Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Często wybierany jest benzynowy motor 2.0l 155KM. I nic w tym dziwnego – jest najtańszy i całkiem niezły. Lubi wysokie obroty i ma niewielki zapas mocy, ale CR-V ma z nim raczej łagodne usposobienie. Podobnie jest z dieslem 2.2l 150KM. Ten z kolei jest nieco przyjemniejszy podczas jazdy, bo jego elastyczność jest wyraźnie większa. Najnowsze serce to jednak diesle 1.6l 120KM. Tak mała moc w sporym SUVie nie wróży nic dobrego, ale w praktyce nie jest źle. Motor jest zaskakująco zrywny, a mocy brakuje dopiero przy wyższych prędkościach.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 192 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,2
~Artur
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód w moich rękach od sześciu lat, kupiony oczami, bez zastanowienia. Oprócz przestrzeni w środku, to coś nie oferuje nic więcej. Silnik mułowaty, jak żaden inny. Nie ma mowy o dynamicznej jeździe, strach cokolwiek wyprzedzać. Skrzynia automatyczna 5 biegowa chyba z lat 80-tych. Może niezawodna, ale biegi przerzuca jakby w smole pracowała. Fotele to dramat!! Siedzi się jak na starym krześle. Nie chcę nawet pisać o debilnym ekranie bezdotykowym, kompletnie nieintuicyjnym, i tym dodatkowym powyżej, który kompletnie nie wiadomo do czego służy. Po dwóch latach męczarni, zostawiłem tego demona prędkości w garażu i służy jako auto po bułki do sklepu, lub zwodować łódkę parę razy do roku.
2,4
~Arturross
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Samochód jest bardzo mułowaty - dlatego posiadając jeszcze 2 inne - jakoś wybieram jazdę tymi pozostałymi - stąd tak niski przebieg po ponad 4 latach od zakupu. Jeżeli chcę faktycznie przyśpieszyć, to trzeba jechać powyżej 4-5 tys obrotów, bo dopiero wówczas się zaczyna jako tako zbierać. Silnik bez turbodoladowania jest za słaby do takiej masy i tak dużego samochodu. Zbyt mały zbiornik paliwa - powodujący, że zasięg jazdy jest śmieszny. Nie wspomnę o usterce klimatyzacji, którą zauważyłem przy przebiegu 8500 km, a której ASO Hondy nie potrafi po kilku wizytach dotychczasowych usunąć.
3,1
~Ali
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
To samochód nie wiadomo do czego. Ani to do szybkiej jazdy ani nie daj Boże do zjechania z asfaltu. Jeśli ktoś preferuję jazdę typu karawan pogrzebowy to ok tylko nie bierze się do wyprzedzania innych pojazdów bo jest to kłopotliwe i nie raz nieskuteczne. Silnik 2,0 to jednak za mało na taką masę jeśli lubi się jazdę żwawą a nie jak flaki w oleju. Na zakretach przy wiekszych predkosciach buja nim na wszystkie strony. Prześwit zaledwie 17cm i same plastiki pod spodem które mają tendencję niestety zostawać na nierownosciach. Pozycja za kierownicą jak dla mnie kiepską ale to pewnie dla tego ze jestem niski i albo muszę mieć ręce na kierownicy albo na podlokietniku .Widoczność do tylu słaba nie widać prawie nic. Wyciszenie do 110 km ok powyżej jak w samolocie A może i gorzej.
Åšrednie spalanie dla Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW 2015-2018
8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
2.0 i-VTEC 4WD manual. W trasie: 4 dorosłych, 800 km autostradą z tempomatem średnio 140 km/h przez większość drogi w zmiennych warunkach pogodowych, AC zawsze włączona, średnie spalanie 10,4 l/100km. Bardzo wiarygodne spalanie z komputera do wyliczanego z tankowania. Miasto z jazdą względnie dynamiczną plus korki ok. 11,3 l/100km. Nie jest to auto wyścigowe ale jeśli ktoś wie co daje redukcja biegu potrafi nim dobrze przyspieszyć. Auto jak na swoją masę dość zrywne na wyższych obrotach ok 4000rpm.
8,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Po 1.9TDI jednak mam wrażenie, że często tankuję. Natomiast spalanie i tak jest mniejsze, niż się spodziewałem. Jeśli chodzi o przeglądy - za pierwszy zapłaciłem coś koło 450 PLN, ale nie było wymiany oleju. DLaczego - nie wiem. Dostałem informację, że nie ma jeszcze takiej konieczności. Nie wiem czy to trick, żeby w sumie skasować mnie więcej, ale nawet jeśli, to koszty nie są duże. Wymieniam też i magazynuję opony w Hondzie i jeśli dobrze pamiętam, to wymiana + sezonowanie = 220 PLN. Jeśli chodzi o spalanie, moje auto spala 7.9l/100km. Przy czym dość szybko wyłączyłem EcoOn. Irytowała mnie mulastość silnika przy włączonej funkcji + bezsensownie starałem się jeździć "na zielono". Po wyłączeniu nie widzę różnicy w spalaniu. Jeśli będziesz się gimnastykował - myślę, że możesz osiągnąć 7,5 tylko moim zdaniem będzie się to mieć wpływ na komfort jazdy. Myślę, że gdybym jeździł tylko po mieście (a mieszkam w fatalnym mieście - Krakowie) i w korkach, to spalanie byłoby na pułapie 10,5l/100km.
10,4
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Ciężki samochód i mao dynamiczna skrzynia; dopiero w ustawieniu sport jakoś jeździ ale wtedy pali jak smok. Przy jeździe bardzo, bardzo spokojnej na trasie 90km(czas przejazdu; godzina i 10 minut po drogach wojewódzkich i S-kach) 7,8-8,2, 500km powrót z wakacji 9,9
Honda CR-V IV SUV Facelifting