Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV Facelifting

Kamil Michalec, 6 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Ogólnie auto bardzo ładne
Wrażenia
3,0
Silnik
Jednak 155 dla tej Hondy to za mało , jeżdżę tym samochodem w Norwegi , spora ilość stromych wjazdów i zjazdów daje się we wyznaki . Trzeba wkręcić na wysokie obroty i tez Sobie daje radę .
4,0
Skrzynia biegów
Na ten moment niż złego nie mogę powiedzieć . Trzeba uważać przy parkowaniu na stromym podjeździe / zjeździe . Pierw zaciągnąć ręczny potem przerzucić na tryb P . Na pewno przeniesie się to do dłuższej żywotności blokady kół .
4,0
Układ jezdny
Jak dla mnie rewelacja , nie za miękko nie za twardo . Co do napędu AWD dużo czytałem tez waszych opini , w moim przypadku ten napęd sprawdza się . Raz zdarzyło się ze , celowo stanąłem na stromym podjeździe , podjazd zaśnieżony , i rzeczywiście przód tylko boksował tył stał w miejscu po kilku takich próbach zaświeciła mi się kontrolka AWD i ze układ jest przegrzany . Troszkę się zdziwiłem ze po takim krótkim czasie jakby próby wyjechania pod górkę układ się przegrzał , gdzie tak naprawdę nie spełniał swojej roli . To jest mój pierwsze auto z napędem na 4 koła , to nie stety nie mogę się wypowiedzieć jak naprawdę powinno być
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność wszytko pod ręka duzoa ilość schowków , wygodne siedzenia .
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa , klimatyzacja dobrze chłodzi , ogonie super . W wyposażeniu mam Webasto co jest świetnym bajerem , auto stoi cały czas pod chmurką , tak ze w zimę jest fajnie wsiąść do cieputkiego auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Siedzialem tylko raz na tylnej kanapie , dużo miejsca , jednanie tylna kanapa mogła by być bardziej pochylona ku górze , bo jest wrażenie jak by się siedziało na taborecie .
4,0
Wyciszenie
Noreweskie drogi są kamieniste , dla tego jakim by się autem nie jechało jest troszkę głośno , jednak zdążają się odcinki nowych asfaltów typu jak w Polsce i w tedy jest cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do ekonomicznych ta Honda nie należy , jednak liczyłem sje z tym . Robię krótkie odcinki do pracy i z powrotem , czasem jakiś dłuższy wypad poza miasto , ogólnie okej
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
66 tys km , zero wykładu finansowego nie mówię tu o serwisie olej itp .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak !

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
8,1
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V IV SUV Facelifting