Jeśli ktoś szuka auta, która jeździ i się nie psuje to zdecydowanie polecam. CR-V jeździłem 9 lat, kupiona w salonie Hondy, regularne przeglądy przez okres gwarancji w ASO a później u lokalnego mechanika znającego się na Hondzie.
Niezniszczalne i legendarnie trwałe mechanicznie auto. Zadbane odwdzięcza się TOTALNĄ niezawodnością. Gdyby ktoś kazał mi objechać świat dookoła i miałbym na szybko wybrać auto, któremu bym zaufał w takiej podróży, byłaby to Honda C-RV.
Zamieniłem na Lexusa RX 2023 i pomimo różnicy klas, brakuje mi w Lexie kilku praktycznych rozwiązań z CR-V, jak choćby świetnego i ustawnego kształtu bagażnika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezawodny. Choć trzeba pamiętać że 155 KM przy tej masie auta i aerodynamice szafy gdańskiej to raczej do toczenia się niż do dynamicznych przejazdów z sekundnikiem w ręku.
5,0
Skrzynia biegów
Poprawna. Bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Niezawodny i bezproblemowy.
5,0
Karoseria
Jak wszystkie nowoczesne auta cierpi na jedną eko-przypadłość. Lakier ma grubość, żebym nie skłamał, może z jednego czy dwóch atomów ;) Cienki i podatny na zarysowania. Ale to już przypadłość wszystkich aut z eko-produkcji.
Komfort
5,0
Widoczność
SUV. Wysoko i widać wszystko. Dodatkowy atut to lusterka boczne o dużej powierzchni, które dają świetny widok wsteczny.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, wszystko łatwo dostępne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wyjeżdżasz rodzinnie 2+2? Nie ma lepszego auta. Dużo miejsca w środku a bagażnik, ze względu na regularny kształt pomieści bardzo dużo. CR-V ma lepiej zorganizowany bagażnik niż Lexus RX V generacji, którym obecnie jeżdżę (Lex ma opadającą bryłę bagażnika, która mocno ogranicza pakowność).
4,0
Wyciszenie
Do 105-110 km na godzinę OK. Później zauważalnie głośne (silnik oraz szum powietrza). Ale pisząc szczerze - to nie jest auto do szybkiej, dynamicznej jazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 100 000 km NIC się nie zepsuło. ZERO, NIC, NULL.
Nuda jak diabli ;) Tylko regularne przeglądy z wymianą filtrów, olei, klocków oraz raz wymieniane tarcze. Poza tym totalna BEZAWARYJNOŚĆ.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie ma bardziej praktycznego i bezawaryjnego samochodu. Jeśli nie odstrasza Cię "japońska sztuka plastikowego wnętrza", bo Honda jak większość japończyków w środku to plastic-fantastic, bierz śmiało zadbanego CR-V
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Totalnie bezawaryjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Totalnie bezawaryjne.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
[l/100km]