Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV SUV Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana Honda CR-V czwartej generacji pojawiła się na rynku w roku 2012 (w USA model dostępny był już pod koniec roku 2011). Rok wcześniej odbyła się prezentacja prototypu CR-V Concept, zapowiadając debiut nowej CR-V. Zastosowane w studyjnym modelu rozwiązania stylistyczne w dużej mierze wdrożono w produkcyjnej wersji CR-V. Auto powstało na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika. Samochód był (po zakończeniu produkcji modelu Element, powiązanego zresztą z CR-V) najmniejszym SUV-em w ofercie Hondy do momentu ponownego wprowadzenia na rynek Hondy HR-V.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V IV SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4605 mm
Szerokość 1820 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2095 mm
Wysokość z anteną 1685 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Prześwit 155 mm
Prześwit 4x4 165 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1100 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1146 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 589 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

5,0
~Wojtek
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Honda CR-V IV
Witam. Przesiadłem się z Hondy Accord 2010r 2,2 diesel 182KM na CRV. Tak jak to w hondzie... Duża zwarta bryła, przestrzeń, mocny silnik i niezawodna skrzynia biegów.Komfortowo jest super, w zakręty wchodzi lepiej niż niejedne auto osobowe, bardziej jest to tylko odczucie że wysoko się siedzi. Automatyczna skrzynia dobrze redukuje, chociaż na przełożeniu Sport trochę szarpie, ale w sumie ma tak być. Co do wad to tylko czasem popiskujace klocki no i ten delikatny lakier w Hondzie od lat, dlatego warto zabezpieczyć . Ogólnie bardzo dobry samochód .
4,7
~Damian
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Honda CR-V IV
Jak już kolega wypowiedział się na temat CRV w poprzednim komentarzu auto jak najbardziej godne polecenia. Do tej pory używam go ponad 2 lata zrobiłem już ponad 50.000 km i jedyne co się w nim stało to sonda lambda musiała być wymieniona na gwarancji naturalnie, ponieważ była zbyt czuła i wyskakiwal dość często błąd i auto przechodzilo w tryb awaryjny. Ale zostało to szybko wymienione i do tej pory nic się więcej nie działo. Auto mam jeszcze rok ze względu na 3 letni leasing i szczerze będzie mi żal go oddawać, a nowego modelu niestety nie wezmę ponieważ potrzebuje Diesla. Przesiade się prawdopodobnie na Kia Sorento Ale to mało ważne. Auto niezawodne, oszczędne, przestronne i przyjazne dla użytkownika. Dla rodziny 5 osobowej jak najbardziej wystarczające. Wielka szkoda że Honda nie produkuje więcej Diesli ponieważ kolejne auto był by to kolejny model CRV, ale po jeździe próbnej i spalaniu ponad 10l benzyny przy normalnej jeździe odpada definitywnie.
4,9
~Tomasz
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Honda CR-V IV
To już moja trzecia opinia dotycząca CR-V i ostatnia. Kończy mi się leasing, więc będę zmieniał auto. Przejechałem przez 3 lata 76tys/km. Auto nigdy mnie nie zawiodło i nie miałem żadnej awarii. Najwięcej podczas 3 letniej eksploatacji, denerwowało mnie piszczenie hamulców przednich, które pozostało do dzisiaj. Nadal jestem bardzo zadowolony z silnika i ogólnie z CR-V bo; auto jest przestronne i ma duży bagażnik, nigdy nie musiałem dolać ani kropli oleju do silnika, nigdy nie zapaliła mi się kontrolka filtra cząstek stałych, zero problemów z rozruchem zimą, niskie spalanie jak na suv-a i wystarczająco dynamiczny silnik. Gdybym miał coś poprawić w CR-V, to byłoby to lepsze wyciszenie kabiny i lepsze materiały. Niestety Honda strzeliła sobie w kolano, rezygnując w nowej generacji CR-V z silników wysokoprężnych. Dlatego też nowego modelu nie kupię, bo uważam, że do suv-ów najlepiej nadają się diesle. Szkoda, bo nowy model wygląda fajnie. Podsumowując uważam, że warto było kupić CR-V z tym właśnie silnikiem. Honda potwierdziła swoją niezawodność.
Średnie spalanie dla Honda CR-V IV SUV Facelifting
9,0 – 9,1
l/100 km
4,9 – 6,8
l/100 km
13,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,6
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Honda CR-V IV
2.0 i-VTEC 4WD manual. W trasie: 4 dorosłych, 800 km autostradą z tempomatem średnio 140 km/h przez większość drogi w zmiennych warunkach pogodowych, AC zawsze włączona, średnie spalanie 10,4 l/100km. Bardzo wiarygodne spalanie z komputera do wyliczanego z tankowania. Miasto z jazdą względnie dynamiczną plus korki ok. 11,3 l/100km. Nie jest to auto wyścigowe ale jeśli ktoś wie co daje redukcja biegu potrafi nim dobrze przyspieszyć. Auto jak na swoją masę dość zrywne na wyższych obrotach ok 4000rpm.
8,6
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Honda CR-V IV
Po 1.9TDI jednak mam wrażenie, że często tankuję. Natomiast spalanie i tak jest mniejsze, niż się spodziewałem. Jeśli chodzi o przeglądy - za pierwszy zapłaciłem coś koło 450 PLN, ale nie było wymiany oleju. DLaczego - nie wiem. Dostałem informację, że nie ma jeszcze takiej konieczności. Nie wiem czy to trick, żeby w sumie skasować mnie więcej, ale nawet jeśli, to koszty nie są duże. Wymieniam też i magazynuję opony w Hondzie i jeśli dobrze pamiętam, to wymiana + sezonowanie = 220 PLN. Jeśli chodzi o spalanie, moje auto spala 7.9l/100km. Przy czym dość szybko wyłączyłem EcoOn. Irytowała mnie mulastość silnika przy włączonej funkcji + bezsensownie starałem się jeździć "na zielono". Po wyłączeniu nie widzę różnicy w spalaniu. Jeśli będziesz się gimnastykował - myślę, że możesz osiągnąć 7,5 tylko moim zdaniem będzie się to mieć wpływ na komfort jazdy. Myślę, że gdybym jeździł tylko po mieście (a mieszkam w fatalnym mieście - Krakowie) i w korkach, to spalanie byłoby na pułapie 10,5l/100km.
4,8
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Honda CR-V IV
To znowu ja... już 5000 km na liczniku i więcej obserwacji odnośnie jazdy i spalania. Rekord jaki udało mi się osiągnąć to 3,5l na 60-kilometrowej trasie, zaraz po taknkowaniu. Teren zabudowany cały czas, droga prosta i pusta, prędkość 50-70km/h, czasami mała górka, czasami wyprzedzanie, skrzyżowanie, stop, itp. Jazda normalna, ale spalanie - szok. Drugi biegun - jazda na autostradzie zaraz po tankowaniu, 4 pasażerów - przyspieszenie od 0 do 160km/h i jazda z prędkością 150-160 przez 30 km, teren pagórkowaty (dokładnie A1 Gliwice-Pyrzowice) - spalanie średnie 8,5l... Jazda na trasie Wodzisław Śl - Racibórz (wielokrotnie) - średnia 4,5 l. Jazda normalna - czasami wyprzedzanie, czasami hamowanie, światła, itd. Dynamiczna jazda po mieście - 6,5 l. Co do dynamicznej jazdy, to dodam, że jest spora różnica a przełożeniach 1 i 2 biegu i czasem redukując nie wiadomo który wrzucić - 1 mocno przyhamuje, a na 2 będzie zamulać. A powracając do spalania - na razie co tankowanie (czyli co 800-900 km przebiegu) mam średnie spalanie 5,6 litra. Przebiegi są w około 40% trasa i 60% miasto.
Honda CR-V IV SUV Facelifting