Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

niggle, 10 lat temu
Silnik 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 156 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 140KM radzi sobie z tym autem, o sporych gabarytach, zaskakująco dobrze, wbrew zasłyszanym opiniom. Plusem jest też możliwość zaprogramowania noewgo mapowania silnika znacząco podnoszącego osiągi i spalanie, bez większego zużycia części.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : mało żywotne sprzęgło
Układ hamulcowy : jedynie dostateczne hamulce
Inne : słabe spryskiwacze
4,0
Całokształt
Ogólnie: świetne auto rodzinne, wygodne w podróżach na długie dystanse, przestronne, \"pakowne\", radzące sobie w nieprzyjaznych warunkach pogodowcyh i na ośnieżonych drogach. Wygodna obsługa głosowa radia i nawigacji. Dobry system głośnomówiący bluetooth. Wadą jest brak polskiego języka obsługi ww.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to auto na 1/4 mili, ale dobrze sobie radzi ze swoją masą i gabarytami.
4,0
Skrzynia biegów
6-ty bieg pomaga zredukować obroty silnika i zmniejszyć spalanie.
4,0
Układ jezdny
Promień skrętu i trzymanie w zakrętach (bez nadmiernych przechyłów) akceptowalne, jak na gabaryty auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność do przodu, jak i do tyłu. Słupki mogą trochę przeszkadzać.
4,0
Ergonomia
Dobrze zaprojektowane wnętrze sparwia, że wszystko jest pod ręką. Miła obsługa interaktywnej kierownicy z tempomatem włącznie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa, brakuje dodatkowych nawiewów dla pasażerów z tyłu. Zimą nagrzewa się dostatecznie krótko (przy użyciu elektrycznego ogrzewania silnika-znacznie krócej).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni dla kierowcy i pasażerów (zarówno nad głową jak i na nogi), przesuwana tylna kanapa pozwala dostosować korzystne warunki podróżowania lub zwiększyć pojemność bagażnika.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie komory silnika jest doskonałe. Pomimo tego, że jednostką napędową jest diesel, nie słychać nadmiernego hałasu. Mogą pojawiać się szumy z tyłu samochodu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na duże auto z napędem 4x4 spalanie jest dosyć niskie. Duża zasługa po stronie RealTime 4WD, które dołącza tylny napęd przy uślizgu przednich kół. Nie jest to oczywiście auto terenowe z krwi i kości, ale w lekkim terenie radzi sobie przyzwoicie. Zimą-duży plus i dodatkowe bezpieczeństwo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto można nazwać uniwersalnym, podwyższone, przestronne kombi z dużym bagażnikiem. Może dokuczać mała liczba schowków. Fajnym rozwiązaniem jest miejsce na okulary, będące również lusterkiem pozwalającym obserwować tylną kanapę.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ograniczona liczba dostępnych zamienników i koszt części mogą odstraszać. Na szczęście usterki zdarzają się rzadko.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda CR-V III

Liczba wpisów: 25

Honda CR-V III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda CR-V III SUV