Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV SUV Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana Honda CR-V czwartej generacji pojawiła się na rynku w roku 2012 (w USA model dostępny był już pod koniec roku 2011). Rok wcześniej odbyła się prezentacja prototypu CR-V Concept, zapowiadając debiut nowej CR-V. Zastosowane w studyjnym modelu rozwiązania stylistyczne w dużej mierze wdrożono w produkcyjnej wersji CR-V. Auto powstało na zmodyfikowanej platformie podłogowej swojego poprzednika. Samochód był (po zakończeniu produkcji modelu Element, powiązanego zresztą z CR-V) najmniejszym SUV-em w ofercie Hondy do momentu ponownego wprowadzenia na rynek Hondy HR-V.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V IV SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4605 mm
Szerokość 1820 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2095 mm
Wysokość z anteną 1685 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Prześwit 155 mm
Prześwit 4x4 165 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1100 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1146 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 589 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,2
~Artur
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód w moich rękach od sześciu lat, kupiony oczami, bez zastanowienia. Oprócz przestrzeni w środku, to coś nie oferuje nic więcej. Silnik mułowaty, jak żaden inny. Nie ma mowy o dynamicznej jeździe, strach cokolwiek wyprzedzać. Skrzynia automatyczna 5 biegowa chyba z lat 80-tych. Może niezawodna, ale biegi przerzuca jakby w smole pracowała. Fotele to dramat!! Siedzi się jak na starym krześle. Nie chcę nawet pisać o debilnym ekranie bezdotykowym, kompletnie nieintuicyjnym, i tym dodatkowym powyżej, który kompletnie nie wiadomo do czego służy. Po dwóch latach męczarni, zostawiłem tego demona prędkości w garażu i służy jako auto po bułki do sklepu, lub zwodować łódkę parę razy do roku.
2,4
~Arturross
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód jest bardzo mułowaty - dlatego posiadając jeszcze 2 inne - jakoś wybieram jazdę tymi pozostałymi - stąd tak niski przebieg po ponad 4 latach od zakupu. Jeżeli chcę faktycznie przyśpieszyć, to trzeba jechać powyżej 4-5 tys obrotów, bo dopiero wówczas się zaczyna jako tako zbierać. Silnik bez turbodoladowania jest za słaby do takiej masy i tak dużego samochodu. Zbyt mały zbiornik paliwa - powodujący, że zasięg jazdy jest śmieszny. Nie wspomnę o usterce klimatyzacji, którą zauważyłem przy przebiegu 8500 km, a której ASO Hondy nie potrafi po kilku wizytach dotychczasowych usunąć.
5,0
~Wojtek
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Witam. Przesiadłem się z Hondy Accord 2010r 2,2 diesel 182KM na CRV. Tak jak to w hondzie... Duża zwarta bryła, przestrzeń, mocny silnik i niezawodna skrzynia biegów.Komfortowo jest super, w zakręty wchodzi lepiej niż niejedne auto osobowe, bardziej jest to tylko odczucie że wysoko się siedzi. Automatyczna skrzynia dobrze redukuje, chociaż na przełożeniu Sport trochę szarpie, ale w sumie ma tak być. Co do wad to tylko czasem popiskujace klocki no i ten delikatny lakier w Hondzie od lat, dlatego warto zabezpieczyć . Ogólnie bardzo dobry samochód .
Åšrednie spalanie dla Honda CR-V IV SUV Facelifting
8,8 – 9,4
l/100 km
5,0 – 6,8
l/100 km
13,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Auto zakupione przed zimą także dane dotyczą okresu zimowego. Trasy bardzo krótkie czasem 3 kilometry silnik nie zdąży się nawet zagrzać. Auto w większości użytkowane w dużym mieście (milion świateł korki itp). Olej wymieniony na 0w30 zobaczymy czy będzie to miało wpływ na spalanie. Najlepszy wynik osiągnięty to 4.4L/100 km (trasa spokojna jazda max 100km/h) 4 osoby. Średnio w mieście około 6.5 litrów co jak na gabaryty auta oceniam na super wynik. Auto przestronne mega wielki bagażnik bardzo wygodne. Polecam każdemu kto szuka i się zastanawia...
10,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
2.0 i-VTEC 4WD manual. W trasie: 4 dorosłych, 800 km autostradą z tempomatem średnio 140 km/h przez większość drogi w zmiennych warunkach pogodowych, AC zawsze włączona, średnie spalanie 10,4 l/100km. Bardzo wiarygodne spalanie z komputera do wyliczanego z tankowania. Miasto z jazdą względnie dynamiczną plus korki ok. 11,3 l/100km. Nie jest to auto wyścigowe ale jeśli ktoś wie co daje redukcja biegu potrafi nim dobrze przyspieszyć. Auto jak na swoją masę dość zrywne na wyższych obrotach ok 4000rpm.
8,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Po 1.9TDI jednak mam wrażenie, że często tankuję. Natomiast spalanie i tak jest mniejsze, niż się spodziewałem. Jeśli chodzi o przeglądy - za pierwszy zapłaciłem coś koło 450 PLN, ale nie było wymiany oleju. DLaczego - nie wiem. Dostałem informację, że nie ma jeszcze takiej konieczności. Nie wiem czy to trick, żeby w sumie skasować mnie więcej, ale nawet jeśli, to koszty nie są duże. Wymieniam też i magazynuję opony w Hondzie i jeśli dobrze pamiętam, to wymiana + sezonowanie = 220 PLN. Jeśli chodzi o spalanie, moje auto spala 7.9l/100km. Przy czym dość szybko wyłączyłem EcoOn. Irytowała mnie mulastość silnika przy włączonej funkcji + bezsensownie starałem się jeździć "na zielono". Po wyłączeniu nie widzę różnicy w spalaniu. Jeśli będziesz się gimnastykował - myślę, że możesz osiągnąć 7,5 tylko moim zdaniem będzie się to mieć wpływ na komfort jazdy. Myślę, że gdybym jeździł tylko po mieście (a mieszkam w fatalnym mieście - Krakowie) i w korkach, to spalanie byłoby na pułapie 10,5l/100km.
Honda CR-V IV SUV Facelifting