Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V IV SUV Facelifting

Jarek, 7 miesięcy temu
Silnik 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,93
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Jeśli ktoś szuka auta, która jeździ i się nie psuje to zdecydowanie polecam. CR-V jeździłem 9 lat, kupiona w salonie Hondy, regularne przeglądy przez okres gwarancji w ASO a później u lokalnego mechanika znającego się na Hondzie. Niezniszczalne i legendarnie trwałe mechanicznie auto. Zadbane odwdzięcza się TOTALNĄ niezawodnością. Gdyby ktoś kazał mi objechać świat dookoła i miałbym na szybko wybrać auto, któremu bym zaufał w takiej podróży, byłaby to Honda C-RV. Zamieniłem na Lexusa RX 2023 i pomimo różnicy klas, brakuje mi w Lexie kilku praktycznych rozwiązań z CR-V, jak choćby świetnego i ustawnego kształtu bagażnika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niezawodny. Choć trzeba pamiętać że 155 KM przy tej masie auta i aerodynamice szafy gdańskiej to raczej do toczenia się niż do dynamicznych przejazdów z sekundnikiem w ręku.
5,0
Skrzynia biegów
Poprawna. Bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Niezawodny i bezproblemowy.
5,0
Karoseria
Jak wszystkie nowoczesne auta cierpi na jedną eko-przypadłość. Lakier ma grubość, żebym nie skłamał, może z jednego czy dwóch atomów ;) Cienki i podatny na zarysowania. Ale to już przypadłość wszystkich aut z eko-produkcji.
Komfort
5,0
Widoczność
SUV. Wysoko i widać wszystko. Dodatkowy atut to lusterka boczne o dużej powierzchni, które dają świetny widok wsteczny.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, wszystko łatwo dostępne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wyjeżdżasz rodzinnie 2+2? Nie ma lepszego auta. Dużo miejsca w środku a bagażnik, ze względu na regularny kształt pomieści bardzo dużo. CR-V ma lepiej zorganizowany bagażnik niż Lexus RX V generacji, którym obecnie jeżdżę (Lex ma opadającą bryłę bagażnika, która mocno ogranicza pakowność).
4,0
Wyciszenie
Do 105-110 km na godzinę OK. Później zauważalnie głośne (silnik oraz szum powietrza). Ale pisząc szczerze - to nie jest auto do szybkiej, dynamicznej jazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 100 000 km NIC się nie zepsuło. ZERO, NIC, NULL. Nuda jak diabli ;) Tylko regularne przeglądy z wymianą filtrów, olei, klocków oraz raz wymieniane tarcze. Poza tym totalna BEZAWARYJNOŚĆ.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie ma bardziej praktycznego i bezawaryjnego samochodu. Jeśli nie odstrasza Cię "japońska sztuka plastikowego wnętrza", bo Honda jak większość japończyków w środku to plastic-fantastic, bierz śmiało zadbanego CR-V
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Totalnie bezawaryjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Totalnie bezawaryjne.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V IV SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów