Szukaj

Informacje o Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2204 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,3
~przemek
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda CR-V III
Auto ogólnie bardzo ok. Największym problemem jest hałas w środku (jednak trochę traktor), komfort jazdy też nie zachwyca: brakuje mu do aut klasy średniej np. mondeo itp. Zakładam jednak ,że jest wygodniejsze od konkurentów z klasy kompaktowych suv'ów w średniej cenie(pomijając klasę premium : X3 , Q5 itp.).Dużo miejsca w środku. Fabryczna nawigacja trochę toporna w obsłudze (mapy są dokładne), brakuje fabrycznego systemu multimedialnego,słabe nagłośnienie mimo pierdzibasa pod siedzeniem. Napęd mógłby być bardziej terenowy,ale i tak prawie nikt nie wjedzie nią w teren (bez sensu) więc na dojazdy do ośnieżonej działki idealny. Ogólnie auto pomimo braku komfortu, hałasu itp. wad, jest bardzo w porządku. Nie była jednak warta pieniędzy wydanych w salonie . Jako używany wart max 50-60 tys. powyżej warto poszukać czegoś z klasy wyższej. Ponownie kupiłbym ten model.
4,7
~Janek
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda CR-V III
Nawet nie przypuszczałem, że kupię sobie taki samochód, chociaż było to moje marzenie. Od tylu lat samochód mi się nie znudził. Ciągle z radością wsiadam do niego i jadę. Minusem jest oczywiście cena kupna, nawet używanego. Czasami sprawdzam po ile są wystawiane podobne w internecie i wiem, że gdybym dzisiaj sprzedawał wiele bym nie stracił. Auto trzyma swoją cenę, ale też wiem z rozmów z innymi użytkownikami, że niegdy nie spuszczą więcej z ceny. Zejść z ceny mogą jedynie handlarze po zespawaniu z trzech kawałków, albo właściciele, którym akurat zbiera się na jakieś większe wydatki. Podsumowując bardzo udany samochód i przyjemne miejsce przebywania. Wartość auta poznaje się zwłaszcza w śnieżne dni i zamiecie, gdy \"miszczowie\" prostej nagle stają się zawalidrogami i chowają głowy przy wyprzedzaniu. Bardzo stabilne auto z mocą i dobrymi właściwościami jezdnymi.
4,0
~Zbyszek
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda CR-V III
Auto jest ok. Super dla rodziny. Pojemne .Eleganckie i w miarę elastyczne. Mam wersję Elegance.Dobrze i pewnie jeździ się w mieście.To jest jedno z tych nadwozi które jest ponadczasowe.Zawiodłem się na spalaniu na trasie powyżej 120 km/h ale to opory powietrza które wzrastają bardzo nieliniowo dla nadwozia typu SUV.To nie jest wóz na autostradę i trasy.Jak otwierasz bagażnik po deszczu to woda gromadzi się i wylewa za kołnierz, śmieszne jak na tej klasy wóz ale to już można powiedzieć że się czepiam.
Średnie spalanie dla Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010
7,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda CR-V III
Niesłychany pozytyw. Ustawiłem komputer i jeżdżąc rozsądnie, 65% miasto 35% trasa, bardzo często na tempomacie (nawet w mieście, ustawiam 60km/h, wbijam tempomat) komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 6,2 litra na 100 km. Przy tankowaniu średnia wyszła 6,3 L/100 km. Jazda spokojna, w trasie do 100 km/h na tempomacie (unika się nieświadomego przyspieszenia i wzrostu spalania z tym związanego). Jak dla mnie rewelacja. Choć mam znajomego, który dziwi się że tak mi pali bo on nie może zejść poniżej 9 litrów. Tyle że znajomy jeździ po Warszawie w korkach a ułańska fantazja nakazuje mu od czadu do czasu deptać w gaz ile wejdzie. Napiszę jeszcze raz - przy rodzinnej, normalnej jeździe bez szaleństwa, wspomaganej tempomatem spalanie zamyka się w średniej 6.2 - 6.3 L/100 km. Najmniejsze chwilowe spalanie komputer pokazuje przy prędkości 80km/h + 6 bieg + tempomat, na moje oko wychodzi wtedy koło 4 litrów na 100km. Przy przyspieszaniu komputer spokojnie dobija do 15-20 litrów na 100km. Ale to spalanie chwilowe. Wpisze więc średnią 6.2 L na 100km. Gdyby ktoś nie wierzył - mam zdjęcia średniego spalania pstryknięte komórką.
7,7
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda CR-V III
Bardzo mało pali jak na takie niemałe auto !! jeżdzę dynamicznie i na moje oko pali śrdniop ze wszytkich średnich mierzonych jakieś 8,5 l na 100 km . Niepodziewanie fajny bieg 4 ....ciągnącć można już od 70 do ....... naprawdę miło ;)... rada ...nie przekraczając 2500 obrotów można zjechać ze spalaniem do około 7,6 w mieście ;)) a poza tym auto REWELACYJNE PODF KAZDYM WZGLĘDEM !!!!! PAKOWNE BEZPIECZNE KOMFORTOWE FUNKCJONALNE polecam wersję EXECUTIVE .;)))) nie polecam firmowej nawigacji ( 6 klocków -ale działa super u NIEMców ;)) fajnie sie zbioera do 100ki jedyna wada jak na razie ...pprzy mrozach hamulec ręczny choć super designe (jak w samolocie ) to qrwa zamarzał u mnie już przxy -2 ;( ...ale da sieprzeżyć ;))))))) polecam auto fajna wygodna zwinna bryka !!! HONDA is coooooollllll
6,2
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Honda CR-V III
Jeżeli chodzi o spalanie, to aktualnie po przejechaniu niemal 40tysięcy km średnie spalanie wynosi 6,3l/100km. Minimalne spalanie na trasie 4,9l/100km (trasa 230km w tym przejazdy przez miasta i miasteczka)- aczkolwiek należy bardzo ostrożnie obchodzić się z gazem, bo szybko potrafi zrobić się 6l/100km. Nawet przy bardzo szybkiej jeździe (ostre przyspieszanie, hamowanie, jazda z prędkością maksymalną, jazda ponad 50km ekspresówką) nigdy nie udało się spalić więcej niż 7,4l/100. W mieście - trudno powiedzieć bo nie jeżdżę typowych tras miejskich (samo miasto)- ale nie szarpiąc można spalić poniżej 6,5 litra. Jeżeli chodzi o olej to przez 40000km dolane zostało 1,5litra (w tym duża część pzed pierwszymi 10000km, gdy silnik był jeszcze na dotarciu). Olej na którym samochód jeździ to Castrol GTX 0W30.
Honda CR-V III SUV