Szukaj

Lista ocen Honda CR-V IV SUV (48) - Ergonomia

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~coroner3
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Porażka przez duże "P". 1.Brak schowka na okulary (szklany dach) 2.Brak miejsca na telefon. 3.Włączniki i guziki ogrzewania foteli, sterowanie z kierownicy z poprzedniej epoki. 4.Za każdym uruchomieniem spryskiwacza szyb płyn pryska na reflektory xenonowe lejąc się od razu na maskę. 5.Drgająca na dołkach tylna roleta- nie ma szans tego wyciszyć. 6.Radio audio premium to żenada -Safari w dużym Fiacie brzmiało lepiej. 7.System bez kluczykowy bez...
5,0
~Lukasz
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Bez zarzutu. Jedynie na poczatku mialem troche malo miejsca na prawe kolano. Odsunalem kieronice zeby nie siedziec tak blisko przedniej szyby i jest OK. Trzymanie prawej nogi jest takie jak byc powinno - wygodn e na poduszcze z prawej strony. Starszy model CR-V posiadal przestrzen na podlodze pomiedzy fotelem kierowcy a pasazera - szkoda ze to zlikwidowano. Tylna knapa posiadala w strszym modelu regulacje do przodu i tylu (zwiekszanie i...
4,0
~micko
Honda CR-V IV
SUV 2.2 i-DTEC 150KM 110kW
jest ok, ale... + podłokietnik przesuwny i miękki + sterowanie z kierownicy wygodne i nie przytłacza +klima intuicyjna - dokładana nawigacja alpine nie współgra w 100% z bluetoothem i wyświetlaczem mid, o komendach glosowych nie wspominajac - brak schowków pod siedzeniami, siatek na dole obok kolan - podloga nie jest idealnie plaska (ale i tak lepiej niż u konkrencji) - zamiast nawigacji na dole (która jest pod kątem i w słoneczny dzień...
5,0
~marti5
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Wszystko na miejscu, czytelne duże zegary i wyświetlacze. Wielofunkcyjna obszyta skórą kierownica pozwala bardzo intuicyjnie sterować systemem audio, zestawem głośnomówiącym, komputerem i tempomatem. Z uwagi na wysoko umieszczona dźwignia zmiany biegów brakuje dedykowanego miejsca (schowka) na smartfona. Bardzo fajnym rozwiązaniem jest system szybkiego składania tylnej kanapy za pomocą uchwytów w bagażniku.
5,0
~w_jezierski
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
W sumie czuję się jak w \"domu\" - wszystko pod ręką - tam gdzie trzeba - nie wiem na ile jest to przyzwyczajenie do Hondy (wcześniej Accord i Civic), dwa wyświetlacze (w prędkościomierzu oraz dodatkowy I-Mid) fajna sprawa - można ustawić różne parametry wyświetlania - jedyne co to kolor I-Mida dobrze by było gdyby miał więcej kolorów do wyboru, ale jest jeszcze własna tapeta - jeszcze nie sprawdziłem jak to wygląda
4,0
~Piotr W.
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Muszę zaznaczyć, że jestem wysokim mężczyzną bo ponad 190cm i nie szczupłym, ale komfort siedzenia jest dla mnie wystarczająco dobry. Zasięg do sterowania wentylacją, radiem itp jest doskonały. Lewarek biegów umieszczony wyżej niż w większości innych samochodów rewelacyjnie zdaje egzamin (krótki ruch od kierownicy do lewarka skrzyni biegów)
5,0
~M
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Wszystko pod ręką. Nawet ten nowy, wstrętny komputer poprawili i teraz można poczuć się jak w starej, dobrej hondzie sprzed epoki civica 9 gen. oglądając dane z komputera na wyświetlaczu przy (w) prędkościomierzu (i mając wszystkie jego funkcje pod ręką - a nie tylko wybrane dwie jak w civicu). Menu niestety w językch obcych.
4,0
~Daras
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Nie wiem czy to dobry dział ale uważam,że fotele mają dziwną ,,charakterystykę,,.Z jednej strony mnie osobiście brakuje ok 5 cm dłuższego siedziska a mam 177 cm wzrostu.Jakoś tak nie mogę sobie znaleść miejsca a z drugiej jeszcze nigdy nie wysiadłem nawet po kilku godzinach jazdy ,,połamany,,
4,0
~Chris
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Siedziska kierowcy i pasażera mogły by być nieco dłuższe, a kanapa z tyłu nieco bardziej mieć charakter takiej z limuzyn klasy średniej (ponieważ dłuższe podróże mogą być męczące). Ale trzeba przyznać, żę obecna jej budowa jest dostosowana do charaktery całości koncepcji auta.
Dziennik kosztów dla Honda CR-V IV SUV
Średni koszt przejechania 100 km
63,50 zł
8,7
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~zylek22
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Małe zastrzeżenia do ilości przycisków na kierownicy (trochę ich za dużo) i rolety bagażnika, której zamknięcie wymaga precyzji zegarmistrza. Można to inaczej rozwiązać, co udowadniają europejskie samochody lub mazda. Poza tym rewelacja.
Honda CR-V IV SUV