.
Odpowiedz
Znalazłem na internecie najbliższy warsztat Hondy. Przedstawiłem szefowi problem. Poszukał w bazie danych nowej stacyjki - ponad 700 Euro, plus nowe kluczyki za ponad 200 Euro, robota plus podatek - wyjdzie to na 1200 Euro. Ale ... podjechał do mojego auta, rozebrał stacyjkę, umożliwił odpalanie na śrubokręt .... Przy okazji pokazał mi, jak wycierają się klucze, kiedy wisi na nich pęk innych kluczy, co w końcu prowadzi do awarii stacyjki. Za swoją usługę nie wziął ani centa.
Po powrocie do Polski znalazłem przez internet mechanika w Siemianowicach, który zajmuje się naprawą stacyjek. Zawiozłem mu ją rano, odebrałem pod wieczór, zapłaciłem 500 zł. Poskręcałem stacyjkę i wszystko działa.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
9,7
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV Facelifting