Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 - 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Oceny Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140 KM 103 kW

Ogólna ocena
4,22
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(78%) NIE(22%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik
WADY - Koszty utrzymania - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

przemek23pp
Honda CR-V III SUV
2.2 i-CDTi 140KM 103kW (2006-2010) 4,31
Auto ogólnie bardzo ok. Największym problemem jest hałas w środku (jednak trochę traktor), komfort jazdy też nie zachwyca: brakuje mu do aut klasy średniej np. mondeo itp. Zakładam jednak ,że jest wygodniejsze od konkurentów z klasy kompaktowych suv'ów w średniej cenie(pomijając klasę premium : X3 , Q5 itp.).Dużo miejsca w środku. Fabryczna nawigacja trochę toporna w obsłudze (mapy są dokładne), brakuje fabrycznego systemu...
dodano 5 lat temu przez przemek
galapagos@plusnet.pl
Honda CR-V III SUV
2.2 i-CDTi 140KM 103kW (2006-2010) 4,38
Auto dobrze się prowadzi ale wydaje się, że na mieście trochę się męczy. Po szutrowych czy leśnych drogach też sobie radzi i doskonale tłumi nie równości. Dużo miejsca dla pasażerów i kierowcy. Pewne poczucie bezpieczeństwa. Przód auta budził we mnie dziwne uczucia ale idzie się przyzwyczaić a potem to się nawet podoba :-) .Miałem dylemat pomiędzy Acordem a CR-V ale po dłuższych jazdach próbnych wybrałem CR-V. Acord to bardzo małe auto w...
dodano 10 lat temu przez [email protected]
Atolian
Honda CR-V III SUV
2.2 i-CDTi 140KM 103kW (2006-2010) 4,54
Samochód całkiem poprawny, wygodna pozycja za kierownica nie męcząca na trasie super się prowadzi po naszych dziurawych i koleinach . Zrezygnowałem z RAV4 – bardzo niewygodne sprzęgło krótki skok i do tego bardzo wysoko bierze, mocniej się przechyla i buja na nierównej drodze, w CRV jest więcej przestrzeni dla pasażerów i kierowcy poza tym w nowej wersji estetyką wnętrza dorównano RAV-ce – chociaż to akurat rzecz gustu i każdy...
dodano 10 lat temu przez Atolian

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 165
Koszt ogólny 36,24 PLN
ON60.84 PLN
Wydatki serwisowe 26,66 PLN Pozostałe wydatki 27,47 PLN

Dane techniczne Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010

Podstawowe parametry Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2204 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Honda CR-V

Newsy o Honda CR-V

Honda CR-V III SUV
Aktualnie przeglądasz Honda CR-V III SUV