Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 - 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Oceny Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,22
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(78%) NIE(22%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik
WADY - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

Rozczarowany
Honda CR-V III SUV
2.2 i-CDTi 140KM 103kW (2006-2010) 3,00
Kapiąca woda z klapy bagażnika - doklejnie przez serwis gumy pomaga o tyle, że woda nie kapie za kołnierz tylko ścieka na boki. Teleskop klapy bagażnika brudzi proszkiem węglowym. Pęknięta skóra fotela kierowcy (uff dobrze że jest gwarancja - wymiana poszycia siedziska fotela). Koniecznośc dolewania oleju bo pije jak smok. Rysujące się plastiki - drzwi, słupki i progi w kilkuletniej toyocie corroli wygladaja lepiej niż w tym badziewiu po...
dodano 9 lat temu przez Rozczarowany
JK
Honda CR-V III SUV
2.2 i-CDTi 140KM 103kW (2006-2010) 4,77
W sumie doskonale, ale jak każdy produkt, ma swoje minusy. Np. rozczarowują schowki - mało ich i jakieś takie \"niepakowne\", schowek między przednimi siedzeniami jest obszerny, ale z racji głębokości robi się graciarnia. Górny przed przednim pasażerem niby na rękawiczki, ale w sumie niefunkcjonalny (któż trzyma rękawiczki w schowku). Dolny jest wg mnie trochę za mały. Plastik na drzwiach rzeczywiście miękki, podatny na zarysowania. Woda nie...
dodano 8 lat temu przez JK
Tom525@interia.pl
Honda CR-V III SUV
2.2 i-CDTi 140KM 103kW (2006-2010) 4,92
Za tę cenę (132.000 PLN) nie ma nic, co wypasem i jakością dorównałoby CR-V. 4 miesiące szukałem samochodu i analizowałem dokładnie każdy interesujący mnie model-brak konkurencji! RAV4-za droga i podskakliwa, X3 to samo, X-Trail-popatrzyłem do środka i nawet jazdy próbnej mi sie odechciało, Vitara-słaby diesel, Forester 2,0X-wibracje, słabe osiągi, duże zużycie paliwa, Outlander Turbo-jedyny godny konkurent , ale spala sporo PB
dodano 11 lat temu przez Tom525@interia.pl

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 150
Koszt ogólny 36,69 PLN
ON64.21 PLN
Wydatki serwisowe 29,08 PLN Pozostałe wydatki 25,84 PLN

Dane techniczne Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010

Podstawowe parametry Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2204 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Honda CR-V

Newsy o Honda CR-V

Honda CR-V III SUV